Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km.

 

V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja.

 

Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz).

 

Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh?

 

Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original?

 

Hvala in LP

Napisano

Greš k Strajnarju pa ti zrihta, en primer pač, najbrž obstaja še kdo.  Vložek je bil pred leti okoli 400 eur.

Napisano
WWW.STRAJNAR.SI

Smo podjetje s 25 letno tradicijo, saj delujemo že od leta 1992. Smo eno vodilnih podjetji na področju katalizatorjev in filtrov trdih delcev (DPF-FAP).

 

Ni ravno cena dveh piv, ni pa tako pregrešno drago kot original...

Napisano

Meni ga je moj mehanik odstranil, strajnar spucal, pa skup so mi zložil. Strošek 500€

 


image.jpeg

 

Napisano

Pri 400k km nimaš več kaj čistiti, je verjetno že vse razpadlo in zalepljeno od saj.

 

Kot so rekli - k Strajnarju ali podobnemu mojstru po nov vložek z enako/podobno pretočnostjo, da se ne bodo lučke prižigale in je to to.

Napisano
dne 16. 5. 2024 ob 10:31 je djelenc napisal:

Zdravo,

 

imam Mazdo 6, letnik 2010, dizel, 2.2, 92 kW (125 KM), ki bo v kratkem prebila 400k km.

 

V zadnjem času se mi pogosteje vklaplja lučka za filter trdih delcev (DPF). Čez čas ugasne. Serviser je tudi posebej očistil ventil EGR, a težava ostaja.

 

Ko sem ga vprašal, ali bi morda menjala filter DPF, ni bil naklonjen, ker po njegovih izkušnjah neoriginalne kopije filtra DPF (denimo, kar kupiš pri IMT, IST, Autodoc in ostali) slabo delujejo, če sploh, in da redko celo pašejo. Originalni nadomestni del pa je drag "kot pes" (njegov izraz).

 

Dejansko mi je rekel, da naj se vozim in dokler gre, gre. Huh?

 

Pa me zanima, kakšne so vaše izkušnje -- je že kdo menjal filter DPF na tak način, tj. da je kupil OEM in ne original?

 

Hvala in LP

Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off.

 

Lp 

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
pred 13 urami je miha20 napisal:

Jaz ga sam operem s kislino, pa obnovljene injektorje pa bo laufal. Če ne hodiš v tujino pa dpf off.

 

Lp 

 

In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢

 

Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 

Napisano
pred 16 minutami je Janez007 napisal:

 

In potem bi bili radi Švica ... 🙃 😢

 

Podpiram strokovne rešitve v okviru veljavnih pravil igre, takih umazanih bližnjic pa ne. 

 

Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... 

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Ni všeč 2
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Slivka napisal:

 

Pri švicarskih plačah bi si lahko privoščili nov originalni DPF. Pri slovenskih plačah ga pa odrežemo ven... 

Ok, zakaj se potem nekateri pritožujejo, če jim nekdo ukrade bakrene žlebove, pridelek na njivi? Pri švicarskih plačah ne bi kradli, pri njihovih (0 €) pa pač ukradejo ...

Slivkova logika ...

 

Taka logika (zagovarjanje kršenja pravil ... ) vodi v razpad sistema.

 

Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb...." 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

... ... ... ... ... ...

... ... ... ... ... ...

... ... ... ... ... ...

 

Verjetno so tudi tvojega Forda delali ljudje, ki so si rekli, "pri švicarskih plačah bi delali natančno, pri portugalskih pa se nam jeb....

 

Ne, zagotovo ne. Ker je narejen na Poljskem.

Razen štirikolesnega pogona, ki je narejen na Slovaškem.

Pa motorja, ki je narejen na Češkem.

Pa zavornih diskov, ki so narejeni v Bosni in Hercegovini.

Pa mogoče je kaj narejeno še kje drugje, ampak še nisem odkril... Kakorkoli, vsi prej omenjeni zagotovo nimajo portugalskih plač. Zato pa je FucksWagen tak, kot je. Čeprav ima nemško ceno...

Napisano (urejeno)

Skratka, ko se nehamo trudit, se začnejo zadeve podirat, tako doma, v službi, v državi, ... v Fordovi ali Mazdini tovarni ...  😃 

 

Pred časom sem gledal dokumentarec, kako so včasih v mestih reševali težavo komunalnih odpadkov - ponekod zelo neuspešno, lahko bi rekli, da so bili prebivalci do vratu v dreku, mislim da tudi v Švici. Potem so izumili rešitve in pravila, ki jih poznamo še danes - iz hiše moraš odpadke speljati v krajevno kanalizacijo, odpadke sortirat in odlagat v ustrezne komunalne zabojnike. Ker če tega ne bi delali, bi v naseljih neznosno smrdelo, zaradi umazanije bi razsajale bolezni, itd. To bi vsi občutili. 

 

Podobno je z izpusti iz naših avtomobilov in dimnikov hiš. Na srečo obstajajo pravila, a hkrati na nesrečo ljudje, ki se ne zavedajo dovolj problematike onesnaženosti zraka. 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Glede na to da je tema o DPF filtrih. S ali brez filtra proizvedeš enako CO2 😉

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je godlike napisal:

Glede na to da je tema o DPF filtrih. S ali brez filtra proizvedeš enako CO2 😉

Ni res z dpf filtrom proizvedeš več co2 kot brez l. Je pa več prašnih delcev, za kurjenje saj v dpf fitru rabimo kisik.

  • Všeč 2
  • Začuden 1

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno... 
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.