Skoči na vsebino

K: Mazda6 G145/165 karavan


Menander

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

kopiram iz teme "zanimivi oglasi", ko je ravno tak model, kot se opisuje.... -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=18482667

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 8. 6. 2023 ob 2:02 je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Revolution je tko na najvišji nivo opreme. Potem maš zraven še edino revolution top in takumi neke verzije. Upam, da se ne motim. Fajn izbira, dobr kupi. Srečno :zoom-zoom:

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 8. 6. 2023 ob 2:02 je Menander napisal:

Pozdravljeni,

 

zaradi potrebe po večjem avtu, se zanimam za nakup Mazde6, bencinarja, različic g145 ali g165. Letnik 2016-17, nimam prehudih zahtev glede opreme, povsem bi zadoščala verzija Revolution. Pri barvi bi se izognil Mazdini rdeči.

Če kdo prodaja, prosim za info. Bi me pa interesirala tudi Honda Civic, karavanska verzija.

Hvala.

Če se hočeš dobro peljati pa imaš budget obvezno vzemi 2,5l AT. Ne bo ti žal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je ignacij napisal:

Če se hočeš dobro peljati pa imaš budget obvezno vzemi 2,5l AT. Ne bo ti žal.

Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 9. 6. 2023 ob 16:23 je Z M A J napisal:

Že med 145 in 165 je v vožnji kar večja razlika kot jo obetajo številke na papirju. Osebno se mi zdi G145 v tako velikem vozilu nekoliko prešibka. Stvar okusa, ampak da ne bo potem razočaranja.

Ja, ampak če nikoli ne greš čez 4 tisoč obratov je brez veze kupovat 165.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Poglej res proti 2.5L AT, oz vsaj pleji ga da vidiš, če je ok.

Najboljše je res testirati tiste motorne izvedbe, ki pridejo v poštev, da ne bo kasneje žalosti in slabe volje.

  • Všeč 3
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

najprej hvala vsem za odgovore in dobronamerne nasvete. Sem že pred svojo prvo objavo precej podrobno pregledal forum in sem se odločil, da bo za naše potrebe povsem zadoščala 145 različica. Uporabljal se bo kot družinski avto, tudi ne bo predolgih poti, pač klasika - poletna turca na jug in kaka zimska smučarija pri sosedih.
Sem pa od danes naprej novi zadovoljni lastnik M6 G145, letnik 2016, onyx barve. Avto je bil tudi na pregledu pri Pelku, ki je nakup požegnal, tako da računam, da bo dobro služil nekaj let.

Tako da hvala pa vsem, ki objavljate na forumu in delite svoje znanje/izkušnje, da se lahko mi, ki smo malce manj tehnično podkovani, morda malce lažje odločamo.

  • Všeč 13
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Menander napisal:

Zdravo,

 

najprej hvala vsem za odgovore in dobronamerne nasvete. Sem že pred svojo prvo objavo precej podrobno pregledal forum in sem se odločil, da bo za naše potrebe povsem zadoščala 145 različica. Uporabljal se bo kot družinski avto, tudi ne bo predolgih poti, pač klasika - poletna turca na jug in kaka zimska smučarija pri sosedih.
Sem pa od danes naprej novi zadovoljni lastnik M6 G145, letnik 2016, onyx barve. Avto je bil tudi na pregledu pri Pelku, ki je nakup požegnal, tako da računam, da bo dobro služil nekaj let.

Tako da hvala pa vsem, ki objavljate na forumu in delite svoje znanje/izkušnje, da se lahko mi, ki smo malce manj tehnično podkovani, morda malce lažje odločamo.

Čestitike za nakup. Naj ti dobro služi, velik varnih km. :zoom-zoom:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala, hvala. Moram se še mal navadit, prej se je vozila precej manšja turbo mašinca. Bi pa rabil predlog, predlagate koga za globinsko čiščenje, v LJ ali okolici. Da kvalitetno opravijo (pregledalo bo sokolje oko boljše polovice) in da me ne oskubijo preveč. Se takrat tudi javim s kako fotko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.