Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Turbina mi tuli im bo čas za novo (obnovljeno?) 

 

Me pa zanima kje preverim katero narociti? Je kaka nalepka kje okoli masine? 

 

Imam pa 2013, 2. 2.,skyactive,Diesel, 139kw...

 

 

Ima kdo izkusnje z narocanjem iz Nemčije ali Avstrije?

 

Je mogoce na gorenjskem kdo ki bi to uredil / zamenjal? 

 

Hvala in LP

Napisano

Model in številko imaš napisano na sami turbini.

Turbine so od Garretta, za tvojo Mazdo koliko sem gledal je kataloška številka SH01-13-700A oziroma novejša izboljšana verzija SH01-13-700C.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Popravljeno od DM99
Napisano
pred 42 minutami je DM99 napisal:

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Vprašaj na uradni servis👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Vprašaj na uradni servis👍

 

pred 2 urama je DM99 napisal:

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Čeprav je drago, je mnogokrat najceneje iti na servis. Mogoče pa sploh ni potrebno menjati cele turbine.

Napisano
pred 5 minutami je DM99 napisal:

Na servisu je predračun 1600+delo kar je absurd

 

 

Meni se pa ne zdi tako oz razmišljam drugače. Če imaš 2013 letnik, je obstoječa zdržala 9 let. Iz tega lahko sklepaš, da bo tudi nova ista zdržala verjetno 9 let :punk:

 

Tako da če najdeš kaj rabljenega za 200-300 eur razlike jaz nebi reskiral.

Napisano

Rabljene ne kupuj, lahko obnovljeno z garancijo
Originalne so pa žal takšne cene vsekakor pa kupi novejšo verzijo, ki ima ojačano vpetje lopute za malo turbino


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
Pred eno uro je MBoki napisal:

Če komu koristi, tu sem naročil obnovljeno turbino.

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Bi-Turbolader Mazda 3 6 CX-5 2.2D 110 kW 129 kW 810356 810357 SH01-13700 in der großen Auswahl bei eBay...

 

Lepo, da si tole objavil. Res pohvalno. 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.