Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Turbina mi tuli im bo čas za novo (obnovljeno?) 

 

Me pa zanima kje preverim katero narociti? Je kaka nalepka kje okoli masine? 

 

Imam pa 2013, 2. 2.,skyactive,Diesel, 139kw...

 

 

Ima kdo izkusnje z narocanjem iz Nemčije ali Avstrije?

 

Je mogoce na gorenjskem kdo ki bi to uredil / zamenjal? 

 

Hvala in LP

Napisano

Model in številko imaš napisano na sami turbini.

Turbine so od Garretta, za tvojo Mazdo koliko sem gledal je kataloška številka SH01-13-700A oziroma novejša izboljšana verzija SH01-13-700C.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Popravljeno od DM99
Napisano
pred 42 minutami je DM99 napisal:

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Vprašaj na uradni servis👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Vprašaj na uradni servis👍

 

pred 2 urama je DM99 napisal:

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Čeprav je drago, je mnogokrat najceneje iti na servis. Mogoče pa sploh ni potrebno menjati cele turbine.

Napisano
pred 5 minutami je DM99 napisal:

Na servisu je predračun 1600+delo kar je absurd

 

 

Meni se pa ne zdi tako oz razmišljam drugače. Če imaš 2013 letnik, je obstoječa zdržala 9 let. Iz tega lahko sklepaš, da bo tudi nova ista zdržala verjetno 9 let :punk:

 

Tako da če najdeš kaj rabljenega za 200-300 eur razlike jaz nebi reskiral.

Napisano

Rabljene ne kupuj, lahko obnovljeno z garancijo
Originalne so pa žal takšne cene vsekakor pa kupi novejšo verzijo, ki ima ojačano vpetje lopute za malo turbino


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
Pred eno uro je MBoki napisal:

Če komu koristi, tu sem naročil obnovljeno turbino.

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Bi-Turbolader Mazda 3 6 CX-5 2.2D 110 kW 129 kW 810356 810357 SH01-13700 in der großen Auswahl bei eBay...

 

Lepo, da si tole objavil. Res pohvalno. 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.