Skoči na vsebino

K: tweeter bose

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je borutso napisal:

Kupim tweeter bose za mazdo 3 letnik 2017. Mi je začel prekinjat in hreščat.

A ne bi bilo bolje, da jih zamenjaš z kakimi kvalitetnimi? Bose je bolj srednja roba, če ne že bolj proti spodnji kvaliteti.

Jaz sem jih zamenjal še na vsaki.Mazdi do sedaj. In zvok je pri vseh občutno boljši. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

A ne bi bilo bolje, da jih zamenjaš z kakimi kvalitetnimi? Bose je bolj srednja roba, če ne že bolj proti spodnji kvaliteti.

Jaz sem jih zamenjal še na vsaki.Mazdi do sedaj. In zvok je pri vseh občutno boljši. 

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

 

 

Napisano (urejeno)

Znamke kot so rainbow, ground zero itd itd, tega je še pa še..več dnarja več muzike... Dobesedno 🤣

 

Je pa v večini primerov pol aftermarket montaža zaradi velikosti.

 

 

In kot je aleks napisal razlika kot dan in noč

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Samo alex je tudi modificiral ohišje, ne paše kr tako ena aftermarket tweeter tja notri v tisto luknjo.

Napisano
pred 25 minutami je MazdaBoy napisal:

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

 

Ne vem za ostale Mazda modele, ampak pri NCjkah se vsi izogibajo serij z Bose opremo.

 

 

Napisano
pred 42 minutami je MazdaBoy napisal:

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

Kake rainbow si omisli. Zelo muzikalični visokotonci brez da te bolijo ušesa. 

Jaz sem jih nazadnje montiral v cx30. 

pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

Samo alex je tudi modificiral ohišje, ne paše kr tako ena aftermarket tweeter tja notri v tisto luknjo.

Ni tako hudo. Kake pol ure dela in malo spretnosti in si potem poplačan z super zvokom. Zvočno sliko ti kar odpre, pa tudi basi so potem bolj definirani, ker jih bose visokotonci packajo. Kdo bi si mislil, a ne, da visokotonci vplivajo tudi na base? 😊

 

 

Napisano

Mja, čakaj a ni treba nič tweak-at ojačevalca bose? 

 

A maš kje kak link kateri tweeterji so to? Najbrž si tam malo plastike porezal, kjer pride čez tista mrežica čez tweeter?

Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Mja, čakaj a ni treba nič tweak-at ojačevalca bose? 

 

A maš kje kak link kateri tweeterji so to? Najbrž si tam malo plastike porezal, kjer pride čez tista mrežica čez tweeter?

Ja. Ne rabiš nič spreminjati. 

Jaz imam tele. 

 

 

 

Napisano
pred 5 urami je MazdaBoy napisal:

Kaj res? A ni Bose top of the top? 🙂 Kaj je pol top, zgornja kvaliteta Bang&Olufsen, Harman Kardon ali kej podobnega? Ene izmed teh dajejo v audije, se mi zdi.

Harman Kardon imam v 320d, tovarniško vgrajen, sem noro zadovoljen s tem ozvočenjem. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
dne 29. 3. 2023 ob 13:19 je Alex napisal:

A ne bi bilo bolje, da jih zamenjaš z kakimi kvalitetnimi? Bose je bolj srednja roba, če ne že bolj proti spodnji kvaliteti.

Jaz sem jih zamenjal še na vsaki.Mazdi do sedaj. In zvok je pri vseh občutno boljši. 

Meni je za v avto ta ozvočenje ok in super. Rabim samo now desni tweeter. Doma pa imam B&W

Napisano
dne 29. 3. 2023 ob 15:58 je Alex napisal:

Ja. Ne rabiš nič spreminjati. 

Jaz imam tele. 

 

Torej ti rainbow pašejo v mazdo 3 letnik 2017, kako je s konektorjem in pritrditvijo?

Napisano
pred 1 uro je borutso napisal:

Torej ti rainbow pašejo v mazdo 3 letnik 2017, kako je s konektorjem in pritrditvijo?

Sicer nimam 3-ke,a sem kih montiral v 6-ko in cx30.Seveda to niso "plug and play" varianta, potrebne so rahle modifikacije, a nič resnega. Original konektorje ne boš model uporabiti, visokotonce povežeš kar direktno na obstoječe žice. Bose ozvočenje ima vgrajen  procesor, ki krmili base, srednje in visoke, tako, da ne rabiš montirati  kakšne posebne kretnica za te tweeterje.

 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.