Skoči na vsebino

Servis gorenjska


Mazda 2019

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

sem lastnik Mazde CX3 2019 letnik 2.0 bencin. Avto bo do maja/2024 še v garanciji. Do takrat avto vozim na pooblaščeni servis, nato pa sem se odločil, da avto začnem servisirati drugje. 

 

Prihajam iz Gorenjske (okolica Škofje Loke). Zanima me, če poznate kakšnega dobrega serviserja, ki se spozna na Mazde in ima normalne cene?

 

Prosim za pomoč.

Hvala.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Mazda 2019 napisal:

Živjo, 

 

a ga voziš k njemu? Si zadovoljen? 

 

Kakšna je recimo cena rednega servisa (olje, filtri), ker na uradnem servisu dam skoraj 300€?

 

Hvala, Lp

Ej brez zamere, ampak 300 eur je dandanes čisto normalna cena za olje + filtre (sam si rekel v množici, torej kabinski, zračni in oljni) na pooblaščencu. Poleg dobiš še brezplačno podaljšanje mazda asistence in pregled vitalnih delov motorja.

 

Če pa boš šel k privat, res pelji k Pelku.

 

Koliko pa imaš prevoženih km?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam sem prejšnjo M6 vozil k Pelkotu, pa sem ga nehal ker bi skoraj plačal menjavo volanske gredi namesto 2 manšet za 15eur. Ok, mogoče se zgodi, pa je naredil napako in me res ni hotel "nategniti", ampak slab priokus je ostal.

 

Me je pa poleg tega motila ena zadeva pri njemu in to je hitenje in gužva. Ni bil problem, da bi mogel extra dolgo čakati na servis, ampak sem imel skoz slab občutek, ker so vsi mehankarji hiteli, ker jih je skoz preganjal in mi je delovalo napeto vzdušje v katerem prihaja do napak. Prav tako sam Pelko bolj organizira delo kot šraufa, tko da je strokovnost dela odvisna bolj od njegovih zaposlenih. Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda. Verjamem, da pri tej količini vozil drugače dela niti ne more organizirati, ampak meni pač ni bilo všeč.

 

To je pač moja izkušnja, vem pa da jih je veliko zadovoljnjih.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je ignacij napisal:

Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda.

 

Tudi sraufa... Nazadnje, ko sem bil tam, ko sem s CX-5 menjal zadnje diske in ploscice, preden sem jo potem prodal... je on sraufal enega Cliota pa potem se enega mercedesa... mehanik pa je na moji menjal diske ... Takrat je bil samo en mehanik... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem jaz bil pred ca. 6-7 leti. Je imel enega zaposlenega in nekega vajenca.

 

Delavec je menjaval na Cliotu amortizerje spredaj. Pelko ga je driblal, da mora karton spodaj dat. Delavnica je res taka, da bi lahko s tal jedel.

Pelko je organiziral delo, se pogovarjal s strankami, jutranji prevzemi in podobno.

 

Pubec je M2 prijel v roke in šel diske menjavat. Namazal je vse z bakreno pasto kot se spodobi, nikak ni uspel protivibracijskih plehecov skup zložit.

Ko je to naredil, je Pelko pristopil za drugi del.

Sem mu razložil, da trese v leru občasno in da pocuka 2x na polnem pospeševanju. Vprašal za loputo, sem rekel uradni servis v MB 2x pucal, več nimajo pojma, če ni napake na testeru je ok. Je vprašal za LMM, ga potegnil ven spucal.

Povedal da to rado crkne po pucanju in da ga pač pol naj sam menjam.

Po testni vožnji sva rekla nekaj debate o Giuliettah, ker je na eni predkratkim delal servis in mu je bilo zanimivo, da so bile na 30k svečke sežgane.

 

Potem me je prosil, če še nekoga lahko do LJ zategnem.

 

Cena ugodna. Odnos se mi je zdel top.

Tudi če je koga popravljal pri delu, je to bilo za bolje opravljeno delo.

 

Jaz sem odšel pozitivno presenečen.

 

LMM sem kasneje menjal, kot ki je razložil. Diski so pa še vedno isti gor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je ignacij napisal:

Sam sem prejšnjo M6 vozil k Pelkotu, pa sem ga nehal ker bi skoraj plačal menjavo volanske gredi namesto 2 manšet za 15eur. Ok, mogoče se zgodi, pa je naredil napako in me res ni hotel "nategniti", ampak slab priokus je ostal.

 

Me je pa poleg tega motila ena zadeva pri njemu in to je hitenje in gužva. Ni bil problem, da bi mogel extra dolgo čakati na servis, ampak sem imel skoz slab občutek, ker so vsi mehankarji hiteli, ker jih je skoz preganjal in mi je delovalo napeto vzdušje v katerem prihaja do napak. Prav tako sam Pelko bolj organizira delo kot šraufa, tko da je strokovnost dela odvisna bolj od njegovih zaposlenih. Torej ne gre za popoldansko garažno delavnico, da bi on sam šraufal, ampak za mehanično delavnico, kjer ima zaposlene mehanike, on pa tu pa tam kaj pogleda. Verjamem, da pri tej količini vozil drugače dela niti ne more organizirati, ampak meni pač ni bilo všeč.

 

To je pač moja izkušnja, vem pa da jih je veliko zadovoljnjih.

glavni razlog, da jaz že dolgo časa ne vozim v mehanične delavnice, kjer delajo vse povprek, in "šraufajo" vse znamke.... oz. to delam samo za premontažo gum, ker je blizu in mi naredi takoj....in redni servis, kjer ni dela za več kot 1,5h traja pol dneva ali pa celo cel dan....na koncu pa je razlike 50€ (če pa šteješ še izgubljen čas, si skoraj v minusu).....drugo je, če res poznaš kakega dobrega lokalnega mehanika, kjer se dogovoriš za servis, pripelješ in začne delati takoj na tvojem avtu, dela samo tvoj avto in ne še 5x drugih zadev, ki mu nujno uletijo vmes....ampak, ja vsak se odloči po svoje, vsi pa tukaj na forumu malo filozofiramo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Mazda 2019; na Gorenjskem (Kranj) je bil včasih dober tudi Avtoservis Nunar (Kokrica), ampak "šraufa" vse po vrsti, zna pa biti ugodnejši proti uradnemu servisu, kako pa je danes pa nimam več info....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je sportman333 napisal:

glavni razlog, da jaz že dolgo časa ne vozim v mehanične delavnice, kjer delajo vse povprek, in "šraufajo" vse znamke.... oz. to delam samo za premontažo gum, ker je blizu in mi naredi takoj....in redni servis, kjer ni dela za več kot 1,5h traja pol dneva ali pa celo cel dan....na koncu pa je razlike 50€ (če pa šteješ še izgubljen čas, si skoraj v minusu).....drugo je, če res poznaš kakega dobrega lokalnega mehanika, kjer se dogovoriš za servis, pripelješ in začne delati takoj na tvojem avtu, dela samo tvoj avto in ne še 5x drugih zadev, ki mu nujno uletijo vmes....ampak, ja vsak se odloči po svoje, vsi pa tukaj na forumu malo filozofiramo :)

Jaz se zmenim na uradnem za nadomestni avto.

Focusa pripeljem pred zartjem in grem domov.

Naslednji dan pred zaprtjem ga dvignem.

Kdaj ga dela, mi je vseeno. 1h skupaj izgubim na cesti, lahko pa zvravn nadziram in to traja, kolko servis traja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 8. 2023 ob 13:41 je Mazda 2019 napisal:

Živjo, 

 

a ga voziš k njemu? Si zadovoljen? 

 

Kakšna je recimo cena rednega servisa (olje, filtri), ker na uradnem servisu dam skoraj 300€?

 

Hvala, Lp

Če rečem okrog 150€ se nisem dosti zmotil z napovedjo, morda kak euro gor, še bolj verjetno pa celo kakšnega dol. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.