Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

a mi lahko nekdo pojasni, zakaj se te črne plehce namesti na ploščice? A je to za preprečevanje škripanja? Se pravi, če to podložim, potem ne rabim namazat z bakreno mastjo? A sploh so nujno potrebni/obvezni? 

Hvala za pomoč in pozdrav vsem!

Ploščice.jpg

Napisano

Temu se strokovno reče antivibracijske ploščice. Predlagam da jih daš gor. Zakaj? Avtomobilski proizvajalci šparajo in gledajo na vsakem koraku kje bodo zaslužili čim več. Če so dali nekaj na avto, so dali z razlogom, “ker so morali”.

 

Ko sem jaz kupil zimmermann komplet ploščic, so prišli zdraven tudi novi plehci. Če plehcov poleg ploščic ni, daj gor nazaj stare.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

"plehci" tudi omogocajo, da se ploscica normalno oz. gladko giblje. Ce bos montiral brez bo po vsej vrjetnosti zelo hitro ploscica zastekala oz. jo bo zabilo. Posledicno se bosta ploscica in disk prekomerno obrabljala, zavore ne bojo enakomerno zavirale, to kolo se ne bo prosto gibalo itd. Skratka ne se hecat.

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Prvič vidim te plehce. Pa sem že nekaj bremz razkopal🤔 nimajo to vsi avti gor.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 1 uro je FuManchu napisal:

Prvič vidim te plehce. Pa sem že nekaj bremz razkopal🤔 nimajo to vsi avti gor.

Eni res nimajo👍imajo samo problematični....😁

Napisano
pred 8 minutami je Bini napisal:

Eni res nimajo👍imajo samo problematični....😁

Se pravi mazde al?🤔

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Sem pred leti sam menjal ploščice na službenih avtih in eni niso imeli,sem pa pozabil kateri od teh znamk; Reno,Citroen,Ford,Opel,Fiat,Hyundai,Volvo.....🤔

Ono o Mazdi je bil pa hec....😂😉

Popravljeno od Bini
Napisano

Sem včeraj zamenjal diske in ploščice. Plehce lepo namontiral, namazal kjer je treba in vse deluje kot je treba.

Hvala vsem za nasvete.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.