Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mi lahko kdo pomaga pri momentih privitja za dele podvozja Mazde 6 GH? Na spletu namreč dobim vse druge modele, le GH ne :) Potrebujem momente za 3 vijake, ki držijo spodnjo vodilo in zgornja dva, ki držita zgornje vodilo - spredaj.

Če morda kdo dela na servisu, bi mi zelo pomagal s ceno in dobavljivostjo vijakov za spodnji vodili.. torej dva zadaj (vertikalno) in en spredaj (horizontalno). Prilagam sliko, mislim da so ta označeni.

Hvala!

image.png

Napisano

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

Napisano

Tisti, ko ga pa imajo in uporabljajo pa je velika šansa, da ga ne pravilno...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

.... in kolesih.... :nevem:

Napisano

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Pa zategne kaj al samo default klikne?

 

Pošteno poglej spomladi pod prste 😉

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

  • Všeč 4
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 52 minutami je Z M A J napisal:

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

Al pa vijak na karterju, ko da bom z njim razbijal kamne...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano

Včasih se vprašam, če so ga zategnili z kompresorjem.

Pol pa vidiš vsakih par servisov na računu tudi čep karterja in ne samo dihtunga.

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Tocno to! Sem ravno letos gledal, ko sem menjal na zimske gume in dec s pistolo zategne vijake in potem gre kao z momentom cez. WTF?? itq je naredilo samo klik ker je s pistolo sigurn zategnil 180-200 nm.

 

No da ne bomo zaplavali stran od teme...

moment.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Odlično! Hvala Scr3am :)

 

Zdaj kličem še na en servis glede cen za vijake...enega sem moral konkretno predelat, ker mi je pri odvijanju ratala okrogla glava :D Ostali so pa kr fajn zarustani...in navoj ne teče lih najbolš.. Bojim se samo, da zadnja dva nista dovolj zategnjena..in potem pokna vsakič, ko zategne avto.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sicer stara, ampak še vedno aktualna...
    • Razen raznih renderjev ni nič novega od mazde. Mazda trenutno nima nič novega v planu. Zadnji zdelki nisi najbolj posrečeni, saj so cenovno večini folka nezanimivi ali nedosegljivi. Še najbolje gre v promet cx30. 
    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.