Skoči na vsebino

Najgrši "voz" vseh časov?


ReDevil

Priporočeno sporočilo

Moj osebni favorit v tej kategoriji je sicer Fiat Multipla, vendar, ker pride s tovarni?kim opravi?ilom (Failure in Italian Automotive Technology), se uvrsti na drugo mesto. Top kandidat, pa mi je definitivno Renault Megane "podmornica" (mislim, da so tam nekje med letom 2004 in 2008 - tista odsekana zadnja ?ipa). To da majo francozi Eiflov stolp mi je jasno, in mi je tudi jasno zakaj ga imajo - dol z njega gledajo v nem?ijo kak se avti delajo... te je pa enkrat bila huda megla, pa so megana naredli...

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Moj osebni favorit v tej kategoriji je sicer Fiat Multipla, vendar, ker pride s tovarni?kim opravi?ilom (Failure in Italian Automotive Technology), se uvrsti na drugo mesto. Top kandidat, pa mi je definitivno Renault Megane "podmornica" (mislim, da so tam nekje med letom 2004 in 2008 - tista odsekana zadnja ?ipa). To da majo francozi Eiflov stolp mi je jasno, in mi je tudi jasno zakaj ga imajo - dol z njega gledajo v nem?ijo kak se avti delajo... te je pa enkrat bila huda megla, pa so megana naredli...

 

Meni niti Multipla niti Megan nista bila napa?na. Je pa taka oblika, ki je nismo vajeni in nam bolj le?i vse kar ima olimpijske kroge ali neko ?ahovnico v krogcu (ker delajo to, kar ?e poznamo). Audiji so se sicer malo popravili pri dizajnu, ?eprav so si preve? podobni, pri BMW-jih se ne spreminja skoraj ni? (pa? zehajo? dolg?as), MB pa napreduje po zaslugi Le?nika, sicer bi ?e vedno izgledal ko neki pogrebni voz z merkom iz pu?ke na koncu havbe. Okusi so razli?ni. Je pa res, da nem?ko naravnani ljudje te?ko sprejemajo spremembe in jih je treba nekak potisnit preko praga, da ugotovijo, da vseeno ni vse tako grdo kot si mislijo (npr. Bangle pri BMW-ju kako desetletje nazaj - en kup prito?b, zdaj pa jim je v?e?). Ena mojih izbrank izmed gr?ih kolnki?t je pa ta (zadek brez vsakr?ne domi?ljije):

0202205-BMW-5-series-Touring-530d-Tourin

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e me spomin ne vara, so imeli pri tej kolnki?ti precej domi?ljije, ko so konstruirali mehaniko (motor in podvozje). Pa tudi v primeru nesre?e se ta oblika dobro izka?e pri varovanju potnikov...

 

Za ostalo pa... Pa naj pove raje kak?en umetnik, ki se na oblike bolj spozna, ker bom jaz gotovo spet kak?no tako butnil, da me bodo imeli za kmeta. Takega, s hribov doma...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Motor in podvozje je samo kup znanja. Oblika pa; lahko bi naslednjega naredili po stilu Patrije pa bi imel ?e bolj?o varnost potnikov v prtlja?niku.

 

Ravno pri teh petkah so z mehaniko na podvozju in ma?ini zavozili. Vse probleme z volansko letvijo, pokanje kolektorjev itd..

Dizli so totaln pogrom. ?e ti na bmw forumu re?e da za tak avto rabi? povre?no 500eur na mesec potem ve?kolk je ura.

Tako da izgled ni ravno hiba tega avta. (Sem lastnik bmw da ne bo pomote)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes videl Hondo Odissey, vsa ?ast Japon?kom za izjemno neposre?en dizajn.  :cheers:

 

Misli? tole? Men se pa dopade celo bolj kot Mazda 5, sploh notranjost :)

 

2013_10_02_honda_odyssey_01.jpg

 

2015-Honda-Odyssey-rear-view.jpg

 

when-does-2015-honda-odyssey-come-out.jp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od zadnjih bo?nih vrat naprej proti zadnjim lu?em je taka, kot bi jo narisa Walt Disney brez wasservage.  :hohoho:

 

@Katja, z Multiplo se skoraj vsi strinjamo, o?itno se nam je res izjemno prikupla.  :ljubezen:  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e Kio Pride sem pozabila.

pazi, na nevarnem mestu se giblje? ... Kia Pride = Mazda 121 ;)

 

 

Druga?e pa mislim, da imamo novega zmagovalca in to je Jeep Renegade (zgleda kot bi ga en Italijan narisu, k ni vedu al naj Pando ri?e ali terenca.

 

http://www.jeep.si/Renegade/

 

2015-Jeep-Renegade-Latitude-and-Trailhaw

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

BMW od zadi ?e nekak zgleda... spredaj je pa polomija kot bi kak?en KIT -car gledal al pa ponesre?en poskus aftermarket stylinga. Audija pa po obliki sekajo dejansko skoraj vsi ostali veliko manj renomirani proizvajalci malih avtomobilov - pa? silijo tja, kjer jim nekako ni mesta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo ima bistveno lep?e linije - bolj mehke. Se vidi, da ga je Le?nik oblikoval :D ?e bi pa pri BMW 1-ki znak dol pobrali, bi lahko bil tudi novi Zaporo?ec.

 

Sicer zelo priljubljen model, ampak ta je tudi en "biser" oblikovanja. Spredaj ?e izgleda, zadek pa... hja, ?e?ki no.

2013-skoda-octavia-new-india-launch-pics

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 9 let kasneje...
  • Jest je spremenil naslov v Najgrši "voz" vseh časov?

Meni so grozni nekateri tanovi BMW-ji, s totalno prevelikimi ledvičkami, npr. 2ka, ki izgleda kot bober, heh

  • Haha 2
  • Ljubim 2

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.