Skoči na vsebino

Plastika na dnu avta M6


Priporočeno sporočilo

Prej, ko sem se vračal domov, sem na hitri cesti slišal spredaj nekaj  kot pok in nato, kot da spušča zrak. Ustavil sem se takoj, ker sem najprej pomislil na gumo. Pogledam gume, vse ok. Odprem havbo, vse izgleda ok. Nato slučajno pogledam pod avto in vidim, da mi je padlo plastično dno (spredaj) na tla in je ružilo po asfaltu. 😳

Kako je to mogoče? Spredaj so bili plastični klipsi, ki držijo to plastiko gor strgani. Kako je to mogoče, da ni enega vijaka gor ampak je vse  kar na plastičnih štiftih? 🤔

Ko sem vse skupaj snel dol, tudi sprednjo plastiko, sem opazil na desni strani , da je kar mastno od olja spodaj. Videti je samo neke cevi zgoraj nad tem. WTF? Kaj se nahaja sploh tam? Tudi plastika je z zgornje strani mastna od olja. 🤔

Prižgala se ni nobena lučka, olje je višina v redu. Podobno mastno sem imel na stari 6-ki, ko mi je puščal intercooler. Samo mislim, da ga na tej strani ni. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je TiEn napisal:

Kaka servo tekočina?,..kolkr ma mazda 6 natrpano noter pri motorju res težko rečeš

Itak sem v ponedeljek naročen pri mojem mehaniku pa bo pogledal. Sem že tudi naročil novo plastiko, štifte in vijake za plastiko. Stara je totalno uničena in spiljena. 😳

Mi je na servisu mojster rekel, da so že imeli par primerov, ko plastika pri luknjah  štiftov in vijakov  poči in pade spredaj, kjer je samo zataknjena na sprednjo plastiko, dol. Tako, da če bo kdo slišal čudne zvoke spodaj je to ta plastika.

"Halo Bing, koliko je nova" ? Bing: "Sitnica", samo 171,50€ ".

Šalo na stran, na uradnem servisu pride  plastika,5  novih zatičev, 2 pločevince in 2 vijaka res toliko. Ni kaj, zlatarske cene. Je pa plastika" made in japan. Tudi to šteje 🤗

  • Haha 1
  • Začuden 1
  • Žalosten 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Alex napisal:

Itak sem v ponedeljek naročen pri mojem mehaniku pa bo pogledal. Sem že tudi naročil novo plastiko, štifte in vijake za plastiko. Stara je totalno uničena in spiljena. 😳

Mi je na servisu mojster rekel, da so že imeli par primerov, ko plastika pri luknjah  štiftov in vijakov  poči in pade spredaj, kjer je samo zataknjena na sprednjo plastiko, dol. Tako, da če bo kdo slišal čudne zvoke spodaj je to ta plastika.

"Halo Bing, koliko je nova" ? Bing: "Sitnica", samo 171,50€ ".

Šalo na stran, na uradnem servisu pride  plastika,5  novih zatičev, 2 pločevince in 2 vijaka res toliko. Ni kaj, zlatarske cene. Je pa plastika" made in japan. Tudi to šteje 🤗

 

sej tut za Alfo 159 ni bla lih pocen, ko sem jo kupoval, pa čeprav je sam mal čez mejo :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je Boss napisal:

Mislim, da se da tud neoriginalno dobit za stotaka manj. Po drugi strani boš vsaj mel japonsko plastiko gor in ne nek ponaredek narejen v vietnamu.

Glej, če še ta originalna lahko poči bi verjetno kitajska počila že, ko bi jo šraufal gor. Ne bi si pa želel, da se mi to zgodi ponovno v kakem tunelu ponoči. Kak hrup to povzroča. 🤪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 minutami je Deeyan napisal:

 

sej tut za Alfo 159 ni bla lih pocen, ko sem jo kupoval, pa čeprav je sam mal čez mejo :D

Ampak sem opazil, da se mi nekatere stvari ponavljajo na več avtih. Taka plastika mi je že na dveh avtih padla dol.🤔

Nazadnje na pežoju na Sardegni. Tam mislim, da sem zaružil, ko sem šel dol z trajekta. Tudi ta  plastika od mazde je bila  kar lepo poružena- spiljena na par mestih. Mazda je že original zelooo nizka. Nisem se mogel spraviti nikakor pod njo, da bi odstranil sredinski zatič. 😬

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

si bil potem med vožnjo kot VW "fahrerji", njim ponavadi sprednja plastika spodaj vihra in ruži, opaziš že na sto metrov ko voziš za njimi na AC :)

Ha, ha, res je. Ponavadi kakim pasatom štrli dol plastika ali pa golfom. 🤪

Pred eno uro je Boss napisal:

Mislim, da se da tud neoriginalno dobit za stotaka manj. Po drugi strani boš vsaj mel japonsko plastiko gor in ne nek ponaredek narejen v vietnamu.

Da se dobiti tudi neoriginal plastiko  za 54€+stroški dostave. A finta je v tem, da je rok dobave--neznan 🤪 In to v vseh prodajalnah, ki to prodajajo. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A to govorimo o zaščitni plastiki za motor ? Ponavadi jo serviserji slabo pricvrstijo in potem v najboljsem primeru izgubis par vijakov. Sicer nevem kako ima mk3, ampak pri mk1 in mk2  je privijacena z gedoram. A se motim in je govora o plastiki, katera je tocno pod hladilnikom oz. pred zascitno plastiko motorja?

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Boss napisal:

Pa sej ne rabiš takoj... snem to dol pa se brez vozi dokler ne dobiš druge.

Obe plastiki, to in sprednjo sem moral sneti že na cesti. Ni pa pametno voziti brez te zaščite več časa. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Scr3am napisal:

A to govorimo o zaščitni plastiki za motor ? Ponavadi jo serviserji slabo pricvrstijo in potem v najboljsem primeru izgubis par vijakov. Sicer nevem kako ima mk3, ampak pri mk1 in mk2  je privijacena z gedoram. A se motim in je govora o plastiki, katera je tocno pod hladilnikom oz. pred zascitno plastiko motorja

Spredaj ima dva plastična jezička, ki ju za takneš v prvo, manjšo zaščitno plastiko in ostalo je pritrjeno z zatči, ki jih samo porineš v luknje. Pri strani sta dve pločevinci, skozi kateri se privijači skupaj malo sprednjo in to, ta veliko zaščito. Pri meni je počila plastika ravno pri teh vijaki, tako, da so držali samo za tiči. In izgleda, da to ni dovolj. 🤔

Izgleda pa takole. 

 

thumb.jpeg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je SpEkTr napisal:

Bolj je zanimivo zakaj je mastno tam?

Ja,res. Bomo ugotovili v ponedeljek pri mehaniku.  Sem malo prečekiral razne forume in zanimivo, da je tega puščanja ful. Ampak, ker skoraj nihče ne sname ta male, prve plastike dol, tega ne opaziš. Od zgoraj skozi motor se ne vidi nič. 

Zanimivo, ker tam ni ničesar razen cevi zgoraj. To je v bistvu spredaj, pred motorjem. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je SpEkTr napisal:

ja kaj pa pravijo po forumih, kaj naj bi to puščalo? S ej neke hude izbire najbrž ni, hladilna najbrž.

Ja, večina pravi, da so zategnili objemke na ceveh hladilne tekočine  in so rešili zadevo. Drugim je malo puščalo olje iz menjalnika (na čepu) in pa na filtru olja(popusti, se malo odvije). Je pa to bolj zadaj pod motorjem , tako, da ne verjamem da bi bilo lahko  to. V ponedeljek pogledamo pa javim točno. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Alex napisal:

Obe plastiki, to in sprednjo sem moral sneti že na cesti. Ni pa pametno voziti brez te zaščite več časa. 🤔

 

Ni tolk panike.. ta plastika ima bolj aerodinamično funkcijo kot pa zaščitno, edino da se motor ne maže preveč z umazanijo s ceste. Tako, da ni neka huda skrb, se pa strinjam, da vsekakor je bolje met to plastiko gor kot pa biti brez, ampak, da bi bila pa nuja je pa daleč od tega.

 

 

 

 

 

Pa še mal za dobro voljo:

 

Alex:  Ni pa pametno ...brez te zaščite več časa.

Alex: ... jih samo porineš v luknje.

Spektr: Bolj je zanimivo zakaj je mastno tam?

Alex: ... tako, da so držali samo za tiče.

  • Všeč 1
  • Haha 9

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, dolili smo olje v menjalnik(kolikor ga je manjkalo). In ugotovili, od česa je mastna plastika. Bo potrebno zamenjati O-ring na cevi interkulerja (kjer je privijačena cev z prirobnico). V bistvu nič kritičnega a bom vseeno to rešil, ko dobim nadomestno plastično dno. Sem slikal, če se bo kaj videlo, da boste vedeli, kje pogledati, če se vam pojavi mastno. Kjer je označeno s puščico je treba odvijačiti prirobnico. Noter na cevi je v kanalčku O-ring. Ta ne tesni prav. 

IMG_20210412_153044.jpg

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem šel dvigniti to zlatarsko plastiko. Sproti mi je še  "uradni" mehanik na mazda servisu potrdil našo ugotovitev, da je potrebno zamenjati O-ring na cevi. Kar pogosta težavica je pritrdil. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 4. 2021 ob 8:49 je Alex napisal:

Ja,res. Bomo ugotovili v ponedeljek pri mehaniku.  Sem malo prečekiral razne forume in zanimivo, da je tega puščanja ful. Ampak, ker skoraj nihče ne sname ta male, prve plastike dol, tega ne opaziš. Od zgoraj skozi motor se ne vidi nič. 

Zanimivo, ker tam ni ničesar razen cevi zgoraj. To je v bistvu spredaj, pred motorjem. 🤔

Veš kako pravijo, dokler pušča veš da je še "župa" noter. Ko nkrat neha puščat si lahko v skrbeh:bravo:

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je FuManchu napisal:

Veš kako pravijo, dokler pušča veš da je še "župa" noter. Ko nkrat neha puščat si lahko v skrbeh:bravo:

 

to je tak, ko pri Alfi, če ni olja pod njo ga tut not ni 😆

  • Všeč 1
  • Haha 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.