Skoči na vsebino

Dvotaktol in bencinski motorji


Priporočeno sporočilo

DI bencinarji že tako imajo problem pacanja sesalnih ventilov... Če pa vliješ še dvotaktol pa bo packarija še večja🥴

Vtipkaj v google "direct injection carbon build up" in ti bo mogoče bolj jasno zakaj ne dodajat še dvotaktola. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja drži, to je problem ventilov. Kaj pa mazanje pumpe, mazanje šob, mazanje batov in obročkov, manjša obraba vseh teh delov na račun ventilov? Še posebnoče bi dajal sintetičneka kateri ima večjo odpornost na temperaturo kot navadno olje!? posledišno manj teh saj!? Ker večina avtomobilo (nemških :lol:) tako in tako ima porabo olja nenormalno in to fabriško pa se ne dogaja nič. Govorimo mogoče 0,5%0,3%?. Ne vem, premišljujem.

Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoče je bolje da razmisliš kako namazat ženo... 😉😁

 

Bencinske pumpe nimaš kaj mazat, kaj misliš da kdo maže pumpo na Petrolovi črpalki, pa prečrpa miljone litrov bencina. 

Šobe se tudi ne maže, prej se ti bojo zapacale z 2taktolom.

Bate in obročke pa maže motorno olje, s tistim vbrizgom 2taktola skozi šobe boš bate slabo namazal. In spet povečal možnost nabiranja nesnage na batih in obročkih. 

 

No avto je tvoj in lahko naliješ not kar hočeš lahko tudi bučno, pač povem ti da ni dobro in ne narediš nič dobrega s tem dolivanjem, naredi pa kakor misliš da je prav😉

 

  • Všeč 3
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 16. 10. 2020 ob 20:53 je dravni napisal:

Mazanje je le mazanje B)

Rodil si se eno 45 let prepozno,včasih so imeli avti mazalke in si moral vsakih 3000km podmazat končnike,premo, volan-to bi bila veselica zate ki rad mažeš.Še boljše mazanje pa smo imeli na ladiji ki je imela še ta stare motorje brez pokrova ventilov in si moral z ročno pompeto v kateri je bilo motorno olje mazat ventile.Jaz sem v 8 urah porabil 2 litra olja,tisti mojster ki je bil za mano v smeni pa pod 5 litrov ni šlo nikoli

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.