Skoči na vsebino

Mazda 2.2 CD - čiščenje EGR, kolektorja, ... z režimom vožnje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

zanima me, ali ima kdo izkušnje, da recimo dolga vožnja nekaj 100 km ob določenem načinu vožnje (npr. prestavo nižje - višjimi obrati) celo nekoliko sčisti saje EGR, kolektorja,...?

 

Dostikrat se reče, da je treba avto vsake toliko časa "prepucat", pa me tehnično zanima, kaj to pomeni.

 

lp Janez

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo pomaga, da se mašina vsakodnevno vsaj pri pospeševanjih tudi zavrti v malo višje obrate (seveda ne pretiravat in v blokado tiščat, ker to ni Honda pa tud ne zgleda 😉).

 

Vseeno pa sem mal v dvomih, da bi neka konstantna vožnja pri višjih obratih čistila EGR. :nevem: Seveda se pa mašine najbolj pacajo takrat, ko uporabnik sledi navodilom na zaslonu kdaj je treba šaltat v višjo. Če to upoštevaš bo hitr veselica.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Žal tehnično gledano, ti noben režim vožnje ne bo očistilo saj iz kolektorja, egrja...

Edina varianta je fizično čiščenje. 

Sem pa pri moji M6 opazil da ji ne paše ne cincanje s prenizkimi rpm in  ne pedal to the metal variante. 

Najbolj ugodno na interval regeneracije pri meni vpliva normalno pospeševanje do 3000rpm, in konstantna vožnja 130-140kmh, pri vseh ostalih režimih pa se interval skrajšuje. 

Ne pa jemat mot avto za referenco ker je star 2.0dizel z 295kkm, tak da material ni glih nov. 

 

 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vsekakor ne škodi, če avto redno poženeš, seveda, ko je ogret na delovno temperaturo.

 

Moj kolega, ki se z dizlom cel mesec svaljka po LJ, vsako pot v MB izkoristi za vožnjo v 4. po AC v visokih obratih - pa pravi, da potem avto boljše gre. =)))

 

Ampak, ko se enkrat naberejo saje v mašini, pride v poštev le fizično čiščenje ...

  • Začuden 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Janez007 napisal:

Potem je približno tako kot pri malih kurilnih napravah. Ko enkrat so saje v dimniku, jih lahko očisti le dimnikar ali dimniški požar. 😂

 

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Alex napisal:

... ali božiček, ko prinese darila.🤗

Mislim, da je res pod mus za naše okolju čiste dizelce, da vsakih 50Kkm vse komplet damo ščistit. In je pol nekaj časa mir. 

..... al pa prodat in kupit X bencinca.... :rolleyes:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Naj Japonci na svojo 2.0 mašino turbino ali pa kompresor našraufajo - šele takrat bomo (končno) lahko vsi srečni. Ali pa tudi ne, ene bo motilo, ker bo stvar preveč "žejna".

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Kompresor že ima cx30 X186... :bravo:

 

Ja samo ta kompresor je bolj za okras🙄

Pravi kompresor da konje in navor (oz. Krivuljo 🤪) podobno kot turbo, s tem da je gnan prek jermenice ne prek izpušnih plinov kot turbina. 😉

  • Všeč 5
  • Haha 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A niso to vsako leto za hrvate pravli, ker zaporedoma podražujejo in še kr je vse polno.   Tak bo tu. Al bo prišel kdo, ki bo pripravljen plačati visoko ceno ali pq bojo spuatli in bo polno.     Drugače pa tvoje cene o italjanskem bencinu me skozi fascinirajo.   Center Bologne: Center Firenz: To so živi podatki od uporabnikov za RON95. Rad hodim v Italijo, samo takih cen, kot pri nas, ni bilo tam nikoli. Vedno so med najdražjimi v Evropi.
    • Dobro jutro, nov je dan... ☀️😉
    • Odvisno, kje tankaš. Na avtocestah je res tudi 2€ in več,na kakih navadnih cestah pa ga dobiš tudi za 1,6€. Res je kar praviš. Hoteli so tudi do 50% cenejši kot pri nas. Aperol spritz v Veroni 4,5€,v Kopru od 6-8€, pizza v centru Milana od 7-10€, pri nas že krepko nad 10€. Skratka, naši so šli s cenami v nebo. Lep primer je Bovec, kjer so dobili en kup odpovedi. Moj znanec dela tam kot vodnik splavov in je več doma kot gor v Bovcu. Ne ve, kako bo s to sezono. 
    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.