Skoči na vsebino

Mazda 3 2016 - Android Auto / CarPlay


Priporočeno sporočilo

Da ne smetim ostalih tem in preden poklicem na servis. Fotr zadnje case poizkusa uporabljati navigacijo toda ne zna in ne zna te v mazdi. Nato si nekako na googl maps na telefonu nastima. No in sem mu rekel, da lahko vgradi android avto v avto.

 

Gre se za Mazdo 3, 2016 letnik. Ve kdo koliko pride modul z vgradnjo in ali to sploh delajo na uradnih servisih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

600 eur ?!?!?! 😱

 

Nekaj sem nasel na mazda.at ... 107 + kabli. No bom jest vseeno malo poklical po servisih :)

 

WWW.MAZDA.AT

Entdecken Sie das Mazda Original Zubehör, das Ihr Mazda Partner gerne für Sie einbaut.

 

Ok na nemski je pa 237 eur za celoten komplet:

https://www.mazda.de/service-zubehoer/zubehoer/details/apple-carplay-android-auto/MZDCAACARDE/MAZDA3/2016-06-01/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V avgustu sem dal vgraditi AA/CP modul. Mislim, da je bila cena malo pod 250 evrov.
Spraševal sem pri različnih pooblaščencih in cene so bile nekje med 250 in 300 evri.
Načeloma pa:

- zamenjajo/dodajo enoto za AA/CP,
- zamenjajo USB kabel, da se telefon bolje polni tudi ob uporabi,
- nadgradijo firmware na infotainmentu na 70.00.367 EU N (to je zadnja verzija, ki sicer ne omogoča več "mahinacij")
- montaža.

Vse skupaj deluje dokaj v redu. Sam Mazdin infotainment (vsaj pri mojem, ki je starejši - letnik 2016) je precej počasen, ker pa AA teče na telefonu, je vse skupaj v redu.
Omeniti velja, da pri AA (velja za Mazdo) ne moreš uporabljati zaslona na dotik NITI V PRIMERU, KO AVTO STOJI. Rahlo nerodno, ker tipkanje naslova s pomočjo tistih gumbov na sredinski konzoli, ni najhitrejše. Pomaga, da prej vtipkaš na telefonu (ko je telefon povezan v AA, do njega sicer dostopaš, so pa izjeme - ravno Google Maps je nedostopen).
Seveda moraš uporabljati kakovosten kabel USB, da se izogneš težavam. Brezžične podpore starejše Mazde še nimajo, načeloma pa naj bi deloval tudi tisti wireless vmesnik za AA, sam pa si ga (še) ne lastim. Je pa na daljših vožnjah sitno, ker se telefon hitro napolni ... pa ga moraš imeti priključenega. Sam sicer skrbno ravnam za baterijo in me to moti. Po drugi strani pa človek ne sme biti suženj naprav.
Še ena stvar je moteča - recimo, da poslušam podkast na AA, ki je malo tišje posnet. Pridem na cilj, ugasnem avto in vzamem telefon. Ko spet pridem v avto (in telefona ne priključim na kabel), se radio prižge na xx FM frekvenci, kjer glasno zaslišiš hreščanje. Počasen infotainment na začetku povzroča še dodano izgubo živcev. Smešno, da te ne vrže vsaj na prvo shranjeno postajo.
Sicer pa deluje zelo v redu, razen nekaj znanih nerodnosti, ki jih ima AA.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Janez007 napisal:

Tako so mi rekli, verjetno z delom. Lahko pa so se tudi zmotili. 

 

Od Japonca Mazde bi drugače pričakoval bistveno bolj tekoče delovanje info sistema. Kot da bi v nove avte vgrajevali 15 let staro elektroniko.😔 Sedaj imam na enem avtu tudi 360 stopinjsko kamero, slika vzratne  kamere pa še dosti slabša kot pri prejšnji 3 leta starejši Mazdi - model 2015 - navadni vzratni. Da ne omenim, da me je najnovejša posodobljena Mazda navigacija tri dni nazaj 40 minut vozila po nekih dolenjskih vasicah, na koncu pa pripeljala 5 km naprej od izhodiščne točke, kjer sem jo vklopil ... za popenit.🙃

 

😟😲🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 25. 10. 2021 ob 20:43 je Bossek napisal:

Da ne smetim ostalih tem in preden poklicem na servis. Fotr zadnje case poizkusa uporabljati navigacijo toda ne zna in ne zna te v mazdi. Nato si nekako na googl maps na telefonu nastima. No in sem mu rekel, da lahko vgradi android avto v avto.

 

Gre se za Mazdo 3, 2016 letnik. Ve kdo koliko pride modul z vgradnjo in ali to sploh delajo na uradnih servisih?

Se je že odločil za vgradnjo?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Bossek napisal:

Ne se … po moji krivdi.

nisem se poklical in se zmenil, tezi mi pa lih vsak dan 😁

Kam nameravaš poklicat? Že veš kakšna bo cena? Malo se zanimam tudi jaz ampak zaenkrat še nič konkretnega😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 26. 10. 2021 ob 5:14 je kacnje napisal:

V avgustu sem dal vgraditi AA/CP modul. Mislim, da je bila cena malo pod 250 evrov.
Spraševal sem pri različnih pooblaščencih in cene so bile nekje med 250 in 300 evri.
Načeloma pa:

- zamenjajo/dodajo enoto za AA/CP,
- zamenjajo USB kabel, da se telefon bolje polni tudi ob uporabi,
- nadgradijo firmware na infotainmentu na 70.00.367 EU N (to je zadnja verzija, ki sicer ne omogoča več "mahinacij")
- montaža.

Vse skupaj deluje dokaj v redu. Sam Mazdin infotainment (vsaj pri mojem, ki je starejši - letnik 2016) je precej počasen, ker pa AA teče na telefonu, je vse skupaj v redu.
Omeniti velja, da pri AA (velja za Mazdo) ne moreš uporabljati zaslona na dotik NITI V PRIMERU, KO AVTO STOJI. Rahlo nerodno, ker tipkanje naslova s pomočjo tistih gumbov na sredinski konzoli, ni najhitrejše. Pomaga, da prej vtipkaš na telefonu (ko je telefon povezan v AA, do njega sicer dostopaš, so pa izjeme - ravno Google Maps je nedostopen).
Seveda moraš uporabljati kakovosten kabel USB, da se izogneš težavam. Brezžične podpore starejše Mazde še nimajo, načeloma pa naj bi deloval tudi tisti wireless vmesnik za AA, sam pa si ga (še) ne lastim. Je pa na daljših vožnjah sitno, ker se telefon hitro napolni ... pa ga moraš imeti priključenega. Sam sicer skrbno ravnam za baterijo in me to moti. Po drugi strani pa človek ne sme biti suženj naprav.
Še ena stvar je moteča - recimo, da poslušam podkast na AA, ki je malo tišje posnet. Pridem na cilj, ugasnem avto in vzamem telefon. Ko spet pridem v avto (in telefona ne priključim na kabel), se radio prižge na xx FM frekvenci, kjer glasno zaslišiš hreščanje. Počasen infotainment na začetku povzroča še dodano izgubo živcev. Smešno, da te ne vrže vsaj na prvo shranjeno postajo.
Sicer pa deluje zelo v redu, razen nekaj znanih nerodnosti, ki jih ima AA.

Lahko prilepiš eno sliko, da vidim kako to izgleda na zaslonu v avtu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mogoče poglej kar tole na YouTubu. Ko enkrat priključiš telefon, ti je na voljo AA v infotainmentu. Teh slik je malo morje, osnova je enaka, čeprav si pa lahko malo prilagajaš. AA se naloži iz telefona, kjer je nameščen. Znotraj AA pa nameščaš svoje aplikacije - pač tiste, ki jih je Google dovolil oziroma so bile med razvojem prevedene za AA. Obstaja še nekaj neuradnih trikov. Sam imam znotraj AA še programček, ki prikazuje tisto, kar je na telefonu.
Če pa te zanima prav kakšna konkretna slika/zaslon, pa sporoči.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.