Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni.

Imam Mazdo3 l. 2014. V zadnjem času se mi dogaja, da pri vžigu javlja, da ključa ne najde, dogaja se tudi, da med vožnjo sporoči, da ključa ne najde. Drugače pa avto odklenem iz hiše na dvorišče, baterija je polna, probal sem tudi z rezervnim ključem. Torej samo odklepanje vrat deluje normalno, težava je pri vžigu in ta se pojavlja naključno.

Ima kdo rešitev, ali je stvar za na servis?

lp

Popravljeno od etcho
  • etcho je spremenil naslov v Mazda3 - problem z vžigom (ne najde ključa)
Napisano (urejeno)

Kaj pa ce je problem na drugi strani? Torej da avtu prevec niha napetost. Kdaj pa potem neha tezit s kljucem, takoj?

Ce mas moznost probat k ti napise sporocilo, probi uzgat tako, da s kljucem pritisnes, start-stop tipko (torej tako kot bi uzigal brez baterije). To bi ti lahko dalo vedet al je problem v kljucu al v avtu.

 

Popravljeno od 50keda
Napisano

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Napisano

Danes sem poljubno izprobaval in v celem dnevu ni bilo opozorila, da ne najde ključa. Sem tudi testiral, da ne moti kakšen mobitel in ne vpliva. Včeraj mi je enkrat "našlo" ključ tik ob gumbu, enkrat pol metra stran, enkrat 1 meter stran, torej na različne razdalje ...

Glede rezervnega ključa, uporabil sem isto baterijo, kot v originalnem in tudi čisto novo.

Napisano

Zdej probi najdit tist cajt, k ne bo delal, pa potem probaj vse zgoraj naštete stvari. Kar tak iskat, kaj mu ne paše, po mojem ne bo obrodilo sadov. A k ti pa napiše, da ne najde ključa, to napiše samo pred prvim zagonom, al večkrat?

Napisano

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Napisano
dne 4. 10. 2020 ob 15:49 je Bini napisal:

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Napisano
pred 5 urami je Gregster napisal:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Napisano
On 10/8/2020 at 10:17 AM, dady said:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator.

Tudi jaz mislim, da je težava v starem in zmatranem akumulatorju. Najprej ga lahko napolniš pa boš videl, če bo par dni vse bp.

Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 18:12 je Bini napisal:

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Napisano
pred 13 minutami je Gregster napisal:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Ne pa ni saj je bla vgrajena leta 2013,ko so pričeli delat ta model M3.:bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 10:17 je dady napisal:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Akumulator sem zamenjal 2018.

Napisano
pred 9 minutami je etcho napisal:

Akumulator sem zamenjal 2018.

Jaz bi najprej menjal baterijo v ključu, enostavno menjat, strošek minimalen potem bi pa iskal naprej če nebi bilo to.

Kaj pa rezerva? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tukaj ti dam pa 100%prav. V 30-ki sploh ne opaziš tega ugašanja in ponovnega zaganjanja, pri 6-ki pa ja.  Zato me na 30-ki sploh ne moti.   
    • Ja mene je tud DSG pozitivno presenetil. Tolk kolkor se je voznikov zamenjalo na mojem bivšem Passatu, da smo mu rekli kar kurbica, in vsak s svojim načinom vožnje pa je DSG zdržal skoraj 300kkm brez napake. Če ne bi bil službeni avto bi verjetno šel preko 400kkm al pa celo do pol milijona.
    • Glede na to, da delajo z oljem, je boljše, če se dogovoriš za termin enkrat novembra.    Ne bom nekaj na dolgo razlagal, se mi s temi Rožleti ne da več ukvarjat, zato samo na kratko:   bolj ko je olje toplo, bolj je tekoče - da ne bo vozilo do zime suho...
    • Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).   Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.   V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).    In kaj naj rečem.   Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.   Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.    Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.   Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.   Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.    Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.   Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.    Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.   Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +   Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.   Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.   Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!    Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR  中国将统治世界!
    • Mislim, da je pri vseh bencinskih Skyactiv motorjih (ne samo pri X) tako, da ustavi bat v najbolj ustreznem položaju, ko naredi stisnjeno mešanico zraka in benza, da večino zagona naredi s svečko in le rahlo premakne zaganjač/alternator. Kar je super za dolgovečnost in ne obremenjuje akumulatorja preveč.   Žal pa, zaradi načina delovanja, to pri dizlu ni možno in vedno zalaufa z zaganjačem na polno. Tako, da i-Stop je pri dizlu bolj problematičen kot pri bencinarju.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.