Skoči na vsebino

Plehci na zavornih ploščicah


Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

a mi lahko nekdo pojasni, zakaj se te črne plehce namesti na ploščice? A je to za preprečevanje škripanja? Se pravi, če to podložim, potem ne rabim namazat z bakreno mastjo? A sploh so nujno potrebni/obvezni? 

Hvala za pomoč in pozdrav vsem!

Ploščice.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Temu se strokovno reče antivibracijske ploščice. Predlagam da jih daš gor. Zakaj? Avtomobilski proizvajalci šparajo in gledajo na vsakem koraku kje bodo zaslužili čim več. Če so dali nekaj na avto, so dali z razlogom, “ker so morali”.

 

Ko sem jaz kupil zimmermann komplet ploščic, so prišli zdraven tudi novi plehci. Če plehcov poleg ploščic ni, daj gor nazaj stare.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

"plehci" tudi omogocajo, da se ploscica normalno oz. gladko giblje. Ce bos montiral brez bo po vsej vrjetnosti zelo hitro ploscica zastekala oz. jo bo zabilo. Posledicno se bosta ploscica in disk prekomerno obrabljala, zavore ne bojo enakomerno zavirale, to kolo se ne bo prosto gibalo itd. Skratka ne se hecat.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pred leti sam menjal ploščice na službenih avtih in eni niso imeli,sem pa pozabil kateri od teh znamk; Reno,Citroen,Ford,Opel,Fiat,Hyundai,Volvo.....🤔

Ono o Mazdi je bil pa hec....😂😉

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.