Skoči na vsebino

Mazda AZ-Offroad

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Danes naročava s prijateljem rezervne dele in dodatke za njegovega Suzuki Jimny-ja in glej ga zlomka kaj zasledim.

 

Mazda AZ-Offroad je njegovega kopija, katero prodajajo na rodnem japonskem trgu in ima le 700-kubikov ; lahko bi mu rekli terenski fičo po naše 😉

 

1200px-Mazda_AZ-Offroad_001.JPG

Mazda_AZ-Offroad_002.JPG

Mazda_AZ-OFFROAD_XC_(TA-JM23W)_rear.jpg

0400577A30181024W00209.jpg

images_mazda_az-offroad_2002_2.jpg

Pregled izvedb s podatki : https://carfromjapan.com/specifications/mazda/az-offroad

 

Zanimivo kaj zmore omenjeni terenski mlinček s tako majhno kubaturo.

 

Mislite da bi bil pri nas uspešnica tako kot original Suzuki Jimny ?

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Japonci temu rečejo Kei car oziroma neki kot pri nas A-segment najmanjših vozil, ki so primerna za v mesta pa še vedno dovolj za na AC. Če se ne motim morajo biti krajši od 3,5m, motor 660ccm, in 64KM, da padejo v to izredno ugodno obdavčitev.

Avti so pa v bistvu grdi, grši pa najgrši, kar je možno sploh izdelat.

33112_1.png

Napisano

Odvisno od okusa in potreb.

Japonci so znani po majhni kubaturi in odličnih prenosih oziroma navoru ter kot multipraktiki.

Saj če pogledaš kaj je Jimny : pravi terenec (4x4,reduktor,zapore diferencialov) in ne šminka ; po naše štirikolesnik oziroma ATV s kabino. 

Napisano

Zanimiva zadeva, vrti se zgleda kot vrag, vsaj sodeč po obratomeru :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Z M A J napisal:

Zanimiva zadeva, vrti se zgleda kot vrag, vsaj sodeč po obratomeru :)

Mhm.

Japonci pač odlično vlečejo že pri zelo nizkih obratih.

To mora biti za to kubaturo tudi odličen plezalec.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Še nekaj številnih sorodstvenih primerkov : 

 

Suzuki Alto = Mazda Carol ; pri starejših modelih z še več izpeljankami (Daewoo Tico/Kia Pride, ....)

1200px-Suzuki_ALTO_VAN_VP_%28HA36S%29_fr
EN.WIKIPEDIA.ORG

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Carol

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396225.jpg[/img]

280px-Mazda_CAROL_GX_(DBA-HB36S)_front.j

 

Mazda Laputa = Suzuki Ignis

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396223.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396222.jpg[/img]

 

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396220.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396221.jpg[/img]

 

 

 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 10 minutami je DonFelipe napisal:

Še nekaj številnih sorodstvenih primerkov : 

 

Suzuki Alto = Mazda Carol ; pri starejših modelih z še več izpeljankami (Daewoo Tico/Kia Pride, ....)

1200px-Suzuki_ALTO_VAN_VP_%28HA36S%29_fr
EN.WIKIPEDIA.ORG

https://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Carol

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396225.jpg[/img]

280px-Mazda_CAROL_GX_(DBA-HB36S)_front.j

 

Mazda Laputa = Suzuki Ignis

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396223.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396222.jpg[/img]

 

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396220.jpg[/img]

[img]http://s2.mojalbum.com/kitajci-38-foto_4219952_17421871_18396221.jpg[/img]

 

 

 

Amm.... Daewoo tico in kia pride pa nimata nič skupnega. A ni kia pride licenčna kopija Mazde 121? Z lastnim motorjem... 

Napisano
Pravkar je Nejc1986 napisal:

Amm.... Daewoo tico in kia pride pa nimata nič skupnega. A ni kia pride licenčna kopija Mazde 121? Z lastnim motorjem... 

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Aha, jaz sem razumel, da si napisal v smislu, da sta Tico in Pride "ista" avta. 

 

Vem, sem si lastil kio pride wagon letnik 99 :)

Napisano
pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Dosti skupnega imajo. Poglej si.

Kia Pride pa je komplet licenčna kopija Mazde 121, pri nas je bila z 1,1 in 1,3 motorjem ter 3 in 5 vrati.

Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Mazdina platforma D je bila še Ford Festiva. Tudi podoben jajčko kot 121 in Pride. Uglavnem hvaležni avtočki vsi trije. Edino rja jih je pobrala z cest.

Jp, presenetljivo poskočna zadeva, veliko prostora (škatla), moja je celo imela nezbledele zadnje luči... 

Meni je super služila (naredil 60t km v dveh letih), še celo smučat smo šli z njo v madonno Di campiglio, pa Bologna motor show parkrat... Jebemu je blo luštno :)

 

Naslednja mazda 121 je pa nosila ljubkovalno ime "klobuček". 

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Ja, Festiva oziroma Fiesta je bila to.

To so bili zlati časi.

Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.

Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.

Napisano
pred 5 minutami je DonFelipe napisal:

Ja, Festiva oziroma Fiesta je bila to.

To so bili zlati časi.

Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.

Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.

Jp, moj fotr je vedno vozil felicio karavan, sosed je imel Lado desetko karavan, par let kasneje pa jaz s kio pride :) definitivno povsem na rangu felicie in boljše od lade. Rja je pa bila, ja... Pa nagibala se je kot ladja.

Napisano

Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pravkar je FuManchu napisal:

Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor. 

Zanimivo.

A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?

Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je DonFelipe napisal:

Zanimivo.

A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?

Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏 

Tako smo imeli. Zadaj se je težko peljal kdo odrasel. 

 

iM5p2rm.jpg

Popravljeno od FuManchu

N7rRRL1.jpg

Napisano

Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi. 

Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Nisem je vozil, ker nisem imel še izpita. Bila je kot bolid. Imela je tudi ogromno opreme, ker je bila US model. Uglavnem lepe spomine imamo nanjo doma vsi. 

Potem je foter iskal Supro in je žal ni nikjer trofil. 

Aha.

Avtomatski menjalnik in 4WS volan, kajne?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.