Skoči na vsebino

Obnova injektorjev M6 CD175?


Priporočeno sporočilo

@Slivkati injektorji so od starega 2.0 motorja iz 1.gen M6 in pogojno 2.gen (tu so vgrajevali oboje te RF7J13H50  in RF8G13H50 injektorje).

RF7J13H50 injektorji ne pašejo na 2.2motorje! 

Za 2.2dizla iz 3.gen M6 so ustrezni injektorji z oznako Denso DCRI200260 oz. Mazda SH0113H50

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men so pri prejšnjem avu to naredili v Mengšu pri B-innova in to so prav poudarjali, da z originalnim Denso materialom za popravila. So pa tudi v navezi mislim, da prav s Purićem iz Somborja.

 

WWW.B-INNOVA.SI

Popravilo diesel sistemov, čiščenje injektorjev šob, visokotlačnih in tandem črpalk ter ostale storitve. Kliknite in preverite na B-innova.si!

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Servis Jelen :)

 

 

WWW.DIESEL-JELEN.COM

NOVO: merjenje moči in navora traktorjev 80% traktorjev ni umerjenih! Natančno in zanesljivo izmerimo dejansko moč in navor vašega traktorja! Preberite več o merjenu moči traktorjev >> Diesel servis...

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.