Skoči na vsebino

LED za dnevne luči


dvorjan

Priporočeno sporočilo

Živjo vsem.

 

Odločil sem se, da bom žarnice za dnevne luči zamenjal z LED-sijalkami. Kratka raziskava, kaj je med boljšimi rešitvami (kakovostno in da ne javlja napak), me je pripeljala do teh:

https://www.aliexpress.com/item/32835285236.html

 

Je še kak interesent za group buy? Te dni so v akciji (13€ namesto 18€), pa še na poštnini se prišpara za kavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je dvorjan napisal:

Čemu ne bi šlo? Saj sveti bolje kot original. 😃

To ti razloži možakarju na tehničnem. Meni ni šlo skozi na parih avtih. Niso prave žarnice in konec. Sem ga prepričeval točno to, kar ti praviš. 

Pa sem jih k sreči imel stare v avtu in jih zamenjal. 

Če se policaj zapiči v to, verjemi da bo kazen ali še kaj drugega. 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 urami je Bini napisal:

Ja svetijo močneje n razpršeno,da potem mi ki vozimo nasproti nič ne vidimo......☹️🥺

Točno tako, se spomnim pred leti, nek tastari Fiat Punto, ki je imel vgrajen 'domači Xenon', to ko je pripeljal nasproti nisi videl ama NIČ, totalno zaslepljen.

 

(dosti huje kot ko ima nekdo vklopljeno zadnjo meglenke in voziš neposredno za njim, a vidljivost dobra, le pacient za volanom).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 50 minutami je AmpeR napisal:

Pred cx-5 sem imel na opel astri led parkirne lučke (neoriginal). Pa mi je kar moj mehanik na rednem servisu zamenjal nazaj na original in tako "prešparal" slabo voljo na tehničnemu.

 

  

Jaz sem imel (oziroma so še vedno pri novem lastniku) na stari 6-ki parkirne led ledice in nikoli  nobenih problemov na tehničnem, niti policaji niso nikoli pogledali luči. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz imam že 4leta kitajske LED za dnevne luči in je best upgrade ever na 2.gen M6.

Mam pa dvojne led žarnice, ki svetijo belo in rumeno, normalno se vklopijo dnevne bele, ko dam žmigavec pa se preklopijo na rumeno barvo. Ko se zmrači pa se avtomatsko preklopijo na xenonke.

Podobne dvojne led sem dal tudi za vzvratne luči-meglenke, tako da imam levo in desno meglenko in rikverc luč.😎

Izgleda mi pa boljše kot originalne dnevne luči na 2.gen.

 

 

m63.jpg

m64.jpg

m62.jpg

m61.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 22 urami je samSimon napisal:

A to si dal eno notranjo luč zadaj za angleški trg? Zgleda veliko lepše, ko sta enake barve. Potemtakem si se moral še malo s kablovjem poigrat?

 

Ja zadnja notranja luč je od angleške M6.

Prej me je motil nesimetrični izgled zadaj, pa sem menjal luč. 

Kablovlje pa je malenkost spremenjeno ja ker pride na isto žarnico meglenka in vzvratna luč. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.