Skoči na vsebino

Radio s kasetarjem


Priporočeno sporočilo

pred 6 urami je DonFelipe napisal:

Živjo, 

 

ima kdo od vas v vozilu še radio s kasetarjem?


Vprašal bi namreč kako ga očistiti, saj sem opazil zelo težko branje in delovanje.

 

Hvala za pomoč.

Včasih smo vzeli palčko za ušesa, vato čisto malo pomočiš v alkohol, greš prek glave kasetofona in na koncu še z suho vatirano palčko  pobrišeš. So pa obstajale tudi posebne kasete prav v ta namen,ki si jih vstavil v kasetofon in pustil, da se odvrtijo do konca, nakar si jo obrnil, ali pa se je sama, odvisno od kasetofon in ponovil vajo. 

Jaz sem bolj zaupal palčki za ušesa. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ampak to je bilo treba delat samo takrat, ko je zvok postal zanic... Ce pa so mehanizmi fuč, ja pa treba razdret, pa gumice za pogon pomenjat, ker preparijo po toliko letih...  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je DonFelipe napisal:

Hvala za pomoč.

 

Drugače pa je lepo videt ko imaš v legendarni 626 letnik 1990 omenjeno 

K-SHS9EWlUNyqci9SSUQOqKfyrLk7mPDqHGh7Elm

To so bili tako kot v Toyotah radijski sprejemniki od Panasonica, kajne?

 

Predkratkim sem imel možnost nabaviti omenjeni voz, a je nažalost že prodan.

 

Vse mazde so imele in imajo original vgrajene Panasonic komponente (kasete, CD player) 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Boss napisal:

Čist tko informativno - zakaj pa ne bi radia zamenjal? OK razumem, da hočeš look ohranit iz tistega časa, ampak radio se da recimo montirat tudi v sopotnikov predal pa se ga ne vidi, samo še prevezavo se naredi na obstoječo instalacijo pa imaš lahko oboje.

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo ta avto sem gledal in ga nisem kupil ker mi ga je en pred menoj speljal.

Drugo pa bo kmalu dobil status starodobnika.

In ja tudi to tretje drži. Imam namreč še cel kup legendarne in klasične glasbe ter radijskih iger na kasetah.

 

Mimogrede, japonski klasiki je kar narasla že cena

1083451.jpg
WWW.AVTO.NET

AVTO RADIO ORIGINAL TOYOTA MR2,300 EUR :: www.Avto.net ::

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Alex napisal:

Po moje, če hočeš pravi vintage občutek, mora bit original avto radio noter. 🤗

Nič ni lepšega in za živce bolj sproščujočega, ko ti navije trak v avto radiu in potem vzameš navaden svinčnik in lepo počasi vrtiš kolešček, dokler  ne spraviš vsega traku nazaj v kaseto. 😊


Ce ti uspe kaseto dobiti ven in da je trak se kolikor toliko cel ;) ... Pri avtoradijih je to vcasih lahko malo bolj kom0pliciran poseg, kot pri navadni kasetarjih ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.