Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zelo bi bil hvalezen, ce bi kdo znal mi razloziti kaj pomeni BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED. Ob tem obvestilu mi zraven utripa se i-stop in se rdeci trikotnik je prikazan, kot se vidi spodaj na sliki. Je mogoce to kaksna tezava z akomulatorjem? Hvala za odgovore. Lp 

 

20200829_215818.jpg

Napisano
pred 24 minutami je Enos napisal:
pred 31 minutami je Enos napisal:

Zelo bi bil hvalezen, ce bi kdo znal mi razloziti kaj pomeni BATTERY MANAGEMENT SYSTEM INSPECTION REQUIRED. Ob tem obvestilu mi zraven utripa se i-stop in se rdeci trikotnik je prikazan, kot se vidi spodaj na sliki. Je mogoce to kaksna tezava z akomulatorjem? Hvala za odgovore. Lp 

 

20200829_215818.jpg

INSPECTION

Jap... to je akumulator.Pripravi se, da boš na široko odprl mošnjiček, ker nov ni poceni, niti ne še kar drag ampak-zelo drag. 😬

 

 

Napisano

Se mi je zdelo da je akomulator. Kaj je ta akomulator za mazdo kaj posebnega da je tako drag? Koliko problizno se pa vrtijo cene od oka? 

Napisano
pred 8 urami je Enos napisal:

Se mi je zdelo da je akomulator. Kaj je ta akomulator za mazdo kaj posebnega da je tako drag? Koliko problizno se pa vrtijo cene od oka? 

približno toliko

thumb?id=7987898&m=1&n=0&lng=si&ccf=9407
WWW.AUTODOC.SI

Kupi YUASA YBX7000 YBX7335 Akumulator za zagon Kapaciteta akumulatorja: 80Ah Preiskusevalni tok hlajenja EN: 780A, Napetost: 12V...

 

Napisano (urejeno)

Ali mogoce priporoca kdo se kaksen drug akomulator ker ta je cenovno najvisji razred :(Se pravi ta bo v redu za mazdo cx5(2014)?Kako je z menjavo je dostopna da sam zamenjas ali moras peljati kam na servis??  In ce ni mozno kam ga je najbolje peljati(cenovno) za servis(v kratkem imam tudi servis) in za to menjavo akomulatorja. Sem pa iz ljubljane. 

Popravljeno od Enos
Napisano

Stokrat razgrabljena tema o bateriji...agm akomulator rabiš in to je to 80/85ah maš čez glavo

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 3 urami je Enos napisal:

Ali mogoce priporoca kdo se kaksen drug akomulator ker ta je cenovno najvisji razred :(Se pravi ta bo v redu za mazdo cx5(2014)?Kako je z menjavo je dostopna da sam zamenjas ali moras peljati kam na servis??  In ce ni mozno kam ga je najbolje peljati(cenovno) za servis(v kratkem imam tudi servis) in za to menjavo akomulatorja. Sem pa iz ljubljane. 

Najbolje, da ga odpelješ na servis na zamenjavo, ker ni tako enostavno za zamenjati kot včasih pri stoenkah. Tej akumulatorji so vsi dragi, ni poceni opcije. 😎

Ko kupiš tak avto moraš vzeti to v zakup (vzdrževanje). 

 

 

 

Napisano

Alex ne piši neumnosti, če so tebe nategnili na servisu za drago baterijo in montažo ni treba da še druge ;)

 


image.jpeg

 

Napisano
Pred eno uro je Enos napisal:

Ricer imas mogoce kaksen link za tak akumulator, bi bil hvalezen. 

druge opcije

 

image.ashx?id=110041&watermark=0
WWW.AGROIZBIRA.SI

Cena velja ob vračilu stare baterije identične teže. TAB ECODRY STOP & GO AGM baterija je namenjana za uporabo v vozilih z višjo stopnjo Start-Stop ...

 

image.ashx?id=A1%2013%20085%20EJ&waterma
WWW.AKUMULATOR.SI

Tehnične specifikacije Koristni nasveti Start&stop akumulator 85Ah EFB Varta je baterija z najvišjimi startnimi ...

 

Napisano (urejeno)

Tko ja,.. na uradnem servisu te olupijo 280e samo za baterijo (tako ceno so meni posotavili 2leti nazaj ko sem jo menjal(AvtoPlus KP))

 

p.s: pozoren bodi le na mere da sede lepo v "pladenj"

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano

Ne ni, na forumu nekje je celo postopek menjave opisan, ker je potem treba nastavit istop in i-eloop

 


image.jpeg

 

Napisano

Sem najdel postopek, ce mi pa slucajno ne rata imam pa novembra servis pa naj oni nastimajo, meni je vazno samo da zamenjam akumulator. Kako ke pa z garancijo na akumulator ce ni originalni od mazde? 

Napisano
pred 3 urami je TiEn napisal:

Alex ne piši neumnosti, če so tebe nategnili na servisu za drago baterijo in montažo ni treba da še druge ;)

Jaz ga potem sploh nisem rabil zamenjati in imam še vedno originalnega noter. 😏

Ko pa ga bom, bom dal noter original, kot je sedaj. 

Ostalo so vse neka jajca in trajajo kolikor trajajo. Nisem še nikoli kupil aftmarket akumulatorja, ki bi bil vsaj podoben originalu. Na stari 6-ki je bil original noter 7 let, ostalo pa po tri- max štiri leta. Skratka, zmazki. Malo muzike - kilava glasba. 😁

In ja, akumulator mi bodo vgradili na servisu, da bo v redu. 

Ponavadi "diy" mojstri, ki ne obvladajo stvari, na koncu vseeno končajo na servisu. 🧐

 

 

Napisano

 Ne strašit človeka , nikjer ne piše ali ima benzin ali dizel ,Od benzinca ti je 20 eur cenejša,imajo jo pa vsi od Bartoga do Eurotona in ne jo kupovat v manjših trgovinah ker jim stojijo tudi do enega leta.Za kvalitetno bateriji imaš garancijo 2-3 leta , da pa ti jo trgovec ali serviser

Napisano
Pred eno uro je TiEn napisal:

Ne ni, na forumu nekje je celo postopek menjave opisan, ker je potem treba nastavit istop in i-eloop

A ti si sam to nastavil? 😎

 

 

 

 

Napisano (urejeno)

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

 

Pa alex trdiš da so original toliko boljši,.. pa si imel problem z akomulatorjem pri tvojem ...avto pa koliko star ? 4 leta ?

Popravljeno od TiEn

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 12 minutami je TiEn napisal:

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

Deluje kot mora ali samo deluje brez problema? 😛

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Link sem pobral od uporabnika Jest,.. iz ene stare teme,.. je povezava direktno do PDF datoteke

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 1 minuto je TiEn napisal:

Link sem pobral od uporabnika Jest,.. iz ene stare teme,.. je povezava direktno do PDF datoteke

Saj deluje... prej ni odprli. 👍

 

 

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

 Ne strašit človeka , nikjer ne piše ali ima benzin ali dizel ,Od benzinca ti je 20 eur cenejša,imajo jo pa vsi od Bartoga do Eurotona in ne jo kupovat v manjših trgovinah ker jim stojijo tudi do enega leta.Za kvalitetno bateriji imaš garancijo 2-3 leta , da pa ti jo trgovec ali serviser

Brane mislis da tista VARTA 80Ah pri drugem linku je v redu. Imam pa Mazdo CX-5 AWD 2.2 DIESEL 175KM 

Napisano

Itak, da je ok. Samo pazi, da je + na pravi strani in da levo zgoraj. Saj pri moji je tako bilo. 

Jaz sem sam zamenjal. Odklemaš, vzameš ven, novo noter in priklemaš. 

In vse mi je delovalo bp brez kakšnih nastavitev. 

 

Napisano
pred 6 urami je TiEn napisal:

Saj ni znanstvena fantastika. Še tukaj prilagam postopek, če koga zanima: http://www.mazda-si.net/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=27340

Še vedno vse deluje brez problema ;)

 

Pa alex trdiš da so original toliko boljši,.. pa si imel problem z akomulatorjem pri tvojem ...avto pa koliko star ? 4 leta ?

Hmm, me zanima kaj se zgodi, če istop sistema ne restartaš? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.