Skoči na vsebino

Nakup Mazde 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je scania napisal:

Ikona bo samo nebo se obarvala modro, kot bi se če bi bili vsi pogoji za start stop izpolnjeni. 

Saj. Jaz se pa po tem orientiram zato pri meni to odpade. 😬

 

 

Napisano
pred 30 minutami je Alex napisal:

Saj. Jaz se pa po tem orientiram zato pri meni to odpade. 😬

Za regeneracijo se akumulator odbarva modro ali motor?

Napisano
pred 1 minuto je scania napisal:

Za regeneracijo se akumulator odbarva modro ali motor?

Motor. 

 

 

Napisano
pred 22 minutami je Alex napisal:

Motor. 

Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.

Napisano
pred 2 minutama je scania napisal:

Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.

Super. Bom jutri to naredil in ob prvi regeneraciji (čez pribl. 146 km) to tudi v praksi preveril. 👍

 

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Potem ok, lahko odklopis. Kr klima in motor se normalno obarvata in odbarvata modro. Samo akumulator ikonica ne reagira, ostali ikonici funkcionirata normalno.

Si to preizkusil,da veš,da se aku.ikona ne obarva?

Napisano

Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ... :D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Sem. Pri meni je tako.

Bom ob priliki pogledal in verjetno bo tako kot praviš 👍

pred 2 urama je Jest napisal:

Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ... :D 

Res je,je pa fino, da mi služi kot jaz hočem.. :prstgor:

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Jaz pa po pravici povedano nikoli nisem vedel, kdaj se izvaja regeneracija ... in tudi nikoli nisem imel problemov z DPF ... In tudi i-Stop me ne moti, zato se tudi ne ubadam s tem... Avto imam za to, da on meni sluzi, ne jaz njemu ... :D 

Mene pri istop moti suh zagon, kar pomeni ob vsakem zagonu motor tisto desetinko sekunde deluje na suho in seveda posledicno je takrat obraba najvecja. Bom poiskal sliko ojnicnih lezajev ob uporabi start stop sistema na dolgi rok. Ni tako nedolžna zadeva

Napisano (urejeno)
21 hours ago, Janez007 said:

@Alex tole mi je bilo zanimivo odkritje in sem preizkusil in pogledal v navodila. Modro pobarvane ikone pomenijo, da posamezne komponente avta izpolnjujejo pogoje za delovanje i-stop sistema (stanje motorja: ni hladen, ni regeneracije, ..., akumulator ustrezna napetost, kompresor klime ne deluje, ... Torej ikona motorja brez modrine še ne pomeni, da avto izvaja regeneracijo. Ikona je siva tudi, ko je na primer motor še hladen ...

 

 

Res je, tiste modre obrobe so pravzaprav indikator pripravljenosti na start-stop, ampak sta po mojem samo dve možnosti, kdaj ni modro: (1) ko je motor prvih par minut vožnje še neogret; ali (2) ko se dela regeneracija. Se pravi se da lepo sklepat. Brezvezno pa je, da regeneracija ni jasno označena z ikonco na armaturni plošči ali pa z eno aplikacijo na monitorju (poleg te i-stop aplikacije), ki bi prikazovala kilometre od zadnje regeneracije in imela prižgano lučko ob regeneraciji. Tehničnih znakov, kot je glasen izpuh in brnenje motorja, pa nekako še nikoli nisem opazil. 🙂

 

Še kar brezvezno, da vedno bolj služimo avtomobilu, ne pa obratno. 😐

 

Sicer pa, mazda (vsaj leta 2017) res ni vlagala v pametne, jasne, dobro dizajnirane aplikacije. Če bi se vsaj dalo enostavno inštalirat custom aplikacije, pa se pač ne da pri mazdi ... 🙄 Kolikor sem zaenkrat zadovoljen z avtomobilom, predvsem vožnjo, toliko ugotavljam, da morajo še polirat razne podrobnosti, kot je "infotainment", usnje volana, razne mini površine (npr. gumb za odpiranje prtljažnika glasno škatlja), čudno zasnovan in nizek rolo prtljažnika, relativno utesnjen prtljažnik za karavan D razreda, ozvočenje je tako-tako (je pa res, da imam samo osnovne zvočnike).

Popravljeno od Gap
Napisano
pred 56 minutami je David Cegler napisal:

Se slucajno prodaja kakšna dobra mazda6 diesel karavan, letnik 2017 

 

Oziroma se bo v bližnji prihodnosti?? 

Kaj pa uvoz iz  Nemčije? 🤔

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj pa uvoz iz  Nemčije? 🤔

Ma sej u bistvu drugac tak ne bo šlo, ker slovenskih je zlo mal...

 

Ampak vseeno vprašam ce kdo slučajno ve za kako dobro mazdo oz ce bo kdo v kratkem slucajno prodajal.... 

Napisano
pred 4 minutami je David Cegler napisal:

Ma sej u bistvu drugac tak ne bo šlo, ker slovenskih je zlo mal...

 

Ampak vseeno vprašam ce kdo slučajno ve za kako dobro mazdo oz ce bo kdo v kratkem slucajno prodajal.... 

Na forumu nas je kar nekaj uvozilo 6-ke iz Nemčije. 

Pred leti je bila kar konkretnejše nižja cena gor. 

Sedaj pa mislim da ne več. No, imaš pa vsaj veliko večjo izbiro kot pri nas 

 

 

Napisano
pred 6 urami je SpEkTr napisal:

Odvisno kaj misliš pod slovensko? Kupljena v sloveniji , al že pripeljama iz nemčije v slovenijo? :)

Slovenskih je zelo malo ( tiste ki imajo prvo registrac

Pravkar je David Cegler napisal:

Slovenskih je zelo malo ( tiste ki imajo prvo registrac

Registracijo v sloveniji) tudi generalno je mazd6 zelo malo naprodaj... 

Napisano

Ne razumem, zakaj taka bojazljivost pri uvoženih avtomobilih. A mislite, da Nemci, Belgijci, Italijani ne znajo servisirati avtomobile po tovarniškem intervalu?

Prodajalec vozil v Sloveniji pač gre po avto s prikolico in ga pripelje v Slovenijo ali pa mu ga pripelje tovornjak. Pri nakupu avtomobila kupec preveri servisno zgodovino, karoserijo, pregled podvozja in če ta ustreza vsem pogojem pač avto kupiš, če si zainteresiran.

Vpogleda v motor pa žal noben nima, tudi če je 1. lastnik avta Janez Novak iz Kranja in je avto oh in sploh...

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano

S partnerko sva pomoje zdaj pol leta spremljala, če bo v SLO na voljo kakšna po najinem okusu, pa mislim da ni bilo pratkično nič, oz. 1x ena "napačne barve"

tako sva ravno prejšnji teden iz DE dobila 6 rdeč karavan 2.5 bencinar, ekvivalent Revolution Top, 4/2019 44k km. Letne in zimske na litih felgnah, za slabih 26k z DMV vred ...

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 6 minutami je Berbasecks napisal:

S partnerko sva pomoje zdaj pol leta spremljala, če bo v SLO na voljo kakšna po najinem okusu, pa mislim da ni bilo pratkično nič, oz. 1x ena "napačne barve"

tako sva ravno prejšnji teden iz DE dobila 6 rdeč karavan 2.5 bencinar, ekvivalent Revolution Top, 4/2019 44k km. Letne in zimske na litih felgnah, za slabih 26k z DMV vred ...

Čestitam za najlepšo barvo.👍

Tako sem tudi jaz takrat, ko sem kupoval avto spremljal naš trg rabljenih mazd 6 a ni bilo nič pametnega. Na koncu sem naredil edino pametno potezo, da sem ga kupil v Nemčiji. In z vsemi stroški me je prišel okoli 4000€ ceneje kot podoben avto v slo. S tem, da sem lahko tudi barvo izbiral. 🤗

Verjetno ni še registrirana? Kako sliko prilezli, ko bo doma. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Je registriran in doma od prejšnje srede, ampak načeloma ne slikam prav veliko, tako da sam sploh še nimam kake slike. Ma samo žena tako, kjer je tud ona. Sem pa nameraval malo poslikati in mogoče objaviti v tisti spoznavni del foruma.

 

Itak bo to v večini njen avto, ker se vozi v službo, js mam pa 500m peš :D

Napisano
Pravkar je Berbasecks napisal:

Je registriran in doma od prejšnje srede, ampak načeloma ne slikam prav veliko, tako da sam sploh še nimam kake slike. Ma samo žena tako, kjer je tud ona. Sem pa nameraval malo poslikati in mogoče objaviti v tisti spoznavni del foruma.

 

Itak bo to v večini njen avto, ker se vozi v službo, js mam pa 500m peš :D

Kako tako hitro? Jaz in večina nas tu gor, ki je uvozila avte, smo čakali na papirje skoraj mesec dni. 

Ali si jo šel sam iskat gor? 

Drugače pa ja, kako sliko komot prilepi na forum. 

Bomo pa imeli v maju eno Mazda  srečanje (fuel trip=izlet po Sloveniji) kjer bomo enkrat za vedno razrešili te mite o naših porabah.Če vaju zanima ste lepo vabljena. Bo hkrati tudi zanimiv izlet. 😉

 

 

Napisano (urejeno)

Ne, sej je tud naju čakala ca 10 dni že v Sloveniji, preden se je vse prek FURSa zrihtalo. V sredo je pa končno bila zelena luč za registracijo in testno vožnjo.  Sva šla prek narociavto.si ampak prav avto sva pa že sama našla na mobile.de :)

 

Bom vsekakor spremljal in se mogoče udeleživa. Tud mene zanima, a so kake šanse za met pod 9l/100, sploh ob najinem načinu vožnje, k oba rada kdaj prtisneva.

 

 

edit: barva je pa sigurno tale daleč najlepša ja. Pa še tako je, da za tole ni bil potreben kompromis, ker glede ostalih barv se ne strinjava najbolj :D

Popravljeno od Berbasecks

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.