Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zakaj u stanici za tehnički pregled vozila gledaju koliko okretaja u minuti se može maksimalno postiči?

Pri koliko okretaja se uljuči zaštita?

 

U uputama mazde 6 2007 lijepo piše Ne iči u crveno jer se motor može teško oštetiti.

Majstor u mazdi isto kaže da se to ne smije.

 

Tehničar u stanici za pregled vozila kaže da je to dio procedure.

 

Rade li tako i u Sloveniji?

 

Vidi video, uključi zvučnike:   https://youtu.be/g4Gjzy0m1Zc

Napisano

To delajo takrat, ko merijo izpusne pline...

 

mimogrede... videoposnetek se ne da pogledat, ker je “zaseben”...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Men niso noben avto turiral v rdeče.... tam nekje do 3000 so največ probavali, kar je tudi logično saj se 99,99% vožnje dogaja do teh obratov - govorim za dizle seveda.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Zapisnik o tehničkom pregledu

Točka 12

 

Ispitivanje ispušnih plinova (eko test)

 

Regul. isključuje min: 4900  maks: 5200 ......... 4900   Dobro

 

Se vidi rezultat, znači da pokušavaju u crveno.   Ali regulator ne pušta. I bilježi se rezultat.   

IMG_20201025_0001.jpg

Popravljeno od mazda_gg
image added
Napisano

Ne, pri nas ne nabijajo toliko po obratih, da bi prišlo do rdečega polja in blokade. Nisem še tega doživel.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri nas kot je Boss napisal nekje do 3000rpm in to je to, za dizle. 

 

Nvm zakaj hrvati nabijajo v blokado in kaj bi to sploh naj bilo za eko testa da spobavaš blokado motorja🙄

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ker je star avto, ker si ga pripeljal neogretega. Turirajo, da segrejejo katalizator, da prideš čez pri plinih. Sicer pa ne vem, če je za to potrebna ravno blokada :D

 

 

Napisano

3 leta nazaj so mi ga dali na 3000 obratov in to bencinarja. Imajo pa različne države različne standarde za teh.preglede. Evropska unija daje samo priporočila. :prstgor:

Napisano
pred 10 urami je zimurg napisal:

najbrž preverjajo, da niso blokade ven zmetal

Sej še dobr, da marsikateri avto več sploh ne dovoli turiranja do blokade, ko se ne premika.

33112_1.png

Napisano

Vlasnici dizelaša, kad bude vremena, pogledajte papire od tehničkog pregleda.

Ima li nešto kao kod mene, točka 12?

Jer ako nema, mogu apelirat da to ukinu.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A pri novi 6ki rolo od prtljažnika ne gre več pod podn? Al se ti sam neda vrečk umikat da bi ga pospravu 
    • Ima kdo za G192 kataloške od napenjalca, vodne pumpe in jermenov? 
    • Postavi Milan lojtro ob hiši, vzame dvocevko, se povzpne in nameri skozi okno stranišča. Žena ga vidi in ga vpraša, kaj se ga gre? Pa ji odvrne: - "Gledam tega najinega sina, od kar je prišel iz Ljubljane, se nekam čudno obnaša, samo se nekaj rihta, pudra, maže, ima uhan, čakam samo še, da vidim, če se bo na stranišču usedel, pa da ga ustrelim ko psa..."
    • Dizel bo vedno črn... na 10kkm menjaš če imaš dosti kratkih relacij ali pa na 15kkm če dlje voziš pa je mir     Pohvalno, obvezno slikat egr, me zanima kak je pri tej kilometrini
    • Ta vikend je na vrsto prišla redna menjava olja. Žal pa nisem nič slikal   Servis: - menjava olja (Engine Flush = ja vem mešana mnenja , po flushu je sledilo polnjenje = 1. sveže olje + novi filter, 2. sveže olje + filter iz prve menjave in 3. OEM olje + novi filter. Po vsaki menjavi sem naredil krog 10 km oz. 15 minut vožnje. Stanje barve se je z vsako menjavo nekoliko izboljšalo, še vedno pa je bilo precej črno in "vmesni" filter je bil popolnamo črn. Slikam naslednjič, po menjavah. - spucan zračni K&N filter - Spucane cevi intercoolerja - spucana loputa (Shutter Valve) - spucane prednje zavore - spucane cevi, ki vodijo do senzorja pritiska v DFPju in senzor - pločevinka DPF čistila spuščena v DPF - v olje menjalnika sem dodal (Gear-Oil Additive od LM). Vsekakor opazna razlika v 4, 5 in 6 prestavi, menjalnik je veliko bolj miren    Drugič ali vmes pa spucam še EGR, me je kar strah kaj vse je tam notri   Z menjavo še prednje leve polosovine pa sem se zmebil še zadnjih tresljajev na volanu  Srečen!!!    Kilometri na števcu = 370.040 km. Prvi cilj je 400.00 km  Potem pa naprej.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.