Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 20 minutami je FuManchu napisal:

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

Sem peljal že podobno zadevo in sicer kar dosti kupejev.

In zakaj ti to delujejo kombinacija konja in želve?

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

🤣🤣

 

 

Napisano
pred 41 minutami je DonFelipe napisal:

A ne vidiš Kalosa poleg?

Aha pa res😄

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Ja @FuManchu kako nisi videl tega bordo lepotca??? Prav seka ven ta lepota 😍

Lepota me je enostavno zaslepila in sem spregledal čudovite linije tega avta.

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

Lepota me je enostavno zaslepila in sem spregledal čudovite linije tega avta.

Reklama bi se lahko glasila : " kalos. To avtobus ni več tako slaba ideja.".

 

...je rekel Nejc in se vsedel v xsaro Picasso... 😂

 

Saj niso toliko slabši od enako starih Oplov , Vwjev,ampak lepi pa res niso:)

Napisano
pred 49 minutami je Nejc1986 napisal:

Reklama bi se lahko glasila : " kalos. To avtobus ni več tako slaba ideja.".

 

...je rekel Nejc in se vsedel v xsaro Picasso... 😂

 

Saj niso toliko slabši od enako starih Oplov , Vwjev,ampak lepi pa res niso:)

Stara preverjena tehnika jih poganja. Zato marsikje še vztrajajo na cestah.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 10 minutami je FuManchu napisal:

Stara preverjena tehnika jih poganja. Zato marsikje še vztrajajo na cestah.

Niso slabi. Za ta denar so bili super.

Napisano

Jzt sem imel Kalosa pred rumeno Miato. Ampak unega Chevrolet, z ločenimi smerniki...mogoče še kje izbrskam fotko :D

Podpis.png

 

Napisano
pred 23 minutami je Nejc1986 napisal:

Niso slabi. Za ta denar so bili super.

Res je. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je g.Wankel napisal:

Jzt sem imel Kalosa pred rumeno Miato. Ampak unega Chevrolet, z ločenimi smerniki...mogoče še kje izbrskam fotko :D

Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele. 

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele. 

 

 

 

to je tut prej rja požrla predn je crknalo kej :)

Napisano
pred 18 minutami je Nejc1986 napisal:

Jaz bom raje tiho... Moj prvi avto je bil Kia Pride Wagon.... Začuda zadnje luči niso bile povsem bele.

 

Verjamem, jaz sem takrat imel KIO iz drugega skrajnega konca cenovne lestvice pa je bla zadovoljivo dobra. Si kar predstavljam, kaj si ti doživljal z najcenejšo KIO devedesetih.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

 

Verjamem, jaz sem takrat imel KIO iz drugega skrajnega konca cenovne lestvice pa je bla zadovoljivo dobra. Si kar predstavljam, kaj si ti doživljal z najcenejšo KIO devedesetih.

Ubistvu... Letnik 99, v dveh letih naredil 60.000km brez najmanjšega problema... Sicer je čez TP prišla z nekaj dobre volje,ampak delala je. Rjava je pa bila že po 5ih letih cela. 

 

Je pa bil presenetljivo prostoren in poskocen avto. 

 

Pod kožo je bila to Mazda 121, le motor je imela svoj če se ne motim.

Napisano
pred 5 minutami je Nejc1986 napisal:

Ubistvu... Letnik 99, v dveh letih naredil 60.000km brez najmanjšega problema... Sicer je čez TP prišla z nekaj dobre volje,ampak delala je. Rjava je pa bila že po 5ih letih cela. 

 

Je pa bil presenetljivo prostoren in poskocen avto. 

 

Pod kožo je bila to Mazda 121, le motor je imela svoj če se ne motim.

 

pa mislim, da so bli tut motorji Mazdini, če se ne motim, ker tut eni modeli Sephie so mele Mazdine motorje

Napisano
Pravkar je Deeyan napisal:

 

pa mislim, da so bli tut motorji Mazdini, če se ne motim, ker tut eni modeli Sephie so mele Mazdine motorje

Vem da je imela 1,35ccm in 65konjev. Letela je :)

Napisano
pred 7 urami je g.Wankel napisal:

Jzt sem imel Kalosa pred rumeno Miato. Ampak unega Chevrolet, z ločenimi smerniki...mogoče še kje izbrskam fotko :D

 

Evo ga stroj :D

 

Opis slike ni na voljo.

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Kia Pride z avtomatskim menjalnikom je bila tudi pri nas, ampak takrat smo jih samo ljubitelji poznali. 

Vzhodnjaška vozila so delana pač minimalistično za prevoz od točke A do točke B in ne kot šminka ter ostalo kar se dandanes žal proizvaja in prodaja.

Gre pač za (staro dobro) preverjeno tehniko in poceni dober izdelek ; vzhodnjaki so ceneni samo v očeh večine in tistih ki ne razumejo trga ter jim je pomembno kaj bo sosed rekel in si o njih mislil, saj omenjene znamke ne zvenijo prestižno. 

 

To bi pa imel v zbirki 

11021263_540955816046813_328469144476268

 

Pa še zanimiva verzije Chevrolet za indijski trg :

 

Aveo 

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008004d1589947701-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-chevrolet-aveo.pdf

 

ter Beat diesel

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008140d1589960664-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-beat-diesel-brochure.pdf

 

Cruze 

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008199d1589971809-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-chevrolet_cruze.pdf

 

Nexia (1999-2000)

2008274d1589992821t-brochure-corner-atta

2008275d1589992837t-brochure-corner-atta

2008277d1589992837t-brochure-corner-atta2008276d1589992837t-brochure-corner-atta

 

Sicer indijska znamka, ampak oplova osnova in mehanika : 

Contessa Classic (1984-2002) ; pod kožo Opel Rekord D

https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2008501d1590044310-brochure-corner-attach-discontinued-car-brochures-here-contessa.pdf

Popravljeno od DonFelipe
  • 4 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.