Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Mi lahko kdo pomaga pri momentih privitja za dele podvozja Mazde 6 GH? Na spletu namreč dobim vse druge modele, le GH ne :) Potrebujem momente za 3 vijake, ki držijo spodnjo vodilo in zgornja dva, ki držita zgornje vodilo - spredaj.

Če morda kdo dela na servisu, bi mi zelo pomagal s ceno in dobavljivostjo vijakov za spodnji vodili.. torej dva zadaj (vertikalno) in en spredaj (horizontalno). Prilagam sliko, mislim da so ta označeni.

Hvala!

image.png

Napisano

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

Napisano

Tisti, ko ga pa imajo in uporabljajo pa je velika šansa, da ga ne pravilno...

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Jaz bi rekel modri Loctite gor in srednje močno zategni.

 

Zelo malo uradnih mojstroj sem videl delat z momentom, razen na mašini.

.... in kolesih.... :nevem:

Napisano

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Napisano
pred 38 minutami je Bini napisal:

To zadnje je pa res, pri nas ima kar na 140,ker baje ne škodi... 😉

Pa zategne kaj al samo default klikne?

 

Pošteno poglej spomladi pod prste 😉

Napisano
pred 7 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

  • Všeč 4
  • Haha 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 52 minutami je Z M A J napisal:

Uf kako sovražim ko vulkanizer zverinsko zategne vijak na pištolo, kasneje pa nikakor odvit, ko si SAM! :(

Al pa vijak na karterju, ko da bom z njim razbijal kamne...

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano

Včasih se vprašam, če so ga zategnili z kompresorjem.

Pol pa vidiš vsakih par servisov na računu tudi čep karterja in ne samo dihtunga.

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano (urejeno)
pred 9 urami je godlike napisal:

Poglej 1x vulkanizerja natančno.

 

Preveč zategne na kompresor. Pol pa gor moment, nazaj potegne in takoj klik. Vijaka ni premaknil. Torej je blo preveč zategnjeno, predn je gor dal.

 

Kaj šele, da ima Focus napisano 140Nm na kolo, i20n se mi zdi 120Nm.

Pa še nisem videl vulkanizerja, da bi ga štelal....

Tocno to! Sem ravno letos gledal, ko sem menjal na zimske gume in dec s pistolo zategne vijake in potem gre kao z momentom cez. WTF?? itq je naredilo samo klik ker je s pistolo sigurn zategnil 180-200 nm.

 

No da ne bomo zaplavali stran od teme...

moment.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano

Odlično! Hvala Scr3am :)

 

Zdaj kličem še na en servis glede cen za vijake...enega sem moral konkretno predelat, ker mi je pri odvijanju ratala okrogla glava :D Ostali so pa kr fajn zarustani...in navoj ne teče lih najbolš.. Bojim se samo, da zadnja dva nista dovolj zategnjena..in potem pokna vsakič, ko zategne avto.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.