a1an Napisano 28. marec, 2021 Prijavi Deli Napisano 28. marec, 2021 (urejeno) Pri moji Mazdi 6 (dizel, 143 KM) zadnje čase zaznavam naslednjo težavo: pri daljši vožnji po AC (cca 1 uro) motor naenkrat izgubi moč, najbrž gre v Safe Mode način delovanja - na armaturki se ob tem ne prižge nobena opozorilna lučka. Včeraj se mi je to zgodilo ravno na Rebrniškem klancu (Razdrto) v smeri LJ, avto enostavno ni šel več v klanec, sem se moral ustaviti v SOS coni, ugasnil sem motor in počakal par minut. Po ponovnem zagonu je avto odpeljal brez težav naslednjih 100km. Zoprna zadeva. Sumim na EGR ventil, morda pa je tudi kakšna težava z regeneracijo DPF-ja. Že kar nekaj časa pa opažam tudi naslednje: ko se npr. približujem križišču, spustim plin, pritisnem na sklopko, vendar vrtljaji motorja ne padejo - padejo šele ko se avto popolnoma ustavi. Verjetno bo res EGR - kaj pravite? Avto ima sedaj realnih 117.000 km. Ima morda kdo kakšne podobne izkušnje? Popravljeno 28. marec, 2021 od a1an Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 28. marec, 2021 Prijavi Deli Napisano 28. marec, 2021 Tole te verjetno heca IMV (inlet metering valve) ventil in ga bo verjetno treba zamenjat. Je pa ta ventil namenjen vzdrževanju konstantnega tlaka v nizkotlačnem tokokrogu, ki napaja visokotlačno pumpo commonrail sistema. Ta ventil služi vračanju odvečnega goriva nazaj v rezervoar in zdaj, če deluje neustrezno ali spušča skozi takrat, ko bi moral vzdrževati tlak cca 3 bare al pa deluje prepozno z zamikom potem pride do premalo goriva v visokotlačno črpalko in padec v limphome modus delovanja. Bi bilo pa najbolje pregledat kode napake ali je to res to ali je kaj drugega. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
a1an Napisano 1. april, 2021 Avtor Prijavi Deli Napisano 1. april, 2021 On 3/28/2021 at 5:12 PM, Boss said: Tole te verjetno heca IMV (inlet metering valve) ventil in ga bo verjetno treba zamenjat. Je pa ta ventil namenjen vzdrževanju konstantnega tlaka v nizkotlačnem tokokrogu, ki napaja visokotlačno pumpo commonrail sistema. Ta ventil služi vračanju odvečnega goriva nazaj v rezervoar in zdaj, če deluje neustrezno ali spušča skozi takrat, ko bi moral vzdrževati tlak cca 3 bare al pa deluje prepozno z zamikom potem pride do premalo goriva v visokotlačno črpalko in padec v limphome modus delovanja. Bi bilo pa najbolje pregledat kode napake ali je to res to ali je kaj drugega. Diagnostika pokaže neko napako na MAF senzorju... 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Deeyan Napisano 1. april, 2021 Prijavi Deli Napisano 1. april, 2021 pred 4 urami je a1an napisal: Diagnostika pokaže neko napako na MAF senzorju... Preden ga menjas ga poakus najprej scistit, da nebo nepotrebnih stroskov Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂) Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 1. april, 2021 Prijavi Deli Napisano 1. april, 2021 Če je MAF, ga poskusi sčistit s posebnim sprejem, ki je ravno za MAF senzor, al pa poskusi s kakšnim drugim. Več al manj majo vse Mazde zadnjih 20 let identičen MAF. 2 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Scr3am Napisano 2. april, 2021 Prijavi Deli Napisano 2. april, 2021 Imas prav poseben sprej za MAF. Da nebi s kaksnim brake cleanerjom cistil, kot to nekateri pocnejo. Jest imam od liqui moly maf sensor cleaner. Liqui Moly čistilo za senzor pretoka zraka Air Flow Sensor Cleaner, 200 ml | mimovrste=) WWW.MIMOVRSTE.COM Čistilo Air Flow Sensor Cleaner, proizvajalca Liqui Moly, nežno in hitro očisti komponente tipala pretoka zraka bencinskih in dizelskih motorjev. 3 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Gregor Muc-Up Napisano 11. april, 2022 Prijavi Deli Napisano 11. april, 2022 (urejeno) a1an, a si kaj rešil? Je bil MAf ali kaj drugega? Meni se namreč dogaja identična zadeva na Mazdi 5, 2011, 1.6 tdci (116km), toda brez težav z vrtljali. Prav tako se ne prižge nobena lučka. Ko pride do tega je občutek kot bi fural dizel brez turba. Ponavadi se mi zgodi, ko se ustavljam, recimo približujem avtomobilu na AC in spustim gas, ob ponovnem pritisku na pedal pa moči ni več, pa recimo pred semaforji, ko se ustavljam z motorjem. Ko ga ugasnem in kasneje znova prižgem zopet vse OK. Precej zoprna zadeva, predvsem na AC. Za morebitne kode pa poglem jutri in objavim. Popravljeno 11. april, 2022 od Gregor Muc-Up 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.