Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, imam mazdo 3 2.2 CD150 avtomatika in me zanimajo vaše izkušnje s chip tuningom. Priporočljiva stage 1 mapa naj bi bila 210hp in me zanima, če se je kdo od vas odločil za njo. Izkušnje, naknadni problemi...mogoče kdo dal kako drugo mapo gor? Avtomatičarji, ste dali mapo samo na motor,turbo ali tudi kaj na menjalnik?

 

Hvala vnaprej

Napisano

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi moja je bila na 210 KM za pol ure. 

Nato pa nazaj na original. 

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Ali pa niti to ne. 

 

 

Napisano

Se ne obnese najbolje, tko da če nočeš imet problemov pusti originalno.

33112_1.png

Napisano

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 12 urami je dvorjan napisal:

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

Problem pri teh 6-kah dizel je, da jih veliko čipiranih na 210 konjev na avtocestah pri velikih hitrostih "poblesavi".Po besedah tunerja, pri katerem smo skupinsko to hoteli naredit, gredo radi vrtljaji v "over" vrtljaje, takrat je nevarnost za mašino, da gre v ramengo. 

Prav tako mi je čipiranje teh motorjev odsvetoval moj sedanji mehanik, ki mimogrede vozi rally z mitchubishijem laserjem evo (500 konjev) in si motor rihta sam. 

 

 

Napisano

Aja, pa avtomatik ni ovira za čipanje. Moraš pa res po čipanju pognati program ponovnega učenja menjalnika, sicer bo cukal, ker vrednosti navora po vrtljajih ne bodo več enake.

Napisano (urejeno)

195hp max že pr teh konjih na avtocesti začne pr 200km/h zmanševat moč, k pridejo izpušni plini prek 800c( lahko se ta meja dvigne sam ni varno za motor) brez dpf pa gre lahko prek 220hp

 

Lahko se ga da tud na 210hp sam bo še hitrej pol zmanševal moč že pr nižjih brzinah 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Petek je in zadnji vikend to jesen... 🤗😉
    • Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.    Tako kot  je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja). 
    • Stopim v dvigalo, tam luštna mlada praktikantka (i prava Slovenka iz okoline Čađavice) in me vpraša: - "Hočeš li dole ili gore?" Meni pa butne skozi možgane, jo pogledam in rečem: - "Počasi, mala, komaj sva se srečala. Pa kondomov nimam s seboj..."       Je kar nestrpno in v popolni tišini čakala, da je prišlo njeno nadstropje in je kar na expres odšla...
    • Zelo lepo in realno opisano, kje je razlika. Lastniki ne morejo in nočejo razumeti,da je mini dino le nadomestek za stare dinote 2.0. in nikakor ne za top ponudbo motorja,ki je z 186 še vedno. Ni zastonj dva jurja dražji. Kvaliteto in ekskluzivnost je potrebno plačati. Drugo leto naj bi prišel itak novi Z motor,ki bo nadomestil oba. In verjetno bo zopet nekaj izpeljanka dinota zaradi stroškov proizvodnje.🥺
    • Za to da EU zadostijo, ker imamo spet premalo % obnovljivih virov. Na da se da še na tisti novogradnje, ki to prenesejo.   Sam sem proti temu. Ker tega na strehi na želim imeti. Včasih so pravli, da ne smeš hiše graditi pod daljnovodom. Zdaj pa si daš daljnovod na streho. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.