Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

Mehanike in poznavalce bi prosil, ce mi lahko potrdijo ce sta to dva egr ventila(slika spodaj) ki jih ima omenjena mazda v naslovu. 

Namrec imam problem pri kalibraciji egr ventila(nevem katerega) sumim, da je zabasan in bi ga rad probal ocistiti... dokler vse skupaj ne vrzem ven pa ceprav mislim da tudi takrat eden ostane v funkciji. 

 

Simotomi... Rumena lucka motorja in seveda avto nima moci.

 

 

Screenshot_20221108_231223.jpg

Napisano

Sem videl ta video. Sam sem imel namen samo egr vzet ven in scistiti, ker pri njemu se mi pojavi problem pa tudi sem nameraval se izogniti toliksnemu sraufanju...ma verjetno ne bo slo, mogoce bom res moral vse vzet ven in narediti stvar kot je treba.

Skoda ker ni posneto tudi sestavljanje, predvsem me zanima katera tesnila so bila zamenjana 🤔

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne morem, zato pa Škode gledam. 
    • Verjetno so za normalno temperaturo morja tud krive globalne podnebne spremembe. Ker ne glede kakšno je vreme vedno so zanj odgovorne podnebne spremembe.
    • Upam, da samo moč bremz merijo... 
    • V bistvu sem mislil na to kako vzameš ovinek. Jaz ga nikoli ne bližam na začetku, ampak šele v zadnji polovici ovinka. Recimo tak lep ovinek je priključek iz Brda  na AC proti primorki. Če vzameš bolj dirkaško linijo imaš na izhodu vsaj 10km/h višjo hitrost, kot pa če približaš robu prehitro in ne moreš s tako hitrostjo zaključit ovinek. Pa sploh ne govorim o divjanju. Enostavno je hitrost avtomatično višja na izhodu iz ovinka pa sploh nimaš občutka, da gre hitreje, kot pri liniji, kjer marsikdo misli, da je najhitrejša.   Kdor še ni probal tak način, naj poskusi dvakrat peljat isti ovinek na dva različna načina... prav presenečenje je kolk je lahko razlike. 
    • Boss, ti se mi res smiliš. Nikakor ne moreš preboleti 5 vratne limuzine. 😊 Stara simpatija nikoli ne zamre, pravijo.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.