Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, 

 

Mene pa zanima kako je s homologacijo novih platišč ki so iste dimenzije kot original, so namreč replica in zraven ni bilo certifikata. Homologirane imam original platišča, na novih pa imam drugo dimenzijo gum. Ali je možno homologirat le gume, saj platišča so istih dimenzij?

hvala in lep dan

Napisano

Homologirat moraš dimenzijo. In za to rabiš homologacijo. Če je enake dimenzije kot original, ni potrebe po homologaciji. Pa tudi, če je original, ni potrebe po homologaciji.

 

Sicer ne vem, kaj točno bi ti zdaj rad homologiral, a če je težava samo v pnevmatikah, jih namontiraj na originalno platišče, pa pojdi na homologacijo. Ampak obseg pnevmatike, ki jo hočeš homologirati, mora biti zelo podoben obsegu, ki je originalno homologiran, drugače ne bo šlo skozi.

Napisano
pred 34 minutami je Slivka napisal:

Homologirat moraš dimenzijo. In za to rabiš homologacijo. Če je enake dimenzije kot original, ni potrebe po homologaciji. Pa tudi, če je original, ni potrebe po homologaciji.

 

Sicer ne vem, kaj točno bi ti zdaj rad homologiral, a če je težava samo v pnevmatikah, jih namontiraj na originalno platišče, pa pojdi na homologacijo. Ampak obseg pnevmatike, ki jo hočeš homologirati, mora biti zelo podoben obsegu, ki je originalno homologiran, drugače ne bo šlo skozi.

 

Tako.

Napisano

Platišča so enake dimenzije, le gume so prej bile 215 45 18, sedaj so 225 40 18., torej lahko homologiram samo gume na novih platiščih. 

Hvala za pomoč

Napisano

V tem primeru najprej preveri platišče.

 

Na platišče širine 7,5 ali 8,0 lahko zmontiraš obe omenjeni pnevmatiki.

 

Če je platišče 7,0 bo 215 pnevmatika sicer šla gor, 225 pa ne več.

 

Če je platišče 8,5 bo 225 šla gor, boš 225 montiral gor, 215 je pa preozka.

 

Najprimernejša za obe pnevmatiki je širina platišča 8,0.

 

In homologiraš na originalnih platiščih, drugače bo še za platišče potreben TÜV. Če pa homologiraš na originalnih platiščih, TÜV ni potreben (tudi, če bo kompliciral, ga prizemlji s tem, da so platišča originalna), kasneje pa platišča zamenjaš.

Napisano
pred 18 minutami je Slivka napisal:

V tem primeru najprej preveri platišče.

 

Na platišče širine 7,5 ali 8,0 lahko zmontiraš obe omenjeni pnevmatiki.

 

Če je platišče 7,0 bo 215 pnevmatika sicer šla gor, 225 pa ne več.

 

Če je platišče 8,5 bo 225 šla gor, boš 225 montiral gor, 215 je pa preozka.

 

Najprimernejša za obe pnevmatiki je širina platišča 8,0.

 

In homologiraš na originalnih platiščih, drugače bo še za platišče potreben TÜV. Če pa homologiraš na originalnih platiščih, TÜV ni potreben (tudi, če bo kompliciral, ga prizemlji s tem, da so platišča originalna), kasneje pa platišča zamenjaš.

Točno ta, homologacijske oznake v kartončku veljajo izključno za original platišča. :) 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Točno ta, homologacijske oznake v kartončku veljajo izključno za original platišča. :) 

Zakaj?

 

Če pa piše v homologaciji širino platišca in ne samo dimenzije gum.

Napisano
pred 46 minutami je godlike napisal:

Zakaj?

 

Če pa piše v homologaciji širino platišca in ne samo dimenzije gum.

Ja nevem zakaj, tako pač je. Vsako neoriginalno platišče naj bi homologiral po zakonu.

Napisano

Druge dimenzije gum ne moreš uradno homologirati na originalnem platiscu. Lahko jo pa v kombinaciji z novim platiscem, kjer je v tuv certifikati proizvajalec to dodatno dimenzijo homologiral za tvoj avto, to pa potem gre brez problema.

 

Replike so ponavadi “enake “ originalov in nimajo papirjev. Pokaži pa kao sliko platisc da vidim kako izgledajo replike za Mazdo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To ni podobno mazdinim original platiscem, dobi papirje za njih ali pa fakeit tile you make IT

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Če bo na pokrovčku bil Mazda znak boš 99.999% ziher.

 

Na Getzu smo tak dol spraskali PLW in na servisu kupili original nalepko, ki je gor pasala. Avto je 2005 letnik in ma te felne za letne od novega. Do danes ni blo težave. Pa čeprav so 0.5J preširoke.

Napisano

Mi smo za našo petko kupili druga platišča in se sploh nismo trudili skriti znaka proizvajalca (Mislim, da so Alessio), pa se nikoli ni nihče vtaknil v to. Dimenzija je taka, kot piše v homologacij in to so že nekajkrat na tehničnem tudi preverjali.

 

Če te pa skrbi, Kitajci imajo rešitev za vsak problem...

Napisano

jaz sem imel drugo velikost luknje. Ampak ja, vse se da nekak uredit :)

Napisano
dne 16. 5. 2023 ob 17:42 je NevLado napisal:

Ja nevem zakaj, tako pač je. Vsako neoriginalno platišče naj bi homologiral po zakonu.

 

Naj bi, ampak redko kdo komplicira, ker se ve, da TUVov večina aftermarket proizvajalcev sploh ne dela.

 

Trust me, še nikoli nisem šel s homologiranimi feltnami čez tehničnega 😀

Na rumeni sem imel Momo Corse, na tej mam Rayse. Edino kar je vedno štimalo je dimenzija.

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

 

Naj bi, ampak redko kdo komplicira, ker se ve, da TUVov večina aftermarket proizvajalcev sploh ne dela.

 

Trust me, še nikoli nisem šel s homologiranimi feltnami čez tehničnega 😀

Na rumeni sem imel Momo Corse, na tej mam Rayse. Edino kar je vedno štimalo je dimenzija.

Ja ja, se strinjam. Vse tehnične bi naredil brez problema, tudi policaji ne bi težili, ker je ista dimenzija gume. Jaz imam recimo zimske manjši ET, pa sem šel homolomo.... Mogoče bom pa imel en dan totalko, pa se bo zavarovalnica vpičla v felge, in se bom obrisal pod nosom. Homologacija je pa 35 eur, se res splača reskirat?

Napisano

Kako boš homologiral, če proizvajalec ne izda papirjev?

 

Sploh TUV, ki se ga Slovenija drži kot sveto pismo, ostali se pa smejijo češ "kaj je sploh to" 😀

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
    • temperatura zraka, zdaj je pa 33 pa še žar bom zakuril..... 🫣😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.