Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 urami je Scr3am napisal:

Ne ga biksat bini.Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

 

tut za DITD v 626 velja enako

Napisano
Napisano
pred 14 urami je SpEkTr napisal:

Itak, vzrok pa vemo.. Ekologija.

Kok je potem ta motor res bolj ekološki kot brez egr, če rabiš vsake 100kkm ponucat 5 piksn cleanerjev pa čistil? :lol:

Napisano
pred 26 minutami je NevLado napisal:

Kok je potem ta motor res bolj ekološki kot brez egr, če rabiš vsake 100kkm ponucat 5 piksn cleanerjev pa čistil? :lol:

Bolj je vprašanje, koliko je bolj ekološki, ker ima zaradi te navlake 0,5-1,0 litra na 100 km višjo porabo, kot bi jo imel sicer ...

Napisano
dne 22. 7. 2022 ob 11:48 je dvorjan napisal:

Bolj je vprašanje, koliko je bolj ekološki, ker ima zaradi te navlake 0,5-1,0 litra na 100 km višjo porabo, kot bi jo imel sicer ...

Zato pa imaš start stop, da ti zbije za par deci porabo…

 

Oh wait, je treba pa potem prej menjat aku in štarter … :lol:

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano
On 7/17/2022 at 6:40 PM, curko said:

 

Pa je za menoj delovna nedelja

 

Čiščenje kolektorjev in zraven še redni servis

Menjava naftnega, kabinskega, zracnega filtra menjava olja in dezinfekcija klimr

 

Spodaj malenkost slik od zabitih kolektorjev

 

Seveda ciscenje obeh 6 zunaj in notri po koncanem tretmaju obvezno. Tretja sestica pa se pride na vrstoe0e3ff32baf8b7c692fd48683eb0ea08.jpg1412ab5cc869a3807eb1b1acf881ddea.jpg89ef0d27ed16b547acb7a3a5bc09cb87.jpgee85a77da3652ca73f98897ae8b64eca.jpg

 

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

 

 

 

Dobro opravljeno. 

Sam bi se lotil tega čiščenja, pa bi rabil nekaj navodil. Je možno dobiti kakšno informacijo. Lp.Boštjan 

Napisano
dne 24. 7. 2022 ob 12:07 je NevLado napisal:

Zato pa imaš start stop, da ti zbije za par deci porabo…

 

Oh wait, je treba pa potem prej menjat aku in štarter … :lol:

Mehanik me je opozoril predvsem na Visokotlačno črpalko, ki ji tovrstni pogosti izklopi in vklopi, bistveno skrajšajo življenjsko dobo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj novega...oz. "friziranje" starega😄   Kdor spremlja to temo od začetka,bo vedel,za kaj gre-na drugi strani te teme sem predstavil DIY-priključnico za AV-receicer. Takrat kar OK izvedba,a sem se zavedal,da imajo uporabljeni zvočniški priključki tega "terminala" svoje slabosti,ki mi niso bile všeč. Priključki so sicer kvalitetni oz. iz kvalitetnega materiala,a matica je premajhna in tanka-z malo "mesa",druga slabost pa so vijaki za priklop kablov zadaj. ti M3 vijaki so premehki in z nastavkom za -izvijač...in se mi je pri zategovanju zgodilo,da se je del nastavka za izvijač pri 2-3 komadih odlomil. Torej na eni strani nezadovoljiva matica,na drugi strani pa nezadovoljiv vijak...in oba vplivata na najvažnejše-kontakt. In ker je slab-nezadovoljiv kontakt "nogo" pri HiFiju,sem počasi nakupil boljše zvočniške priključke-veliko masivnejše,z imbus-vijakom na zadnji strani,matica spredaj pa dvodelna z notranjim gibljivim narebrenim tilcem,ki lepo zagrabi na kablovo votlico,in jo ne drgne,ko zateguješ matico...tako lahko veliko bolj zategneš,in posledično zagotoviš boljši kontakt. Enako z zadnje strani z imbus vijakom-nič matranja z majhnim izvijačem-lepo z občutkom zategneš z imbusom in "fertig".😃👍   Sem se zraven spravil k temu,ker sem moral priključnico "razširiti" za še en par Atmos zvočnikov,ker bom izvedel 5.1.4 sistem. Kot že na drugi strani te teme opisano,je vse izvedeno dvojno za t.i. bi-Wiring/bi-Amping razen za Atmos zvočnike....seveda bom še ostale štiri priključnice predelal,a tisto se ne mudi tako zelo...počasi in "orng"...   Nisem pa še do konca zmontiral nazaj na steno,ker moram v nedeljo še z zadnje strani speljati in urediti,da bo kasneje mir....a vseeno nekaj slik za tiste,ki jih kaj takšnega zanima. VID_20251025_223403.mp4
    • Jaz res ne vem, a pišeš samo zato, da nabijaš poste ampak...ljudje se pogovarjajo o trenutno poceni tehniki, da naprimer Iphone 17, ki pri nas stane 1000€ na Japonskem stane 700€ zaradi šibkega Jena. Kako je potem to po tvojem mnenju v tem primeru drago oz. dražje?
    • Peljal staro mazdico na sprehod... Laško - Stanežiče - Dražgoše - Soriška Planina - Bled - Laško stari in glasen klump, pri kateri v vsaki luknjici na cesti zabobni kaj.. ampak se še vedno se rad vozim z njo...
    • Japonska je v vsakem primeru draga država.... 
    • Rabiš, rabiš ... 😁   400 € leta 2018 in 400€ danes ... žal ni enako. Kar se vidi tudi na cenah rabljenih Mazd ...   Ja, dela mi napoto, čeprav še ni niti ulaufan ... Našel sem račun:   Današnji oglas Mazde 3, ki je pred sedmimi leti prišla okoli 20.000 €, še pred nekaj dnevi je bila cena 15.500 € ...     Mazda Mazda3 G165 Revolution, letnik:2018,15000 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.