Skoči na vsebino

Mazda 3 2018, vodila stranskih ogledal, servis avt. menjalinka in optimizacija


ziga_90

Priporočeno sporočilo

Živjo,

 

že drugo leto si lastim Mazdo 3 2018. Letošnje poletje sem opazil, da se v vročih dneh ko pustim vozilo na soncu stranska ogledala ne odpirajo ob odklepanju vozila. Začelo se je s sopotnikovo stranjo, sedaj pa tudi na voznikovi strani. Malo sem brskal po spletu in naj bi se ta vodila v ogledalu podmazalo. Kako ste vi rešili ta problem? Je kakšna možnost, da sam rešim ta problem? Ta čas jih puščam iz preventive odprta preden bi se kaj poškodovalo.

 

Prav tako bi imel vprašanje kam zapeljati na menjavo filtra in olja v avtomatskem menjalniku? Ima že 61.000km in je skrajni čas menjave le tega. Redne servise delam pri Interclass Cars ampak tam imajo konkretno zasoljene cene. Poseg pa prav tako ni neka znanstvena fantastika.

 

Kakšna mnenja?

 

Pod pokrovom je 2.2 dizel s 150KM, v bližnji prihodnosti bi jo odprl na cca 200KM. Pri Enigmi sem se že malo zanimal ampak ima kdo kakšna realna mnenja in izkušnje kako je s temu? Avtomatski menjalnik zdrži brez težav? Občasno imam kar težko nogo tako, da mora zdržati ta napor.

 

Hvala za vse odgovore in pomoč.

 

 

Lep pozdrav, Žiga

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Živjo,

 

že drugo leto si lastim Mazdo 3 2018. Letošnje poletje sem opazil, da se v vročih dneh ko pustim vozilo na soncu stranska ogledala ne odpirajo ob odklepanju vozila. Začelo se je s sopotnikovo stranjo, sedaj pa tudi na voznikovi strani. Malo sem brskal po spletu in naj bi se ta vodila v ogledalu podmazalo. Kako ste vi rešili ta problem? Je kakšna možnost, da sam rešim ta problem? Ta čas jih puščam iz preventive odprta preden bi se kaj poškodovalo.

 

Prav tako bi imel vprašanje kam zapeljati na menjavo filtra in olja v avtomatskem menjalniku? Ima že 61.000km in je skrajni čas menjave le tega. Redne servise delam pri Interclass Cars ampak tam imajo konkretno zasoljene cene. Poseg pa prav tako ni neka znanstvena fantastika.

 

Kakšna mnenja?

 

Pod pokrovom je 2.2 dizel s 150KM, v bližnji prihodnosti bi jo odprl na cca 200KM. Pri Enigmi sem se že malo zanimal ampak ima kdo kakšna realna mnenja in izkušnje kako je s temu? Avtomatski menjalnik zdrži brez težav? Občasno imam kar težko nogo tako, da mora zdržati ta napor.

 

Hvala za vse odgovore in pomoč.

 

 

Lep pozdrav, Žiga

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To da odpiraš več enakih tem je brezveze🙄

Če bo kdo odgovoril bo že odgovoril v tisti prvi temi😉

P. S. : Tudi odgovore na tvoja vprašanja se da najti na forumu, za avtomatika sem že enkrat objavil koliko navora zdži, zato se pri čipanju drži da ostaneš pod tem navorom če nočeš težav. 😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pa še nekaj, zgoraj govoriš o C pnevmatikah.   Pa so Ventus Prime 3 kombi pnevmatike? Ne najdem zdaj sheme, samo to ni kombi model.   Povej točno kaj piše v homologaciji pa ti najdem izbiro, ker tvoja izbira je sumljiva, če ni ne vsebuje niti prvovgradnje.    
    • @Slivka Prosim poglej krepko angleško besedo na vrhu razpredelnice. Wear => obraba. In ta tabela je samo glede obrabe.   Ko bom imel kaj časa pogledam za gume. Te boš znucal po 2 kompleta na leto.
    • Tudi 2023 jih je Golob postavil. Primerjaj prosim prispevke v času prejšnje vlade prosim.   Ko so cene surove nafte višje, se niža trošarina. Zdaj se pač viša, ker se surovina niža....
    • Zakaj nisem presenečen?   Spet Kitajci...   Prišli so na idejo, da bi namesto baterij imeli kaj "jedrski reaktor". In so izdelali "baterijo" BV100, v kateri je radioaktivni izotop nikelj-63. Iz te "baterije" dobijo 100 mikrovatov pri napetosti 3 volte kar 50 let. "Baterija" ima mere 15x15x5 mm. Baje sevanje za zdravje ni škodljivo, ker je zelo šibko. No, to jim verjamem. Od ene "baterije" je sevanje šibko. Kako bo pa, ko bo na vlaku kakšnih 150 ljudi in bo vsak imel mobitel s tako baterijo? In kako bo to potem zgledalo na smetišču? Bomo "baterije" odlagali med jedrske odpadke?    Mah, mogoče boljše, da grem spat in ne premišljujem naprej...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.