Skoči na vsebino

»cukanje« Mazda Cx-5 2017


Priporočeno sporočilo

 

Pozdravljeni,

imam Mazdo Cx5, letnik 2017, prevoženih 148 000km, avtomatik, 175hp, dizel.

Imam težavo, avto že nekaj časa “cuka” pri avtomatskem prestavljanju prestav in sicer pri pospeševanju iz 2 v 3 prestavo pri nekje 30km/h, iz 4 v 5 prestavo pri nekje 60km/h in pri zmanjševanju hitrosti iz 4 v 3 prestavo pri nekje 45km/h.

 

V zadnjem casu se je prizgala večkrat lučka za motor, zato je bilo zamenjano veliko stvari, od obeh EGR ventilov, senzor lambda sonde,  senzor za pretoka zraka, neka cev, menjava seslnega kolektorja in pa zamnjano je bilo tudi olje v menjalniku in filter.

 

Ima mogoče kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe?

 

 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Bini napisal:

Vse to si zamenjal in nič od tega... 😳Jaz bi šel dr. Pelkotu.... 👍😉

Hvala za nasvet 😊

pred 7 urami je miha20 napisal:

Ja da se rešit zs pa ti razložim

Vam napišem zs, hvala😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je miha20 napisal:

Ja da se rešit zs pa ti razložim

 

Tudi mene zanima, pa še kakšnega, ... forum ali mali oglasi?

 

Da ne bo pomote, čisto všeč mi je, da bi imeli še dolenjskega "Pelkota", strokovnega, odkritega, pripravljenega brezplačno svetovati, z zmernimi cenami.

 

Predlagam @miha20, da odpreš temo "Mojster Miha odgovarja in svetuje". :) 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Ljubim 4
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Hvala za odgovor😊

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku?

Olje je bilo v menjalniku menjano konec decembra 2023

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.

 

Quote

Starting procedure for initial learning

 

1. Start the engine and wait for 30 s or more

.

2. Perform the following steps (1) to (7) with the brake pedal depressed.

ac5uuw00001699.gif

 

CAUTION:

 

  • When the brake fluid pressure sensor value is the specification or less, shut down the initial learning to assure safety. Accordingly, be careful of the following when performing the initial learning:

    • Strongly depress the brake pedal while performing the initial learning.

    • Do not depress the brake pedal again. Otherwise, the brake booster pressure will decrease and the brake force will weaken.

a. Shift the selector lever from P position to N position, press the push button start one time

, and stop the engine.

ac5uuw00000690.gif

 

b. Shift the selector lever from N position to M- position, press the push button start one time

while holding the lever in the M- position, and wait for 5 s or more

(ignition switch ON (engine on)).

ac5uuw00000691.gif

 

c. Shift the selector lever from M- position to N position, press the push button start one time

, and start the engine.

ac5uuw00000692.gif

 

d. Shift the selector lever from N position to M+ position and wait for 5 s or more

while holding the lever in the M+ position.

ac5uuw00000693.gif

 

e. Select the selector lever from M+ position to M- position and wait for 5 s or more

while holding the lever in the M- position.

ac5uuw00000694.gif

 

f. When starting idle up, shift the selector lever from the M- position to M position and verify that shift position indicator light flashes two times

.

ac5uuw00000695.gif

 

NOTE:

 

  • The initial learning implements after idle speed starts increasing. If idle speed does not start increasing, repeat the procedure from Step 1.

g. After shift position indicator light flashes twice, shift the selector lever from M position to P position and stop the engine.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Treba najprej preverit iz kje izhaja cukanje ponavadi je težava na motorju, če je zlo zamašen bo cukal. Pa TCM reset narest. In PCM komplet reset.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je SpEkTr napisal:

A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations emoji849.pngemoji4.png

Kode ne pobrišeš, zbrišeš ša učenje injektorjev, narediš samo ponovno učenje injektorjev.

Reset all adaptations, druge izbire itak nimaš, Sem pa imel ene par primerov k so z launch testerjem marsikej zakuhal.

Tud sam na thingdiag sm si zakuhal, k sm probavu če gre isto k z originalom. K na drugih znamkah gre super z launch.

Če rabiš pomoč piši zs

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 5. 2024 ob 11:11 je SpEkTr napisal:

Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.

 

 

Še enkrat najlepša hvala, zadeva je delovala in avto ne »cuka« več.😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je zeus1234 napisal:

Še enkrat najlepša hvala, zadeva je delovala in avto ne »cuka« več.😊

Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 urami je Bini napisal:

Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔

 

Pa sej je to logično... če sem raztresen mi tud ročni menjalnik cuka. 🤪 Moram tud unga "automatika" na sedežu "naučit", da naj se zbere. Pol gre pa ko po putru.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.