Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet


DonFelipe

Priporočeno sporočilo

pred 18 minutami je Nejc1986 napisal:

2004 letnik? Cruze? A ni prišel ven par let kasneje? Vem da sem jaz ravno takrat kupoval avto in je ravno prišel ven Cruze pa Kia cee'd. Leto 2008 če se ne motim.. 

Res je tam nekje 08-09 je prišel. Jaz sem ga kupil 2011.👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To se lahko ugiba še cel večer. Eni majo z avtom probleme in drugi ne. Tudi jaz sem bil v dilemi, ko sem kupoval saaba npr..
Pač 14dni nisem spal, ko sem ga šel gledat (ker sem bral vse mogoče stvari) a meni se ni do sedaj zgodilo še nič strašnega pri 340Kkm.
Če trofiš pač trofiš, če ne pa jebi ga:bravo:
Jezus, če imaš Saaba 9-3 al pa 9-5 in je 2.2 td je to DTI mašina od Isuzuja, če je 1,9 tids, je to JTD motor od Fiata. To že ptiči čivkajo daleč naokoli. Jtd je top, dti pa pogreb :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je J.J. napisal:

Jezus, če imaš Saaba 9-3 al pa 9-5 in je 2.2 td je to DTI mašina od Isuzuja, če je 1,9 tids, je to JTD motor od Fiata. To že ptiči čivkajo daleč naokoli. Jtd je top, dti pa pogreb :)

TTiD imam. Motor je top lahko potrdim. Ga ne menjam za drugega dizla.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je DonFelipe napisal:

Aha.

Mi je znanec ravno danes pravil da je poznal enega z omenjeno limuzino (4-vratni sedan) kateri z omenjenim 1,6 16V katera naj bi mu žrla 11l/100km. 

Po drugi strani to ni normalno, saj gre za staro Oplovo tehnologijo, po možnosti motor iz Kadett-a oziroma časov ko nihče ni gledal na porabo goriva. Pa povrh letnik 2004 v top stanju še žre olje.

Najboljša bencinska motorja naj bi bila po njegovem mnenju 1,8 in 2,0

 

Pred cca. 1/4 stoletja smo imeli družinsko limiuzino Vectro l.93 16 8v motor in 75KS (fotr za volanom, jaz še ne) in je bila potrošnja okrog 7 litrov mešanega cikla.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Z M A J napisal:

Pred cca. 1/4 stoletja smo imeli družinsko limiuzino Vectro l.93 16 8v motor in 75KS (fotr za volanom, jaz še ne) in je bila potrošnja okrog 7 litrov mešanega cikla.

Ja, samo vedeti je potrebno da takrat ni bilo take gneče na cestah, ampak da je promet potekal bolj sproščeno in dinamično ter ni bilo kopice nepotrebne elektronike.

 

pred 2 urama je Gregster napisal:

Fiatov 1.9 multijet je top motor. Jih nekaj poznam, ki ga imajo in delajo b.p, kot urca.

Ni čudno da jih je večina v Stilotih in ostalem GM koncernu naročevala ter da jih izdelujejo še danes.

 

Zanimivo pri korejskem Chevrolet-u je tudi to, da se je umaknil iz Balkana leta 2015 in bil v istem salonu skupaj z Oplom ;( tako je narod odštel raje malo več in kupil original 

Drug razlog za neuspeh je pomoje tudi to, da niso naredili PSC kot so ga obljubili da bi imeli skupaj komplet modelno paleto Chevrolet kjer bi res lahko izbiral tako kot pri večini znamk.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je DonFelipe napisal:

Ja, samo vedeti je potrebno da takrat ni bilo take gneče na cestah, ampak da je promet potekal bolj sproščeno in dinamično ter ni bilo kopice nepotrebne elektronike.

 

Ni čudno da jih je večina v Stilotih in ostalem GM koncernu naročevala ter da jih izdelujejo še danes.

 

Zanimivo pri korejskem Chevrolet-u je tudi to, da se je umaknil iz Balkana leta 2015 in bil v istem salonu skupaj z Oplom ;( tako je narod odštel raje malo več in kupil original 

Drug razlog za neuspeh je pomoje tudi to, da niso naredili PSC kot so ga obljubili da bi imeli skupaj komplet modelno paleto Chevrolet kjer bi res lahko izbiral tako kot pri večini znamk.

Verjetno ne veš, da se je uradno poslovil zaradi protesta Evr. Opla na GM in uspel, ker so na veliko kupovali Chevroleye, ki so bili od 3 do 8k€ cenejši od Opela odvisno od modela.... 👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je DonFelipe napisal:

Kakorkoli, imena modelov so si sposojali ter jih predelovali.

 

Je pa zanimivo da se na omenjenih korejskih Chevroletih že kaže rja.

 

Danes videl enega Aveota parkiranega pri DSO Bokalce in je videti kako mu seka izpod blatnikov.

Normalno. Nekje se mora poznati tista razlika v denarju napram oplu.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je FuManchu napisal:

Normalno. Nekje se mora poznati tista razlika v denarju napram oplu.

Zdaj se o chevroletu pogovarjamo v stilu "saj je skoraj kot opel...". Ker opel je pa sploh pojem vsega lepega in dobrega, sploh prva insignia in prejšnja astra sta bila kul.... 

pred 19 minutami je DonFelipe napisal:

Kakorkoli, imena modelov so si sposojali ter jih predelovali.

 

Je pa zanimivo da se na omenjenih korejskih Chevroletih že kaže rja.

 

Danes videl enega Aveota parkiranega pri DSO Bokalce in je videti kako mu seka izpod blatnikov.

No, aveo je zlahka star skoraj 15let... Logično da rjavi. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

49 minutes ago, FuManchu said:

Tole bi imel:bravo:

 

P2JPl1N.png?1

 

s takole zadevo sma se pred leti ganjala po primorski avtocesti od Kopra proti Portorožu js pa s 323F 2.5 V6 in mi ni blo jasn kok lahk ena Insignia tolk leti... pa grem za foro gledat na net pa vidim tole zver :zvizga:

47 minutes ago, Alex said:

Uh... pozabil sem  na fenomenalnega opel GT. 👍

 

pa Speedster tut ni bil švoh

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Opel je svoje čase imel image, danes ga žal nima več.

Za omenjeni Aveo nevem kateri letnik je, ampak sklepam da je začetni model kot si navedel.

 

Ali pa je kalos? Začetni aveo je bil zgolj blago FL kalos.

pred 4 minutami je Deeyan napisal:

 

s takole zadevo sma se pred leti ganjala po primorski avtocesti od Kopra proti Portorožu js pa s 323F 2.5 V6 in mi ni blo jasn kok lahk ena Insignia tolk leti... pa grem za foro gledat na net pa vidim tole zver :zvizga:

 

pa Speedster tut ni bil švoh

Jp, speedster je bil predhodnik gt¬ja. Na osnovi lotus elise če se ne motim. 

pred 57 minutami je Alex napisal:

Meni sta od oplov bila oblikovalsko všečna edino opel manta in opel calibra. 

Meni je bila druga generacija omege kul. Za tiste čase prava ladja. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Deeyan napisal:

 

s takole zadevo sma se pred leti ganjala po primorski avtocesti od Kopra proti Portorožu js pa s 323F 2.5 V6 in mi ni blo jasn kok lahk ena Insignia tolk leti... pa grem za foro gledat na net pa vidim tole zver :zvizga:

 

pa Speedster tut ni bil švoh

 Sodelavec ima limuzinsko verzijo Insignije OPC stage 2. Nor avto. Sleeper pravi.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je FuManchu napisal:

 Sodelavec ima limuzinsko verzijo Insignije OPC stage 2. Nor avto. Sleeper pravi.

Meni izgleda kot tank. Tak okorn. Baje, da vozne lastnosti niso bog ve kaj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo te novodobniki so povsem brez duše.

Pravi klasika sta postala Lanos in Lacetti.

Veterana pa sta Matiz in Nexia kateri izdelujejo v Rusiji in Uzbekistanu : 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je DonFelipe napisal:

Samo te novodobniki so povsem brez duše.

Pravi klasika sta postala Lanos in Lacetti.

Veterana pa sta Matiz in Nexia kateri izdelujejo v Rusiji in Uzbekistanu : 

 

 

Pa nubira karavan z ogromnim prljaznikom... Se spomniš Espera in kasneje Leganze? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ce se prav spomnim, so imele ksenonske zaromete samo modeli v visjih paketih opreme…   Sem nasel prospekt od letnika 2013… Biksenon je bil v paketu opreme Attraction in Revolution…   Nova_Mazda6_2013.pdf
    • Če kdo išče bencinarja, pa še fl je.Cena se mi ne zdi slaba... Za izhodišče... 🙂 A kdo mogoče ve kako je bilo s xenonom na teh avtih, a so vezani na paket opreme ali je bila to čist ločena opcija, ker se mi zdi da sem že videl dve M6 2013 bencinarja z isto opremo pa je ena imela xenon, druga pa ne. Je to možno ?   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19664673&display=Mazda Mazda6 
    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.