Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, imam mazdo 3 2.2 CD150 avtomatika in me zanimajo vaše izkušnje s chip tuningom. Priporočljiva stage 1 mapa naj bi bila 210hp in me zanima, če se je kdo od vas odločil za njo. Izkušnje, naknadni problemi...mogoče kdo dal kako drugo mapo gor? Avtomatičarji, ste dali mapo samo na motor,turbo ali tudi kaj na menjalnik?

 

Hvala vnaprej

Napisano

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi moja je bila na 210 KM za pol ure. 

Nato pa nazaj na original. 

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Ali pa niti to ne. 

 

 

Napisano

Se ne obnese najbolje, tko da če nočeš imet problemov pusti originalno.

33112_1.png

Napisano

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 12 urami je dvorjan napisal:

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

Problem pri teh 6-kah dizel je, da jih veliko čipiranih na 210 konjev na avtocestah pri velikih hitrostih "poblesavi".Po besedah tunerja, pri katerem smo skupinsko to hoteli naredit, gredo radi vrtljaji v "over" vrtljaje, takrat je nevarnost za mašino, da gre v ramengo. 

Prav tako mi je čipiranje teh motorjev odsvetoval moj sedanji mehanik, ki mimogrede vozi rally z mitchubishijem laserjem evo (500 konjev) in si motor rihta sam. 

 

 

Napisano

Aja, pa avtomatik ni ovira za čipanje. Moraš pa res po čipanju pognati program ponovnega učenja menjalnika, sicer bo cukal, ker vrednosti navora po vrtljajih ne bodo več enake.

Napisano (urejeno)

195hp max že pr teh konjih na avtocesti začne pr 200km/h zmanševat moč, k pridejo izpušni plini prek 800c( lahko se ta meja dvigne sam ni varno za motor) brez dpf pa gre lahko prek 220hp

 

Lahko se ga da tud na 210hp sam bo še hitrej pol zmanševal moč že pr nižjih brzinah 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No ja, dokler ne boš razkazoval družinskih draguljev na kameri si v redu. 😜   Tole ni izmišljeno in dejansko so imeli v kontaktnem centru enega takega ekshibicionista. Kljub ponavljanju policija ni ukrepala, češ sej to ni kršenje javnega reda in miru. Če bi to naredil na tromostovjo bi ga prijeli, tko pa... 
    • Malo sem pričakoval, da bom danes v Italiji imel kakšen pripetljaj ampak to kar sem danes doživel še nisem nikoli v svoji vozniški karieri.   To, da sta tam med italijanskimi vozniki dva pol je znano. Eni se vozijo počasi med 40-50km/h, na drugi strani pa agresivci, ki ti rineji v prtljažni na manj kot meter distance pa točno vidi, da ne moreš iti naprej zarad mećkača nekaj avtov naprej.   Ampak to nekako sprejmeš ne pa to kar sem doživel na cesti med Pontebo in Trbižem. Spet en bolj počasne sorte spredaj ampak ne tolk ekstremno počasen, cca 10-15km/h pod omejitvijo. Prleti za mano en ogromen ameriški pickup in pribremza tik za mojo ritjo. Ok ajde debil.   Ampak tukaj se ni končalo, neuravnovešenec nato upočasni in naredi razliko na ene 100m in ponovno po gasu in spet bremzanje tik za mojim avtom. Tak manever je ponovil 4x in vsakič me je stisnilo kdaj me bo nabil. Sem iskal kako počivališče, da se mu umaknem, ampak v petem poskusu je pa šel mimo mene. Potem pa nikakor ni prišel mimo ostalih zarad preveč prometa. Šele po 10km vožnje je šel na AC proti Avstriji jaz pa proti Sloveniji.   Sem komaj čakal, da pridem v Slo, ker tole danes v Italiji je na meji norosti. Ok, sej pri nas se je našlo nekaj motoristov, ki so vozili kot bi relkel "v smrt", ampak daleč ne tolk dramatično.    Sej bi naredil video, sam kaj ker se bodo našli spet kakšni pajaci na forumu, ki bodo iskali krivdo pri meni. Tko da dvomim, da se bom trudil.
    • Ne maram ker se moram prej počesat.
    • Mimogrede. Subvencije so že vračunane v ceni. Subvencije tako v resnici ne dobi kupec, ampak kitajec.
    • Aja z mailom si se prijavil in ne z dodeljenim uporabniškim imenom. Ja to pa je malo drugače res. Predno je šel Klik dol iz certifikatov in na prijavo OTP se je razglabljalo na nivoju varnosti ali sploh pustiti prijavo z mail naslovom. Precej nasprotnih mnenj je bilo in potem so naredili kompromis, da zaradi lažje uporabe se dovoli mail prijavo ampak samo za omejene zneske. Žal sem pozabil kolk je bil limit, ampak mislim, da ni visok. Če presežeš moraš pa res potrdit prijavo z uporabniškim imenom.   Video klic uporabi naslednjič... tam boš sigurno dobil nekoga v živo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.