Skoči na vsebino

Servis po nakupu rabljene Mazde 6 - 2.2 dizel (CD150)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Spostovani uporabniki foruma.

 

V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.

 

Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno. 

Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?

 

Najlepsa hvala za vsak odgovor. 

Napisano
pred 1 uro je Boturus napisal:

Spostovani uporabniki foruma.

 

V kratkem se odlocam za nakup Mazde 6 CD150 Challenge (2.2dizel, 150KM), rabljena, 2014 letnik, 166.000 kilometrov, karavan. Kupljena bo pri preprodajalcu, bila je menjana staro za staro, 1 lastnik, slovenski.

 

Preprodajalcu ze po defaultu verjamem samo vsako drugo besedo tako da bi rad takoj po nakupu avto preventivno servisiral. Po vasih izkusnjah, katere stvari bi bilo pametno takoj ko postanem nov lastnik preventivno zamenjat? Definitivno standardne stvari, olje, oljni filter, morda celo akumulator ker je se originalen...dal bom tudi usnjen volanski obroc obnovit, ampak to je bolj kozmeticno. 

Katere mehanske stvari bi vi preventivno zamenjali?

 

Najlepsa hvala za vsak odgovor. 

Če je z avtom drugače vse ok bi ga peljal na M.servis,da vidiš kako je bil servisiran in potem vidiš kako in kaj.Jaz bi še potem ostala zr.filtra in v kratkem ketno! Tako ali tako pa ti bodo dizlaši bolj natančno svetovali,aja pa dobrodošel,če prideš med nas.:bravo:

Napisano

Hvala lepa za prvi odgovor.

 

Avto dejansko ze ima zamenjano ketno, kar se mi sicer pri teh kilometrih zdi hitro ampak ok. Kaj pa DPF filter, ERG ventil? Turbina? Ali lahko samo cakam pa vidim kako bo.

Napisano

Zakaj pa ima menjano ketno? 

Moje priporočilo: Olje, oljni filter, naftni filter, zračni filter, filter klime, zavorno olje, menjalniško olje, hladilno bi bilo fajn menjant, podložke injektorjev in sito oljne črpalke.

Napisano

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Napisano
pred 22 minutami je Boturus napisal:

Koliko sem jaz razumel prodajalca so prejsnji lastnici to svetovali na servisu, preventiva kao. Pozitivno je da tega stroska jaz nebom imel. Najbolj razmisljam o ostalih stvareh, DPF, ERG, sklopka, vztrajnik, itd. Na avtu se je delalo 20-30k kilometrov na leto, ravno nekako na meji za dizla. Jaz bom delal 40-50k, 80% avtocesta, servisnih intervalov se tudi religiozno drzim tako da tekom mojega lastnistva te dizelske komponente nebi smele nenormalno trpet. Kako pa se je avto prej vozil pa niti sam bog ne ve.

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

  • Všeč 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

Gkede EGR je fajn preverit če ni preveč zapacan in ga očistit, ni potrebe po menjavi.

DPF če dela dela, ni nobene potrebe po menjavi. 

Sklopka in vztrajnik pravtako, če sklopka vredu sklaplja in ne drsi je vredu. In ni potrebe po menjavi. 

Glede na to da je avto delal tolk kilometrov je verjetno imel dolge relacije, kar je super in pri 166kkm ne bi smelo biti nobenih težav, pod pogojem da je bil redno servisiran. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
52 minutes ago, Alex said:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

Hvala za nasvet za to servisiranje na 15k kilometrov. Bom se definitivno drzal.

Vidim pa v servisni da je lastnica pred mano (1. lasntnica) servisirala na 20.000 km / 1x na leto. Bi moral to clovek vzet kot zelo negativno ter imete pomisleke pri nakupu?

Napisano (urejeno)

Jaz bi preventivno karter dol potegnil in sčistil sito oljne črpalke, in definitivno podložke na injektorjih menjal, ce bo karter doli bi se preveril ketno oljne crpalke in pa s testerjem razteg pogonske ketne (da se res prepricas). Pa tako kot je Aless napisal preveril egr, na forumu je tudi video o ciscenju egr. Ostale komponente sklopka in podobno se pa menja ko se zazna napaka oziroma obraba, teh delov sklopka in turbo nebi brezveze menjacal ce se ni znakov za menjavo. Drugace bi pa vse tekicine, olja in filtre menjal in si miren. (Mam navado da ko kupimo rabljeni avto menjam vse tekocine in filtre pa magari je bilo 10min preden sem avto odpeljal menjano. Pa sem miren in vem kaj imam v avtu). Drugace so pa ti motorji ob normalnem vzdrzecanju (kot je Alex napisal 15000km) zelo vredu. Pa kakšno sliko zalepi 🙂

Popravljeno od scania
  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano

Hvala bogu, da obstaja ignore za člane, ki streljajo neumnosti in jih ne rabim brati. 😂

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Boturus napisal:

Hvala vsem za odgovore, zelo odzivno ! :)

Kako sliko prilepi gor. 😁

Ja, pa pri regeneracijah pazi, da ne boš med tem, ko se izvajajo, prepogosto ugašal motorja. Tudi, če boš vozil večinoma po avtocestah, se ti to še vedno lahko dogaja(ustavljanje na črpalkah, tankanje, ko pripelješ domov). Malo boš sledil,pa bo v redu. 

 

 

Napisano

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Napisano
pred 5 minutami je dvorjan napisal:

Samo v razmislek: letnik 2014 dizel je lahko se iz problematicne serije (sploh v luci dejstva, da je izdelan lahko vec mesecev preden je dejansko prodan in registriran).

 

Raje glej od letnik 2015 dalje, so veliko bolj "varen" nakup.

 

Sicer pa prilepi oglas od doticnega avta ... pa lahko komentiramo se kaj vec.

Res je.  Na to smo čisto pozabili. 2014 letnik zna imeti zelo velike  probleme z odmično gredo in turbino. 

Pa z verigo prav tako. Jaz bi tudi raje gledal za letnike od 2015 pa gor. 

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Če boš delal res 50Kkm na leto, boš moral narediti vsaj tri redne servise - menjave olja na leto, če hočeš imeti mir (max. na 15Kkm zaradi nafte v olju). 

 

Hmm, ampak ravno zato, ker bo delal veliko km bo manj možnosti, da bi v olje šlo preveč nafte. Sploh, ker pravi, da bo to AC in to pomeni večino vožnje v 6. prestavi. Tako, da bo servis na 20kkm kar dovolj.

 

Drugače pa je za preverit in po možnosti sčistit tudi sesalne kanale, saj v kolikor niso bili čiščeni so lahko že kar zapacani.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • danes so se oglasili mojstri in zadeve uredili, pri čemer je bila zabasana "banjica", sam nisem prišel do nje, niti nimam orodja, ki so ga uporabili (industrijski sesalec, kompresor, "čistilna krtačka na žici"), tako da so to uredili, sem pa zdaj po 10ih letih gledal načrte strojnih inštalacij in smo videli, da imam pri vsaki enoti montiran tudi podometni sifon -> točno model  (HL138), ki pa so ga mojstri ob postavljanju bajte/knaufa zaprli s knaufom in dejansko ni dostopen, tako da ni mogoče preveriti stanja (je mojster rekel, da če še vedno ne bo dobro, bo pač treba odpreti knauf in preveriti še ta dva sifona, ki se ponavadi montirata do 0,5m od priklopa klime in bi se lahko tudi delno zapacala....). Razlog je pa točno to kar si rekel, na zgornjem delu banjice, kjer je odtok je nameščena še "mini rešetka", ki očitno preprečuje, da bi šla v odtok/sifon večja nesnaga in se je tam zabilo potem ko sem po 14.dneh spet prižgal klimo (t.i. prah/sluz). Bomo videli sedaj kako bo, je pa potem ko je spucal zlil 3l vode na rebra in je normalno takoj odtekla, tako da toliko kondenza se pa tudi ne more nabrati v tako kratekm času, kot se je zlilo vodo (manj kot min)......nauk zgodbe -> ko so delali bajto bi očitno moral biti vsak dan na lokaciji in nadzirati vsakega za vse :), ampak to je zdaj 10.let prepozno :)..... Just a moment... E-STACUNA.SI  
    • Ej ..Bini dober OPIS obeh cx30 😉😁👍zdaj pa naj si svak  razlaga  po svoje zoom zoom 😉😁😁
    • Kaj pa drugače špilate od iger?
    • @Jest lahko prosim tole zgoraj prestaviš pod  temo CX-30.... 🤗😉
    • TEST : CX-30  G140 centre-line-designe.    Danes sem naredil s to Mazdo cca 60km po različi konfiguraciji cest brez AC, ker nimajo vinjete😁 Ko sem ga prevzel je imel narejenih 800km in je bil star en mesec s porabo na sliki🥴 V Celu sem števec resetiral.  Štartal sem iz Celja in do doma je bila poraba kot je na sliki👍. Na podobni sliki je tudi poraba moje x186 na isti poti od servisa do doma pri enakih pogojih.👌 Na sliki iz uradnega kataloga je tudi poraba obeh motorjev in pospeški od  0-100.  Na sliki je tudi testiran avto in izpuše cevi obeh kjer je edina razlika med nima na zunaj, notri pa je zamenjano nekaj gumbov pri gumbih za limatizacijo. Stoji pa še vedno na Bridgestonkah.... 🥴  Sedaj pa o vožnji. Lahko bom zelo realn, ker sem se vsedel iz prvega v drugega in še enkrat v prvega.  Občutek na volanu je ok, malo je trši volan a vseeno je avto dobro in natančno vodljiv čez ovinke. Vzmetenje je po občutku mehkejše, čez velike mulde na cesti je avto bolj zibajoč kar me malo moti. S svojim imam bolj stabilen občutek na isti cesti! Motor je malo bolj glasen a ne moteč. Pri pospeških ne čutim kake razlike le menjalnik še ni dovolj utečen, se včasih rahlo zatika 🤔 Opazil sem tudi razliko pri rekuperaciji baterije, malo drugače deluje. Manjkrat uporablja moč baterije na kolesa in večkrat polni baterijo z motorjem. Tako, da je baterija vizualno na ekranu pretežno napolnjena med 4 do 5 črtami, pri meni pa med 2 in 3. Mogoče je tudi zato malo večja poraba a to me ravno ne moti.  Kar se tiče vsesplošnega vtisa je ta avto dober in je za 2000€ manj od moje X-186 vreden takega  nakupa. Cena tega avta s popustom je 28.640€ kar je ugodno pa še to ni končna cena. Za tak denar ne dobiš praktično nič pametnega.....  Če koga kaj zanima rade volje povem.🤗😉      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.