Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 13 urami je Scr3am napisal:

Ne ga biksat bini.Legenda pravi, da še tastare 626 bencinarke dan danes vozijo brez nekih večjih okvar. Bolj je problem rja, kot pa kej druzga.

 

tut za DITD v 626 velja enako

Napisano
Napisano
pred 14 urami je SpEkTr napisal:

Itak, vzrok pa vemo.. Ekologija.

Kok je potem ta motor res bolj ekološki kot brez egr, če rabiš vsake 100kkm ponucat 5 piksn cleanerjev pa čistil? :lol:

Napisano
pred 26 minutami je NevLado napisal:

Kok je potem ta motor res bolj ekološki kot brez egr, če rabiš vsake 100kkm ponucat 5 piksn cleanerjev pa čistil? :lol:

Bolj je vprašanje, koliko je bolj ekološki, ker ima zaradi te navlake 0,5-1,0 litra na 100 km višjo porabo, kot bi jo imel sicer ...

Napisano
dne 22. 7. 2022 ob 11:48 je dvorjan napisal:

Bolj je vprašanje, koliko je bolj ekološki, ker ima zaradi te navlake 0,5-1,0 litra na 100 km višjo porabo, kot bi jo imel sicer ...

Zato pa imaš start stop, da ti zbije za par deci porabo…

 

Oh wait, je treba pa potem prej menjat aku in štarter … :lol:

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano
On 7/17/2022 at 6:40 PM, curko said:

 

Pa je za menoj delovna nedelja

 

Čiščenje kolektorjev in zraven še redni servis

Menjava naftnega, kabinskega, zracnega filtra menjava olja in dezinfekcija klimr

 

Spodaj malenkost slik od zabitih kolektorjev

 

Seveda ciscenje obeh 6 zunaj in notri po koncanem tretmaju obvezno. Tretja sestica pa se pride na vrstoe0e3ff32baf8b7c692fd48683eb0ea08.jpg1412ab5cc869a3807eb1b1acf881ddea.jpg89ef0d27ed16b547acb7a3a5bc09cb87.jpgee85a77da3652ca73f98897ae8b64eca.jpg

 

Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk

 

 

 

Dobro opravljeno. 

Sam bi se lotil tega čiščenja, pa bi rabil nekaj navodil. Je možno dobiti kakšno informacijo. Lp.Boštjan 

Napisano
dne 24. 7. 2022 ob 12:07 je NevLado napisal:

Zato pa imaš start stop, da ti zbije za par deci porabo…

 

Oh wait, je treba pa potem prej menjat aku in štarter … :lol:

Mehanik me je opozoril predvsem na Visokotlačno črpalko, ki ji tovrstni pogosti izklopi in vklopi, bistveno skrajšajo življenjsko dobo.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.