Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ali je kdo že poskušal vliti dvotaktol v rezervoar? Dodatno mazanje šob, batov, mogoče!?

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Pri DI bencinarju narediš več škode kot koristi. 

Še pri dizlih je to dvorezni meč, razen zelo stari klasični dizli ala golf2... pri tistih je še koristno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

DI bencinarji že tako imajo problem pacanja sesalnih ventilov... Če pa vliješ še dvotaktol pa bo packarija še večja🥴

Vtipkaj v google "direct injection carbon build up" in ti bo mogoče bolj jasno zakaj ne dodajat še dvotaktola. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja drži, to je problem ventilov. Kaj pa mazanje pumpe, mazanje šob, mazanje batov in obročkov, manjša obraba vseh teh delov na račun ventilov? Še posebnoče bi dajal sintetičneka kateri ima večjo odpornost na temperaturo kot navadno olje!? posledišno manj teh saj!? Ker večina avtomobilo (nemških :lol:) tako in tako ima porabo olja nenormalno in to fabriško pa se ne dogaja nič. Govorimo mogoče 0,5%0,3%?. Ne vem, premišljujem.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Mogoče je bolje da razmisliš kako namazat ženo... 😉😁

 

Bencinske pumpe nimaš kaj mazat, kaj misliš da kdo maže pumpo na Petrolovi črpalki, pa prečrpa miljone litrov bencina. 

Šobe se tudi ne maže, prej se ti bojo zapacale z 2taktolom.

Bate in obročke pa maže motorno olje, s tistim vbrizgom 2taktola skozi šobe boš bate slabo namazal. In spet povečal možnost nabiranja nesnage na batih in obročkih. 

 

No avto je tvoj in lahko naliješ not kar hočeš lahko tudi bučno, pač povem ti da ni dobro in ne narediš nič dobrega s tem dolivanjem, naredi pa kakor misliš da je prav😉

 

  • Všeč 3
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tole od bencinskih motorjev koristi edinole rotacijskemu; Wanklu!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)

Kaj pa izkušnje ali je to kdo že počel? Mene namreč najbolj skrbi, da mi ne bi kakšne plastike ali pa tesnil poškodovalo.

Popravljeno od dravni

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Sam praviš, da se bojiš, da ti ne bo kaj poškodovalo.

Alesss je napisal zakaj to nima smisla pri DI bencinarju.

 

Zakaj te še zmerom tak mika to not vlivat? :) Avto zarad tega ne bo dlje zdržal, niti bolj šel, tak da ...

Napisano

Ej  ...Aless ti je dobro razložil 😉😁..ne delaj tega  pol bo cela JEBA...zoom zoom lp🤣😀😉😉

Napisano
  dne 16. 10. 2020 ob 18:53 je dravni napisal:

Mazanje je le mazanje B)

Razširi  

Rodil si se eno 45 let prepozno,včasih so imeli avti mazalke in si moral vsakih 3000km podmazat končnike,premo, volan-to bi bila veselica zate ki rad mažeš.Še boljše mazanje pa smo imeli na ladiji ki je imela še ta stare motorje brez pokrova ventilov in si moral z ročno pompeto v kateri je bilo motorno olje mazat ventile.Jaz sem v 8 urah porabil 2 litra olja,tisti mojster ki je bil za mano v smeni pa pod 5 litrov ni šlo nikoli

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Ja sej včasi so glih zaradi tega tudi govoril "Kdor maže ta vozi!:lol:

  • Všeč 1
  • Haha 1

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Napisano

Ja, ampak v današnjih časih se podmazuje drugje in z drugim sredstvom, ne z mastjo in oljem. In če podmažeš z dovolj debelo kuverto, stečejo stvari, ki sicer nikakor ne bi... Tako, da, ja, se strinjam z @Brane, rodil si se 45 let prepozno...

Napisano

Brez skrbi imam doma vozilo ki dela še vedno na mazalice. :notworth: Drugače pa res ta demokracija dela samo še na valutno mazanje :zvizga:

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj…    Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto…     Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 
    • In zopet smo pri klancih. 😉 Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj.  Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 
    • Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi.  To je zdaj tisto...dajmo hitreje...  Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 
    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.