Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je scania napisal:

Ikona bo samo nebo se obarvala modro, kot bi se če bi bili vsi pogoji za start stop izpolnjeni. 

Saj. Jaz se pa po tem orientiram zato pri meni to odpade. 😬

 

 

Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

Saj. Jaz se pa po tem orientiram zato pri meni to odpade. 😬

Za regeneracijo se akumulator odbarva modro ali motor?

Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Za regeneracijo se akumulator odbarva modro ali motor?

Motor. 

 

 

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Motor. 

Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.

Napisano
pred 2 minutama je scania napisal:

Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.

Super. Bom jutri to naredil in ob prvi regeneraciji (čez pribl. 146 km) to tudi v praksi preveril. 👍

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.

Si to preizkusil,da veš,da se aku.ikona ne obarva?

Napisano

Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ... :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Sem. Pri meni je tako.

Bom ob priliki pogledal in verjetno bo tako kot praviš 👍

pred 2 urama je Jest napisal:

Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ... :D 

Res je,je pa fino, da mi služi kot jaz hočem.. :prstgor:

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ... :D 

Mene pri istop moti suh zagon, kar pomeni ob vsakem zagonu motor tisto desetinko sekunde deluje na suho in seveda posledicno je takrat obraba najvecja. Bom poiskal sliko ojnicnih lezajev ob uporabi start stop sistema na dolgi rok. Ni tako nedolžna zadeva

Napisano (urejeno)
21 hours ago, Janez007 said:

@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...

 

 

Res je, tiste modre obrobe so pravzaprav indikator pripravljenosti na start-stop, ampak sta po mojem samo dve možnosti, kdaj ni modro: (1) ko je motor prvih par minut vožnje še neogret; ali (2) ko se dela regeneracija. Se pravi se da lepo sklepat. Brezvezno pa je, da regeneracija ni jasno označena z ikonco na armaturni plošči ali pa z eno aplikacijo na monitorju (poleg te i-stop aplikacije), ki bi prikazovala kilometre od zadnje regeneracije in imela prižgano lučko ob regeneraciji. Tehničnih znakov, kot je glasen izpuh in brnenje motorja, pa nekako še nikoli nisem opazil. 🙂

 

Še kar brezvezno, da vedno bolj služimo avtomobilu, ne pa obratno. 😐

 

Sicer pa, mazda (vsaj leta 2017) res ni vlagala v pametne, jasne, dobro dizajnirane aplikacije. Če bi se vsaj dalo enostavno inštalirat custom aplikacije, pa se pač ne da pri mazdi ... 🙄 Kolikor sem zaenkrat zadovoljen z avtomobilom, predvsem vožnjo, toliko ugotavljam, da morajo še polirat razne podrobnosti, kot je "infotainment", usnje volana, razne mini površine (npr. gumb za odpiranje prtljažnika glasno škatlja), čudno zasnovan in nizek rolo prtljažnika, relativno utesnjen prtljažnik za karavan D razreda, ozvočenje je tako-tako (je pa res, da imam samo osnovne zvočnike).

Popravljeno od Gap
Napisano
pred 56 minutami je David Cegler napisal:

Se slucajno prodaja kakšna dobra mazda6 diesel karavan, letnik 2017 

 

Oziroma se bo v bližnji prihodnosti?? 

Kaj pa uvoz iz  Nemčije? 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa uvoz iz  Nemčije? 🤔

Ma sej u bistvu drugac tak ne bo šlo, ker slovenskih je zlo mal...

 

Ampak vseeno vprašam ce kdo slučajno ve za kako dobro mazdo oz ce bo kdo v kratkem slucajno prodajal.... 

Napisano
pred 4 minutami je David Cegler napisal:

Ma sej u bistvu drugac tak ne bo šlo, ker slovenskih je zlo mal...

 

Ampak vseeno vprašam ce kdo slučajno ve za kako dobro mazdo oz ce bo kdo v kratkem slucajno prodajal.... 

Na forumu nas je kar nekaj uvozilo 6-ke iz Nemčije. 

Pred leti je bila kar konkretnejše nižja cena gor. 

Sedaj pa mislim da ne več. No, imaš pa vsaj veliko večjo izbiro kot pri nas 

 

 

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Odvisno kaj misliš pod slovensko? Kupljena v sloveniji , al že pripeljama iz nemčije v slovenijo? :)

Slovenskih je zelo malo ( tiste ki imajo prvo registrac

Pravkar je David Cegler napisal:

Slovenskih je zelo malo ( tiste ki imajo prvo registrac

Registracijo v sloveniji) tudi generalno je mazd6 zelo malo naprodaj... 

Napisano

Ne razumem, zakaj taka bojazljivost pri uvoženih avtomobilih. A mislite, da Nemci, Belgijci, Italijani ne znajo servisirati avtomobile po tovarniškem intervalu?

Prodajalec vozil v Sloveniji pač gre po avto s prikolico in ga pripelje v Slovenijo ali pa mu ga pripelje tovornjak. Pri nakupu avtomobila kupec preveri servisno zgodovino, karoserijo, pregled podvozja in če ta ustreza vsem pogojem pač avto kupiš, če si zainteresiran.

Vpogleda v motor pa žal noben nima, tudi če je 1. lastnik avta Janez Novak iz Kranja in je avto oh in sploh...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

S partnerko sva pomoje zdaj pol leta spremljala, če bo v SLO na voljo kakšna po najinem okusu, pa mislim da ni bilo pratkično nič, oz. 1x ena "napačne barve"

tako sva ravno prejšnji teden iz DE dobila 6 rdeč karavan 2.5 bencinar, ekvivalent Revolution Top, 4/2019 44k km. Letne in zimske na litih felgnah, za slabih 26k z DMV vred ...

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Berbasecks napisal:

S partnerko sva pomoje zdaj pol leta spremljala, če bo v SLO na voljo kakšna po najinem okusu, pa mislim da ni bilo pratkično nič, oz. 1x ena "napačne barve"

tako sva ravno prejšnji teden iz DE dobila 6 rdeč karavan 2.5 bencinar, ekvivalent Revolution Top, 4/2019 44k km. Letne in zimske na litih felgnah, za slabih 26k z DMV vred ...

Čestitam za najlepšo barvo.👍

Tako sem tudi jaz takrat, ko sem kupoval avto spremljal naš trg rabljenih mazd 6 a ni bilo nič pametnega. Na koncu sem naredil edino pametno potezo, da sem ga kupil v Nemčiji. In z vsemi stroški me je prišel okoli 4000€ ceneje kot podoben avto v slo. S tem, da sem lahko tudi barvo izbiral. 🤗

Verjetno ni še registrirana? Kako sliko prilezli, ko bo doma. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Je registriran in doma od prejšnje srede, ampak načeloma ne slikam prav veliko, tako da sam sploh še nimam kake slike. Ma samo žena tako, kjer je tud ona. Sem pa nameraval malo poslikati in mogoče objaviti v tisti spoznavni del foruma.

 

Itak bo to v večini njen avto, ker se vozi v službo, js mam pa 500m peš :D

Napisano
Pravkar je Berbasecks napisal:

Je registriran in doma od prejšnje srede, ampak načeloma ne slikam prav veliko, tako da sam sploh še nimam kake slike. Ma samo žena tako, kjer je tud ona. Sem pa nameraval malo poslikati in mogoče objaviti v tisti spoznavni del foruma.

 

Itak bo to v večini njen avto, ker se vozi v službo, js mam pa 500m peš :D

Kako tako hitro? Jaz in večina nas tu gor, ki je uvozila avte, smo čakali na papirje skoraj mesec dni. 

Ali si jo šel sam iskat gor? 

Drugače pa ja, kako sliko komot prilepi na forum. 

Bomo pa imeli v maju eno Mazda  srečanje (fuel trip=izlet po Sloveniji) kjer bomo enkrat za vedno razrešili te mite o naših porabah.Če vaju zanima ste lepo vabljena. Bo hkrati tudi zanimiv izlet. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Ne, sej je tud naju čakala ca 10 dni že v Sloveniji, preden se je vse prek FURSa zrihtalo. V sredo je pa končno bila zelena luč za registracijo in testno vožnjo.  Sva šla prek narociavto.si ampak prav avto sva pa že sama našla na mobile.de :)

 

Bom vsekakor spremljal in se mogoče udeleživa. Tud mene zanima, a so kake šanse za met pod 9l/100, sploh ob najinem načinu vožnje, k oba rada kdaj prtisneva.

 

 

edit: barva je pa sigurno tale daleč najlepša ja. Pa še tako je, da za tole ni bil potreben kompromis, ker glede ostalih barv se ne strinjava najbolj :D

Popravljeno od Berbasecks

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Čestitam k ugodnemu nakupu😃👍 Pri privzdigovanju zvočnikov in efekta boljše zvočne slihe gre bolj za to,ker je usmerjenost visokotonca bolj navzgor,in je za to manj odboja tega spektra od tal. Da razložim-pri Kef-u kjer je nizkosrednjetonski sistem koaksialen,je tehnično nemogoče izvesti t.i. D’Appolito sistem,kateri ima karakteristiko širšega oddajanja srednje/visokih z manj odboji od stropa in tal. (glej konfiguracijo srednje/visokotoncev pri mojih nuVero-110 in 50 na prvi strani) D’Appolito-Anordnung – Wikipedia DE.WIKIPEDIA.ORG Sem že pisal o tem (Kef in ostali koaksialci)...kolikor imajo svoje prednosti,imajo tudi svoje slabosti. Tukaj gre za efekt akustike prostora oz. odboja zvoka od tal...višja je frekvenca,bolj usmerjeno se zvok širi od vira zvoka. In pri koaksialcih se zvok (če odmislimo efekt odboja od ohišja) širi enako v vse smeri...levo,desno,navzgor in navzdol. Tukaj je zelo zanimiv moj članek,kjer sem opisoval "usmerjenost" nuBox-310,ki ko je visokotonec zgoraj,oddajajo naravnost naprej in zamakjeno navzgor.....tukaj se že mogoče komu sanja za kaj gre... Pri koaksialcu pa tega ni...tla dobijo polno porcijo srednjih in visokih,kateri po odboju prispejo do ušes zakasnjeno,ker so morali prepotovati daljšo pot...skratka "prava informacija,a ob napačnem času". In Janez007 je ukrepal pravilno,ko je sprednji del malce privzdignil,in z tem spremenil usmerjenost srednjih in visokih bolj stran od tal. Odvisno od frekvenčnega poteka,ki ga ne poznam,se pogosto pri "nekoaksialnih" zvočnikih nižje stature,kjer je visokotonec pogosto pod višino ušes z tem pridobi na "zračnosti"...pri Janezovih pa je tukaj lih kontra-z tem je pridobil manj "z različnimi visokimi zamazano" zvočno sliko,in manj visokotonske energije na ušesih (toplejši vtis).   Kar pa se bass-a tiče-tukaj ima zvočnik veliko prednost v enakomernosti porazdelitve energije po prostoru v nizkih,ker ima najmanj dva nizkotonca (+ bassreflexa spredaj) če celo ni tudi srednjetonec neomejen v bass-u...česar pa ne vem....piše,da je 3-stezni (torej bi moral biti "pravi srednjetonec"...a kretnica ima le 13 elementov...   Nasvet za @Janez007-preveri kondenzatorje kretnice-so vsi elektrolitski,in bog ve,kakšne parametre imajo po 30 letih. In ne delati napake jih nadomeščati z folijskimi!!!-če odstopajo za več kot 20% jih menjaj,a vgradi spet elektrolitske,ker imajo ti običajno drugačno impedanco itd...ker zvočnik je bil konstruiran z elektrolitskimi!!!   Če pa so kapacitete še ok,pa pusti in "gasa"😄     In kot nalašč-kot da bi Janez vedel...sem tudi jaz kupil en par rabljenih zvočnikov😅 Nubert nuBox Typ 310 Lautsprecher 4Ohm 80 Watt Boxen Speaker | eBay.de WWW.EBAY.DE Staubschutz deckel hätte zwei von einem Nobert Logo fehlt. Identične sem že opisoval...so v pogonu v kabinetu (bivša dnevna soba)...tam žena lika itd...in ima en 48"LCD-TV,starega še analog-surround Onkyo TX-SV525R. In,ker bo Onkyo TX-RZ900 "brezposeln",bom ga dal namesto najstarejšega Onkya. In vidim na eBayu avkcijo...in 5 sekund pred iztekom oddam ponudbo,in "dobim avkcijo"😃 Za 118,67€ z ptt vred-ukradeno☺️ Tip je lepo zapakiral-vzorno...vse kot v opisu,super,k ni bil kadilec😃...ima pa eno majčkeno poškodbo (malce udarjen rob stranice spodaj),ki pa se ne bo videla,ker bo obrnjena proti zidu...tip je z ediksom ali čem podobnim pobarval logo NU na visokotoncih-to gre že z nohtom dol-bom očistil...en Nubert-logo na mrežicah manjka-imam rezervne...in bo v kabinetu najenostavnejši 4.0 surround😃-preizkusil-delajo BP👍   Če koga zanima-kako je pa pri Nubert-zvočnikih okoli "varnosti" pri nakupu rabljenih... Če je ohišje OK,in sta visokotonec in nizkotonec na zunaj "cela",ni šanse,da zvočnik nebi bil tehnično in zvokovno OK. Gre za to,da so pri Nubertu kretnice "adijo pamet"...in celo pri takšnem-takrat najcenejšem Nubert zvočniku ima kretnica absolutno noro količino elementov-4 tuljave,6 keramičnih uporov,4 kondenzatorji,od teh trije folijski + en elektrolitski (ker je v bass veji za odpačenje,je ozirajoč se na staranje nekritičen☺️),in dve varovalki....torej vse skupaj 16 elementov😲 No in točno te varovalke so vzrok,za kaj je nakup takih zvočnikov nekritičen-ker jih z nobenim ojačevalcem ne moreš "fentati"...ob obremenitvi "odklopijo" zvočnik,ko zmanjšaš na ojačevalcu,pa se vzpostavi nazaj-genialno.😃 Za povrh,pa so vsi elementi dimenzionirani za dvojno moč....pač tipično Nubert.   Evo,in še nekaj slik...tudi slika kretnice in kratek test,če delajo,kot se spodobi... VID_20250809_092618.mp4
    • 6A je cca 1,4 KW. Če ni klima čipšit, mora zadostovati. Pri nas micke hladijo/grejejo tudi s samo 150W porabe, ampak ko so res na minimomu.   Razvlaževanje ni nič drugega kot hlajenje. Koliko vleče v kakšnem načinu, pri kateri klimi, pri kakšni temperaturni razliki zunaj/znotraj, pri kateri nastavitvi temperature, pri kateri nastavitvi ventilatorja... je pa najbolje da pomeriš. 
    • A ni Premium 😅 A kdo tukaj zna povedat ali klima vleče večjo amperažo v klima načinu ali razvlaževanju? Vprašanje je za prikolico in kraje kjer človeška elektro noga še ni stopila in se govori še o 6A varovalkah   Dela b.p. dokler ne pečeš čevapov na električnem žaru ha ha ha. Seveda je žar prepožrešen ampak čist iz firbca me zanima.   Sva na poti v alpe, kjer klima ne bo potrebna, je pa danes v Aleksandriji nujno potrebna. Ker je ob 21:00 še vedno 33 in vlažno, predvsem pa zaradi komarjev ....pi..  kaj je to letos. Ni klopov, je pa tale luftwafe
    • Če si hočeš dobro, ne kupuj jajc od gorenja. 
    • Klopov se jaz bolj bojim, dobro preverite.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.