Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, pred kratkim mi je zakuhal motor ter posledično jesel v tri krasne. Torej iščem nov motor za mojo mazdo 3 2.2 2015L. dobil sem kar nekaj motorjev v nemčji, samo nisem preprican da je pravi, kljub temu da gospod ki ga prodaja trdi da je. zanima me številke ki so na motorju(prilozena slika) ali morajo bit prau identične da motor pase ali se gleda samo SH01 oziroma kar pise na bloku SH4.Upam da kdo ve točno kaj se mora gledat da pasa motor(brez predelave elektronike in nosilcev itd.)

mazda.JPG

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je RobiB napisal:

Pozdravljeni, pred kratkim mi je zakuhal motor ter posledično jesel v tri krasne. Torej iščem nov motor za mojo mazdo 3 2.2 2015L. dobil sem kar nekaj motorjev v nemčji, samo nisem preprican da je pravi, kljub temu da gospod ki ga prodaja trdi da je. zanima me številke ki so na motorju(prilozena slika) ali morajo bit prau identične da motor pase ali se gleda samo SH01 oziroma kar pise na bloku SH4.Upam da kdo ve točno kaj se mora gledat da pasa motor(brez predelave elektronike in nosilcev itd.)

mazda.JPG

Kako misliš, zakuhal? 🤔Kako se je to lahko zgodilo? Nisem še zasledil primera, da skayactiv motor kar zakuha. 

Ali lahko poveš kaj več glede tega? 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Ta plastika je počila in je stekla ven voda. zal nisem ustavil takoj (naredil 5KM) in je slo use u K. Sedaj pa iščem drugi motor.

 

mazda 3.jpg

mazda3..jpg

Napisano
Pred eno uro je RobiB napisal:

Ta plastika je počila in je stekla ven voda. zal nisem ustavil takoj (naredil 5KM) in je slo use u K. Sedaj pa iščem drugi motor.

 

mazda 3.jpg

mazda3..jpg

Hvala, da si nam povedal, kaj je bilo narobe. Tako zvemo iz prve roke za eventualne težave oziroma šibke točke motorja. 

 

 

Napisano

ja ni problema. kadr boste imeli servis preglejte tisti plastičen kolektor za vsak slucaj.

P.s: kaj imajo vsi ti motorji 2.2 skyactive biturbo?? hvala

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je RobiB napisal:

ja ni problema. kadr boste imeli servis preglejte tisti plastičen kolektor za vsak slucaj.

P.s: kaj imajo vsi ti motorji 2.2 skyactive biturbo?? hvala

Ja, vsi so biturbo. V bistvu so vsi motorji v osnovi enaki, razlikujejo se edino v menjalniku in elektroniki( 175 in 184 konjski so le v elektroniki bolj "odprti".) 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je dvorjan napisal:

Kakšna pa je oznaka tega dela?

Katerega dela misliš? 🤔

Pri mojemu motorju piše v prometnem samo typ SH. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Mogoče kakšni simptomi?

 

Je vrglo ven kakšno napako ali kaj?

 

Kje pa je ta delček, kje se nahaja pri mašini. Hvala že vnaprej za odgovor.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.