Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Odkar malo več spremljam dizelske Mazde 2.2, se mi zdi akumulator zelo majhen problem. Nov stane kot en senzor izpuha, varjenje lopute turbine, manj kot peskanje saj, čiščenje dpf, ... danes cca 2 tanka bencina.

Napisano
pred 34 minutami je Janez007 napisal:

Odkar malo več spremljam dizelske Mazde 2.2, se mi zdi akumulator zelo majhen problem. Nov stane kot en senzor izpuha, varjenje lopute turbine, manj kot peskanje saj, čiščenje dpf, ... danes cca 2 tanka bencina.

Res je. To je zanemarljiv strošek proti ostalim, ki se lahko pojavijo pri dizelci. 

V bistvu bi lahko rekli, da je to potrošni material kot diski in zavorne ploščice. 

 

 

Napisano

moje (osebno) razumevanje je da vse kar se na avtu redno menja (diski, ploščice, aku, olje, filtri) je zame osebno potrošni material in ne okvara, in vse te komponente tudi ne stanejo v generalnem več kot cca.150€.......ostale okvare (ki niso recimo del rednega servisiranja), pa so zame okvare, ki jih ne pričakuješ oz. pričakuješ, da jih ne boš imel (oz. čim manj), razni senzorji, in večje zadeve.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano (urejeno)

Med vsemi temami se mi tale zdi še najprimernejša.
Pri svojem konjičku ob mrzlih jutrih opažam, da motorja po pritisku na gumb ne zažene tako hitro, kot bi na mino stopil. Prejšnji teden sem bil na servisu in tik pred predajo avta sem videl še en tak majhen listek in slišal, da so testirali tudi akumulator in je "v redu". Podatkov nisem videl, listek pa je šel verjetno med njihovo dokumentacijo.
Avto je star že skoraj sedem let in akumulator je bil zagotovo že menjan (že na oko ni nekaj japonskega, se pa zdajle ne spomnim znamke). V servisni zgodovini menjava ni vidna (pred nekaj dnevi sem se v eni od tem ravno pridušal, ker lastniki ne vidimo vseh servisnih podatkov, ki jih Mazdin sistem ima).
Kakor koli že, zagon se mi zdi malo "sumljiv". Ne poznam sicer Mazdinega sistema predgretja - pri prejšnjih avtomobilih si malo počakal, da se je opravilo predgretje, nato pa je kresnil. Tukaj je samo gumb in nikoli ne vidim tiste lučke za predgretje. Je možno, da v hladnejših jutrih tisti zamik prihaja tudi zaradi tega predgretja? Kako se vam obnaša? Razumem pa, da je normalno, da bo dizel v hladnem bolj počasi zabrundal.
Po drugi strani pa - pri VAGu je bila menjava akumulatorja takšna, da si (načeloma) moral vpisati oznako akumulatorja s pomočjo OBD. Da je potem sistem pravilno deloval (polnil).
Kako je pri Mazdi? Lahko v primeru, da zjutraj guzne, enostavno kupim nov akumulator in ga zamenjam? Ali je tudi treba kaj vpisovati?
Kot ste že nekateri pisali, sem tudi sam (pri prejšnjih avtih) preventivno menjal akumulator, ko je šel proti koncu (ali po testu avtoelektričarja). Ampak sedaj sem malo v dvomih, ker so mi pred nekaj dnevi očitno stestirali akumulator in vemo, da bi pooblaščen servis z veseljem menjal. 😉

Popravljeno od kacnje
Napisano
pred 4 urami je kacnje napisal:

Med vsemi temami se mi tale zdi še najprimernejša.
Pri svojem konjičku ob mrzlih jutrih opažam, da motorja po pritisku na gumb ne zažene tako hitro, kot bi na mino stopil. Prejšnji teden sem bil na servisu in tik pred predajo avta sem videl še en tak majhen listek in slišal, da so testirali tudi akumulator in je "v redu". Podatkov nisem videl, listek pa je šel verjetno med njihovo dokumentacijo.
Avto je star že skoraj sedem let in akumulator je bil zagotovo že menjan (že na oko ni nekaj japonskega, se pa zdajle ne spomnim znamke). V servisni zgodovini menjava ni vidna (pred nekaj dnevi sem se v eni od tem ravno pridušal, ker lastniki ne vidimo vseh servisnih podatkov, ki jih Mazdin sistem ima).
Kakor koli že, zagon se mi zdi malo "sumljiv". Ne poznam sicer Mazdinega sistema predgretja - pri prejšnjih avtomobilih si malo počakal, da se je opravilo predgretje, nato pa je kresnil. Tukaj je samo gumb in nikoli ne vidim tiste lučke za predgretje. Je možno, da v hladnejših jutrih tisti zamik prihaja tudi zaradi tega predgretja? Kako se vam obnaša? Razumem pa, da je normalno, da bo dizel v hladnem bolj počasi zabrundal.
Po drugi strani pa - pri VAGu je bila menjava akumulatorja takšna, da si (načeloma) moral vpisati oznako akumulatorja s pomočjo OBD. Da je potem sistem pravilno deloval (polnil).
Kako je pri Mazdi? Lahko v primeru, da zjutraj guzne, enostavno kupim nov akumulator in ga zamenjam? Ali je tudi treba kaj vpisovati?
Kot ste že nekateri pisali, sem tudi sam (pri prejšnjih avtih) preventivno menjal akumulator, ko je šel proti koncu (ali po testu avtoelektričarja). Ampak sedaj sem malo v dvomih, ker so mi pred nekaj dnevi očitno stestirali akumulator in vemo, da bi pooblaščen servis z veseljem menjal. 😉

Na zagon vpliva tudi stanje, kako dolgo držiš stopalko. Tko za foro lahko enkrat probaš pritisnit na bremzo, stisnt start knof in takoj spustit - avto bo ugasnil. Tako da je lahko povezano kaj s tem. Dokler vžge, ne kompliciraj.

 

Na servisu menjajo aku če je premalo nafilan ali pa če je prevelika upornost. Če ti niso težili je potem ziher gut, tako kot praviš.

 

Ko menjaš aku, moraš štartat neko proceduro na testerju. Lahko ga samo fizično menjaš, ampak potem rabi istop nekaj 100 km, da se priuči na nov aku.

Napisano

Aha. Torej, če akumulator človek sam zamenja, stvar lepo deluje (po določenem času)? Brez tiste procedure? Je tisto izvedljivo tudi s katerim programčkom (Win/Android), če uporabljaš OBD Bluetooth?
Vse to je zagotovo opisano na spletu, ampak če že ravno debatiramo tukaj ... bo mogoče kakšen znalec izstrelil iz prve.
 

Napisano
pred 11 minutami je kacnje napisal:

Aha. Torej, če akumulator človek sam zamenja, stvar lepo deluje (po določenem času)? Brez tiste procedure? Je tisto izvedljivo tudi s katerim programčkom (Win/Android), če uporabljaš OBD Bluetooth?
Vse to je zagotovo opisano na spletu, ampak če že ravno debatiramo tukaj ... bo mogoče kakšen znalec izstrelil iz prve.
 

Poišči po forumu, obstaja PDF z navodili, če menjaš sam. Ne rabiš niti OBD, samo določene akcije s stopalkami delaš.

Napisano

Ti imas se prvo generacijo CX-5 (KE), ce se prav spomnim ... Tu je pomoje podoben postopek, kot je bil pri moji prejsnji sestici ...

 

Akumulator moras zamenjat po navodilih… da se tudi vsi sistemi pravilno inicializirajo…. sem ze parkrat dal navodila… nazadnje tukaj >>
 

 

 

https://www.mazda-si.net/applications/core/interface/file/attachment.php?id=27340

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.