Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj u stanici za tehnički pregled vozila gledaju koliko okretaja u minuti se može maksimalno postiči?

Pri koliko okretaja se uljuči zaštita?

 

U uputama mazde 6 2007 lijepo piše Ne iči u crveno jer se motor može teško oštetiti.

Majstor u mazdi isto kaže da se to ne smije.

 

Tehničar u stanici za pregled vozila kaže da je to dio procedure.

 

Rade li tako i u Sloveniji?

 

Vidi video, uključi zvučnike:   https://youtu.be/g4Gjzy0m1Zc

Napisano

To delajo takrat, ko merijo izpusne pline...

 

mimogrede... videoposnetek se ne da pogledat, ker je “zaseben”...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Men niso noben avto turiral v rdeče.... tam nekje do 3000 so največ probavali, kar je tudi logično saj se 99,99% vožnje dogaja do teh obratov - govorim za dizle seveda.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Zapisnik o tehničkom pregledu

Točka 12

 

Ispitivanje ispušnih plinova (eko test)

 

Regul. isključuje min: 4900  maks: 5200 ......... 4900   Dobro

 

Se vidi rezultat, znači da pokušavaju u crveno.   Ali regulator ne pušta. I bilježi se rezultat.   

IMG_20201025_0001.jpg

Popravljeno od mazda_gg
image added
Napisano

Ne, pri nas ne nabijajo toliko po obratih, da bi prišlo do rdečega polja in blokade. Nisem še tega doživel.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri nas kot je Boss napisal nekje do 3000rpm in to je to, za dizle. 

 

Nvm zakaj hrvati nabijajo v blokado in kaj bi to sploh naj bilo za eko testa da spobavaš blokado motorja🙄

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ker je star avto, ker si ga pripeljal neogretega. Turirajo, da segrejejo katalizator, da prideš čez pri plinih. Sicer pa ne vem, če je za to potrebna ravno blokada :D

Podpis.png

 

Napisano

3 leta nazaj so mi ga dali na 3000 obratov in to bencinarja. Imajo pa različne države različne standarde za teh.preglede. Evropska unija daje samo priporočila. :prstgor:

Napisano
pred 10 urami je zimurg napisal:

najbrž preverjajo, da niso blokade ven zmetal

Sej še dobr, da marsikateri avto več sploh ne dovoli turiranja do blokade, ko se ne premika.

33112_1.png

Napisano

Vlasnici dizelaša, kad bude vremena, pogledajte papire od tehničkog pregleda.

Ima li nešto kao kod mene, točka 12?

Jer ako nema, mogu apelirat da to ukinu.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sej cube je sam okvir 🤣   se pravi je odpadel vijak ker si slabo servis naredil?
    • Tole je že za v razpiz... Danes, komaj 2 tedna po končani 4mesečni bolniški, sem imel spet velike šanse, da se razsujem. Na ravnem, samo kilometer po končanem spustu, mi je izpadel vijak zadaj iz nihajke. Krasna reč ko ti zadnji konec kolesa nekontrolirano prestavlja levo desno. Če bi se to zgodilo samo malo prej na spustu kjer sem ovinke zalagal na polno...   Nikoli več ne kupim kolesa Cube. To je pa tak jajc. Kolo je staro 6 let in že od novega vseskozi kaj zaje... poleg tega da sem moral menjat od vilic do bremz in diskov in felten, ker so bile že nove zanič.  Te cube jajca sem nazadnje servisiral jeseni, ko sem vse vijake nihajke odvil, namazal z modrim loctete varovalom in ustrezno privil z momentključem.  Ta jajca od cube še vedno gledam pri hiši, ker ga imam za na morje, ker s tanovim biciklom ne spravim štirih koles na prtljažnik na kljuki. Danes sem se vozil z njim, ker sem dal nov bicikel na servis da zamenjajo zvito gonilko.   
    • Vidim da majo vse mazde cx30 blagi hibridni sistem. Pa me zanima kako to deluje, oziroma kaj se zgodi ce ta sistem crkne(baterija, el. motor).Je potem možno se normalno voziti brez tega sistema al si prisljen to popravit ?  
    • Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.