Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

In kaj si na bolj?em? Velik ne,letos se ne bomo velik vozil kot ka?e ... Js sm glih prej?nji teden na motorju gume menju in ga registriru,cel vesel...zdej pa na kav?u... Nima? kj

Napisano

Ne rabim vsak dan skoz okn gledat ?udnih sedmnajstk :P Ne vem pa zakaj se nebi furu naokol, ko me bo ti??alo se bom ?e pelal en krog ... pa prej ko slej bo treba v trgovino, pa ?e se bo na?lo ;)

Napisano

Ne rabim vsak dan skoz okn gledat ?udnih sedmnajstk :P Ne vem pa zakaj se nebi furu naokol, ko me bo ti??alo se bom ?e pelal en krog ... pa prej ko slej bo treba v trgovino, pa ?e se bo na?lo ;)

Ima? prav... slej kot prej bo tega konec in takrat bo naval za menjavo gum. V bistvu bo naval za vse, kar je sedaj zaprto.

 

 

Napisano

Ja..?e bo gu?va za menjavo gum ..bom pa sam menjal doma gume ...malo telovadbe..he he ..lp

Napisano

Jaz sem danes doma in sem izkoristil to lepo vreme, da sem doma!! menjal gume. Nisem hodil nikamor drugam! :).

Za ?tos sem izmeril ?irino zimskih 17" - 225/55 17 in letnih, 19"--225/45 19.Zanimivo,da je zimska, ?eprav manj colska za centimeter ?ir?a.

Feltne so obe 7,5".

post-399-0-41898700-1584450199_thumb.jpg

post-399-0-64584700-1584450715_thumb.jpg

 

 

Napisano

Ne, letne so ok. a zimske so ?ir?e. V bistvu sta obe tekali povr?ini enaki le boki so druga?ni.

 

 

Napisano

Zimska ima vi?jo bo?nico in je bolj balonasta zato je tam ?ir?a. Va?na je tekalna povr?ina oziroma ?irina.

33112_1.png

Napisano

Na metru je ?irina na obeh gumah razli?na,toda skupna ?irina bo?nic je sigurno 22,5cm,kar je pravilno za dimenzijo 225. Profili so pa pri vsaki firmi malo druga?ni.

Napisano

Sej tudi med proizvajalci bodo razlike

To je tudi eden od razlogov zakaj ni pametno imet razlicne gume na oseh

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je pa res ..bolje 4 enake gume istega proizvajalca..zoom zoom

Napisano

Sej tudi med proizvajalci bodo razlike

To je tudi eden od razlogov zakaj ni pametno imet razlicne gume na oseh

Bolj pomemben razlog je razli?na zmes razli?nih gum in posledi?no razli?ne lastnosti (oprijem,...)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bolj pomemben razlog je razli?na zmes razli?nih gum in posledi?no razli?ne lastnosti (oprijem,...)

Eno z drugim...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Alex napisal:

 

Očitno tale pirelli zelo dobro prime ampak ima največjo porabo in obrabo.

Popravljeno od NevLado
Napisano

Ko smo Mel debato v zvezi s širino platišč. Evo slika original letne vs zimske na borbet platiščih ki si širša. Cca 1.5cm razlike v širino

311db0a9116f86ccac8f79f8ca0f650c.jpg

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Ko smo Mel debato v zvezi s širino platišč. Evo slika original letne vs zimske na borbet platiščih ki si širša. Cca 1.5cm razlike v širino emoji16.png

311db0a9116f86ccac8f79f8ca0f650c.jpg

Večja poraba?... ležaji? 😬

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes sem malo gledal stare gume, ki so bile na 6-ki.A je kdo kdaj detajlno pregledal kotalno površino gume? Pa kaj se vse zapiči v gumo! Od majhnih ostrih kamenčkov, ki se dobesedno zakrijejo v gumo(ne v brazde) do majhnih koščkov železa, nekakšni koščki sponk... To se vse zarije v gumo v par letih. Ampak guma se ne sprazne, ker so tej koščki majhni in ne prebijejo gume. Ampak vseeno. 😳

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Avtov s turbinami je pa veliko. 🤣  Sicer mi je uganka kaj ljudi premami, da grejo tja. Cena?
    • Vozi kar imaš...  Od lastnika 13 naprej glej bencinarja... To je MOJE mnenje. 
    • Pozdravljeni,   Sem že skoraj 7 let lastnik Mazde 6 GH 2011 letnik, 2.2 diesel 129 konjev in razen zamenjave verige pri 250 tisoč kilometrov ter 1x zamenjave podložk injektorjev nisem imel nekih velikih stroškov. Ker ima moja mazda že skoraj 300 tisoč kilometrov razmišljam o nakupu novejše Mazde 6 ali CX-5 (npr. 2018 do 2020 letnik). Malo me skrbi zanesljivost diesel motorjev, po pregledu foruma ne najdem točnega odgovora ali so motorji Skyactive po faceliftu od 2017 bolj zanesljivi ali ne, prosil bi pomoč kakšni so lahko potencialni problemi ter stroški z temi motorji, ker delam cca. 80 km na dan (80% avtocesta) se mi najbolj splača voziti dizla.
    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.