Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni.

Imam Mazdo3 l. 2014. V zadnjem času se mi dogaja, da pri vžigu javlja, da ključa ne najde, dogaja se tudi, da med vožnjo sporoči, da ključa ne najde. Drugače pa avto odklenem iz hiše na dvorišče, baterija je polna, probal sem tudi z rezervnim ključem. Torej samo odklepanje vrat deluje normalno, težava je pri vžigu in ta se pojavlja naključno.

Ima kdo rešitev, ali je stvar za na servis?

lp

Popravljeno od etcho
  • etcho je spremenil naslov v Mazda3 - problem z vžigom (ne najde ključa)
Napisano (urejeno)

Kaj pa ce je problem na drugi strani? Torej da avtu prevec niha napetost. Kdaj pa potem neha tezit s kljucem, takoj?

Ce mas moznost probat k ti napise sporocilo, probi uzgat tako, da s kljucem pritisnes, start-stop tipko (torej tako kot bi uzigal brez baterije). To bi ti lahko dalo vedet al je problem v kljucu al v avtu.

 

Popravljeno od 50keda
Napisano

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Napisano

Danes sem poljubno izprobaval in v celem dnevu ni bilo opozorila, da ne najde ključa. Sem tudi testiral, da ne moti kakšen mobitel in ne vpliva. Včeraj mi je enkrat "našlo" ključ tik ob gumbu, enkrat pol metra stran, enkrat 1 meter stran, torej na različne razdalje ...

Glede rezervnega ključa, uporabil sem isto baterijo, kot v originalnem in tudi čisto novo.

Napisano

Zdej probi najdit tist cajt, k ne bo delal, pa potem probaj vse zgoraj naštete stvari. Kar tak iskat, kaj mu ne paše, po mojem ne bo obrodilo sadov. A k ti pa napiše, da ne najde ključa, to napiše samo pred prvim zagonom, al večkrat?

Napisano

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Napisano
dne 4. 10. 2020 ob 15:49 je Bini napisal:

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Napisano
pred 5 urami je Gregster napisal:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Napisano
On 10/8/2020 at 10:17 AM, dady said:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator.

Tudi jaz mislim, da je težava v starem in zmatranem akumulatorju. Najprej ga lahko napolniš pa boš videl, če bo par dni vse bp.

Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 18:12 je Bini napisal:

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Napisano
pred 13 minutami je Gregster napisal:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Ne pa ni saj je bla vgrajena leta 2013,ko so pričeli delat ta model M3.:bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 10:17 je dady napisal:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Akumulator sem zamenjal 2018.

Napisano
pred 9 minutami je etcho napisal:

Akumulator sem zamenjal 2018.

Jaz bi najprej menjal baterijo v ključu, enostavno menjat, strošek minimalen potem bi pa iskal naprej če nebi bilo to.

Kaj pa rezerva? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak vseeno, odločitev, da Mazda ukine 2.0 Skyactiv-G motorje in jih nadomesti z 2.5 je vseeno zelo dobra odločitev kakor koli se pogleda. Tukaj niso kiksnili, so pa bili očitno postavljeni pred dilemo, a dat na trg 2.5 s 194KM, kar bi verjetno takoj ubilo Skyactiv-X motor.   Tko so morali zabremzat in ostat pri 140KM, da bi Skyactiv še kakšno leto ali dve bil še na voljo. Dokler ne razvijejo novega Z do konca.   Moje mnenje je vseeno tako, da X motor je sicer dober, samo vozilo ne sme biti premasivno in zato je žal ostal samo v Mazdi 3 in CX-30. Zaradi načina delovanja je tudi neprimeren za uporabo s turbino tako, da je v težjih SUV-ih pač premalo zmogljiv. Škoda, da ga niso dali v Miato, ker tam bi bil pa verjetno taprav strup.   2.5 je za Mazdo veliko bolj univerzalen motor in ga lahko stlačiš skoraj v vsak njihov avto, tudi v hbrid in tudi z lahkoto ga opremiš s turbino, tam kjer ti zakonodaja to omogoča. Zato se Mazda več naslanja nanj, kar zmanjšuje stroške. X pa žal ni izpolnil pričakovanj o univerzalnosti in zato bo šel predčasno v zgodovino. Bomo videli kaj bo prinesel naslednik z oznako Z.
    • X se dere v prazno do 4000rpm in je len ko fuks, sem ga imel priložnost sprobat. Več denarja, manj muzike  
    • Da malce tudi tukaj stresem jezo... Sem že pisal o nasi Bosch mikrovalovki Bosch BFL554MB0 BOSCH BFL554MB0 vgradna mikrovalovna pečica WWW.BIGBANG.SI Vgradna mikrovalovna pečica za 38 cm nišo: uporabljate jo lahko za odmrzovanje, segrevanje in popolno... Na srečo so takrat,pred petimi leti imeli neko akcijo-5 let garancije brezplačno...in sem k sreci registriral.... Sem že pisal,da sem pred dobrim letom,ko je bila stara slabih 4 let dal na servis,ker je crknil ventilator....pač brez venrilatorja ne sme delati...a mikrovalovka je se kar delala. Na srečo sem to takoj opazil...bi lahko hiša zgorela😡. In sedaj-tik pred iztekom petletne garancije,je crknil še display,ki kaže čas. Ni crknil cel,ampak le egmenti...en čisto-namesto 8 je kazalo 0 itd.... Drugi pa so tudi bili različno svetli-torej bi z casom tudi pocrkali..... In sem jo dal 3 tedne pred iztekom na servis. So morali zamenjati celo elektroniko. Toliko o Bosch-u.   A še ni konec "veselja". Sem že pisal tudi o hladilniku😠 BOSCH KGN39LBCF kombinirani hladilnik WWW.BIGBANG.SI No Frost hladilnik z zamrzovalnikom spodaj in VitaFresh predalom: ohranja vaša živila dlje časa sveža. Ista fora,kot že enkrat-planirana obscolescenca oz. po domače-narejeno,da "crkne". Spet odlomljen droben plastičen del,ki nosi vso težo na eni strani spodnje police na vratih...polica za steklenice,pijače,mleko,piksne feta sira v slanici ipd....vse zelo težke stvari...in to drži ta drobčkan kos plastike-dobesedno narejeno,da se odlomi!!! In je šlo že drugič cca.36€ z ptt-Amazon,k pri nas ti slabo rata,ko izveš za ceno. Nič ne rečem,oba stroja sta res lepa,in dobro delata....a ko vidiš,da mikrovalovka "mora" crkniti...in,da je hladilnik super,plastika znotraj pa za bruhati....prav namenoma narejeno,da se "mora" zlomiti.   Vsak si nas svoje mnenje ustvari...evo,še par slik,da bo bolj jasno,za kaj gre.
    • Utečen ali zvožen? 😋 Tisto drugo se ne sliši najbolje... Še za prodati ni. 
    • Sicer pohvalno, da ste se lotili primerjave med obema motorjema ampak, če sem prav prebral je CX-30 z 2,5l motorjem bil čisto nov z le nekaj prevoženimi kilometri. Tako primerjavo, ste zmožni narediti samo goreči zagovorniki X motorjev😄. Ne moreš primerjati zvožen in nezvožen motor. Nov motor je dobesedno mrtev, predvsem v zgornji polovici območja vrtljajev. Motor se začne prebujati šele po prevoženih vsaj 10k km. Še sam sem bil s svojim G150 zelo razočaran in nezadovoljen s performansami, ko je avto bil nov. Sedaj, ko je zvožen, pa me vedno preseneča z svojo odzivnostjo in močjo.   Tako priporočam, da v naslednjo primerjavo dajte avto z zvoženim motorjem, ker razlika je občutna. Sicer pa ne dvomim v X motor. 184 konjev mora tudi nekaj dati od sebe.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.