Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav.

 

Nabavil olje in filter za menjlanik. Zanima me, če je kdo tole izvedel po Tim Eckert metodi. Oz. če pozna kdo koga ko tole izvaja v okolici MB.

 

Hvala!

 

LP

 

Matej

Napisano
pred 4 urami je gmatej napisal:

Pozdrav.

 

Nabavil olje in filter za menjlanik. Zanima me, če je kdo tole izvedel po Tim Eckert metodi. Oz. če pozna kdo koga ko tole izvaja v okolici MB.

 

Hvala!

 

LP

 

Matej

Zdravo, katero vozilo, koliko km imaš prevoženih? Zakaj po Tim Eckart metodi?

Napisano
pred 24 minutami je scania napisal:

Zdravo, katero vozilo, koliko km imaš prevoženih? Zakaj po Tim Eckart metodi?

v naslovu teme ima m6 2.5

Napisano

Pozdrav.

 

Avto ima okrog 84.000. Ideja je  bila sedaj naredit celotno zamenjavo olja vseh 7/8 L, da je potem mir spet za kakih 100.000. Sam zgleda ne bo simpl, ko sem enemu majstru, ki to izvaja rekel, da bi svoje olje in filter prinesel je odlozil 😊.

 

Bo zgleda treba bolj pogosto menjavat po 4-5L. 

 

 

Napisano

Glede na to, da še nimaš veliko km, odvij čep, in zamenjaj tistih 4-4,5l kolikor bo priteklo ven. Pa na 100.000 km še enkrat ponoviš.

Napisano

Tako sem jaz do sedaj delal in je pri 170.000 tretjic bilo zamenjano olje in filter.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
dne 19. 3. 2024 ob 18:39 je dvorjan napisal:

Glede na to, da še nimaš veliko km, odvij čep, in zamenjaj tistih 4-4,5l kolikor bo priteklo ven. Pa na 100.000 km še enkrat ponoviš.

pa resetirat modul TCM po menjavi olja, da se začne nanovo učit

Če rabiš pomoč piši zs

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Zdravo

 

Moja M6 2.5 ima sedaj 74000km in razmišljam o menjavi olja avtomatskega menjalnika. Pregledal sem že nekaj videov in mi je načeloma jasno kako in kaj. Odstranil bom pokrov in menjal filter. Zanima me kateri filter priporočate, uporabit tesnilo za posodo ali tesnilno maso, s kakšnim momentom privijačit pokrov in čep na pokrovu?

Sem pred časom precej tega prebral v Klubu Avtomatski menjalniki ampak sedaj tam več ni nobene vsebine😪

Popravljeno od asddas
Napisano (urejeno)

Sem našel podatke o momentu. Prilagam jih tukaj, če še kdo potrebuje.

 

Vijak filtra 9-10Nm

Vijaki posode 8-10Nm

Čep 30-41Nm

 

Screenshot_20200528-174855.jpg

Screenshot_20200528-174900.jpg

Screenshot_20200528-174906.jpg

Popravljeno od asddas
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 2 urama je asddas napisal:

Zdravo

 

Moja M6 2.5 ima sedaj 74000km in razmišljam o menjavi olja avtomatskega menjalnika. Pregledal sem že nekaj videov in mi je načeloma jasno kako in kaj. Odstranil bom pokrov in menjal filter. Zanima me kateri filter priporočate, uporabit tesnilo za posodo ali tesnilno maso, s kakšnim momentom privijačit pokrov in čep na pokrovu?

Sem pred časom precej tega prebral v Klubu Avtomatski menjalniki ampak sedaj tam več ni nobene vsebine😪

jaz bi pri 74 samo zlil ven pa nalil novo not, pa bi potem še mal vozu, pa menjou potem komplet s filtrom

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

jaz bi pri 74 samo zlil ven pa nalil novo not, pa bi potem še mal vozu, pa menjou potem komplet s filtrom

Sem razmišljaj kaj narediti, samo menjava olja ali odpreti menjalnik in še zamenjati filter. Vemo, da Mazda pravi da ni potrebe po servisu menjalnika in bi v tem oziru bilo čisto ok samo odtočiti olje in doliti novega. Po drugi strani pa če se enkrat lotim, bi najraje naredil komplet vsega, tako da se zaradi tega nagibam k odpiranju menjalnika in "večjem servisu".

 

Olje kolikor sem iskal dobim najugodneje na Misteroil.

Napisano
pred 39 minutami je asddas napisal:

Sem razmišljaj kaj narediti, samo menjava olja ali odpreti menjalnik in še zamenjati filter. Vemo, da Mazda pravi da ni potrebe po servisu menjalnika in bi v tem oziru bilo čisto ok samo odtočiti olje in doliti novega. Po drugi strani pa če se enkrat lotim, bi najraje naredil komplet vsega, tako da se zaradi tega nagibam k odpiranju menjalnika in "večjem servisu".

 

Olje kolikor sem iskal dobim najugodneje na Misteroil.

Lej, tudi če odpreš karter, ti bo polovico olja še vedno ostalo v wandlerju.

 

Tko da če sam spustiš gre vn 1 litr olja manj v primerjavi kot če odstranjuješ še karter - 3je pa še vedno ostanejo v wandlerju.

 

Jaz bi spustil ven pa se vozi ene 30kkm da se ti olje premeša potem pa menjaj s filtrom vred :) 

Napisano

Napiši še @scania on ima menjalnike v malem prstu, tudi našega. Ti bo pa vrjetno priporočal isto. Js še tut kr oklevam z menjavo pa jih mam že 78k neštepanih, nimam dvigalke oz. kanala.

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.