Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

danes zjutraj je znanec imel problem na Mazda 626 letnik 2002 in sicer ko je zaključil delovnik zjutraj in se odpravljal proti svojemu avtu katerega je odklenil je ta začel nenadoma sunkovito piskati oziroma je alarm tulil ko nor. Počakal je da se je ugasnil ter vozilo še enkrat na daljinca odklenil, nakar je začel spet za minuto piskati in ugasnil, vozila se ni dalo vžgati, odprl je prtljažnik in voznikova vrata ter spustil steklo nakar pa je zablokiralo in se je zaklenil. Peljal sem ga domov po nadomestni ključ ter ko sva prišla nazaj je zadevo normalno odklenil ter vžgal in se odpeljal domov. 

Je to vklopil elektronsko blokado motorja oziroma se je zadeva zakodirala?

Jaz sem imel podoben primer na Renault Twingo isti letnik ko mi ni hotel odkleniti in vžgati, čez eno uro pa je začel delovati normalno ; vzrok tega je bil da se je odzval senzor vibracij in zadevo zablokiral ker je zaznal še vlom. 

 

Kakšne so pa kaj vaše izkušnje?

 

Hvala za pomoč in lep pozdrav

Napisano

Ponavadi je bil pri aftermarket alarmih problem ta, da če si avto zaklenil z daljincem in si ga potem odklenil "na roke", avto ni vžgal in je samo verglal. Rešitev je bil ponovni zaklep in odklep z daljincem.

Napisano

Se pravi edinstvena izkušnja, da ven flikne ta alarm, da ne bo vsakič v strahu, da bo on ostal brez vožnje, ker ne verjamem, da bi si kdo drug zaželel 20 let stare Mazde.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jure, da te razočaram. Predelava gorca na elektriko je smiselna, če ga uporabljaš samo za v štacuno.   Poleg 4batnih zavor bi ti rabil minimum 203mm diske. Še bolje 220mm. Ampak grem stavit, da ti na tistih tiniwini vilicah, ki se krivijo že ob najmanjšem stisku bremze, piše max 180mm rotor. Da jih ne skrivi preveč. Nisem še videl rotorjev , ki bi imeli novi debeline več kot 1,8mm tako da tale tvoj 3mm rotor te bo zagotovo preživel   Za 100riti je edino, če slučajno uporabljaš metalika zavorne obloge, da poizkusiš z organskimi, ali obratno. Samo ne vem če je pri cenejših bremzah sploh možna izbira.    Ampak Jure, nazadnje ko sva se videla pred 12imi leti si imel 70kg. Kje ti je uspelo dobiti dodatnih 25.   
    • Kje imam pa čas še izpite delat😁
    • Misliš reči, z dvobatnih si prešel na 4batne.
    • Samo pri tebi je Fg x m še večji   V vseh letih je danes prvič se to zgodilo.   Tole je moj bajk...sem moral kar brskati da sem ga nasel s tehnicnimi podatki. Klasika...   Head horské kolo GRANGER černá matná / červená | Bezvakolo WWW.BEZVAKOLO.CZ Horské kolo HEAD GRANGER s 29 palcovými koly. Výbava Shimano Altus, 27 rychlostí a...   V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost... V vseh letih dela brezhibno in redek kolo da mi ustreza okvir za mojo velikost...ce se ne motim so Tektro HD-M285 dvo batne
    • Ja pa ga pejt delat, sej je dokaj enostaven. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.