Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Potrebujemo solno kislino 20% 1l (zmešamo jo z 3l vode)

Visokopretočno črpalko 100l/h+ (jaz nimam tok močne črpalke ampak 100l ekspanzisko posodo za hidrofor, za moment dosežen ogromen pretok)

 

Fajn je če je pred čiščenje narejena prisilna regeneracija da seje zgorijo in da ostane samo pepel.

Najprej odstranim use senzorje 

Nisem našel vijakov zamašitev luken od senzorjev(so od podvozja isti ko navoj senzorjev 😅)

V DPF nalijem solno kislino počakam  30min in operem z visokim pretokom vode, prem toliko časa dokler ne teče čista voda

Zmontiram nazaj in motor pustim v prostem teku 30min da se voda počasi posuši v filtru

 

Po čiščenju ima tlak DPF 0.3-0.4kpa ( z EGR off, brez egr off 0.3kpa) toliko tlaka ma nov DPF), črnega izpuha ni tako da je DPF ostal cel

 

 

 

Popravljeno od miha20
  • Všeč 5
  • Zmeden 1

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

A pa nič ne poškoduje satje pri takem pretoku? Ker tole je precej tlaka v določenem trenutku.

33112_1.png

Napisano

Prov veliko ga ne more bit k sm mev folijo okol cevi navito več kot 1bar sigurno ni bilo,

Zgleda visok tlak ampak ni samo visok pretok je.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Aha, šele zdajle uspel pogledat video (Mozzila mi ga ne pokaže) v Brave-u in res ne zgleda drastično. Bolj zato sem ugibal, ker voda je hudič, ker je nestisljiva v primerjavi s plini in zna narest škodo tam, kjer najmanj pričakuješ.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.