Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

 

Pozdravljeni,

imam Mazdo Cx5, letnik 2017, prevoženih 148 000km, avtomatik, 175hp, dizel.

Imam težavo, avto že nekaj časa “cuka” pri avtomatskem prestavljanju prestav in sicer pri pospeševanju iz 2 v 3 prestavo pri nekje 30km/h, iz 4 v 5 prestavo pri nekje 60km/h in pri zmanjševanju hitrosti iz 4 v 3 prestavo pri nekje 45km/h.

 

V zadnjem casu se je prizgala večkrat lučka za motor, zato je bilo zamenjano veliko stvari, od obeh EGR ventilov, senzor lambda sonde,  senzor za pretoka zraka, neka cev, menjava seslnega kolektorja in pa zamnjano je bilo tudi olje v menjalniku in filter.

 

Ima mogoče kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe?

 

 

  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Vse to si zamenjal in nič od tega... 😳Jaz bi šel dr. Pelkotu.... 👍😉

Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Vse to si zamenjal in nič od tega... 😳Jaz bi šel dr. Pelkotu.... 👍😉

Hvala za nasvet 😊

pred 7 urami je miha20 napisal:

Ja da se rešit zs pa ti razložim

Vam napišem zs, hvala😊

Napisano (urejeno)
pred 10 urami je miha20 napisal:

Ja da se rešit zs pa ti razložim

 

Tudi mene zanima, pa še kakšnega, ... forum ali mali oglasi?

 

Da ne bo pomote, čisto všeč mi je, da bi imeli še dolenjskega "Pelkota", strokovnega, odkritega, pripravljenega brezplačno svetovati, z zmernimi cenami.

 

Predlagam @miha20, da odpreš temo "Mojster Miha odgovarja in svetuje". :) 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Ljubim 4
Napisano

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Napisano
pred 24 minutami je SpEkTr napisal:

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku?

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Najprej bi moral opredeliti, ali je izvor cukanja sam menjalnik, ali motor? Če si menjal olje v menjalniku in filter, je to že kar veliko. Mogoče bi ga lahko še enkrat naučil, to lahko storiš sam doma, z ustreznimi komandami preko ročice menjalnika. Mislim da smo na forumu to že pisali.

 

Na delu motorja, je pa več stvari, ki bi bile lahko vzrok. Za začetek, učenje injektorjev. 

Hvala za odgovor😊

pred 3 minutami je NevLado napisal:

Tako, odvisno koliko časa je preteklo od menjave olja v menjalniku?

Olje je bilo v menjalniku menjano konec decembra 2023

Napisano

Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.

 

Quote

Starting procedure for initial learning

 

1. Start the engine and wait for 30 s or more

.

2. Perform the following steps (1) to (7) with the brake pedal depressed.

ac5uuw00001699.gif

 

CAUTION:

 

  • When the brake fluid pressure sensor value is the specification or less, shut down the initial learning to assure safety. Accordingly, be careful of the following when performing the initial learning:

    • Strongly depress the brake pedal while performing the initial learning.

    • Do not depress the brake pedal again. Otherwise, the brake booster pressure will decrease and the brake force will weaken.

a. Shift the selector lever from P position to N position, press the push button start one time

, and stop the engine.

ac5uuw00000690.gif

 

b. Shift the selector lever from N position to M- position, press the push button start one time

while holding the lever in the M- position, and wait for 5 s or more

(ignition switch ON (engine on)).

ac5uuw00000691.gif

 

c. Shift the selector lever from M- position to N position, press the push button start one time

, and start the engine.

ac5uuw00000692.gif

 

d. Shift the selector lever from N position to M+ position and wait for 5 s or more

while holding the lever in the M+ position.

ac5uuw00000693.gif

 

e. Select the selector lever from M+ position to M- position and wait for 5 s or more

while holding the lever in the M- position.

ac5uuw00000694.gif

 

f. When starting idle up, shift the selector lever from the M- position to M position and verify that shift position indicator light flashes two times

.

ac5uuw00000695.gif

 

NOTE:

 

  • The initial learning implements after idle speed starts increasing. If idle speed does not start increasing, repeat the procedure from Step 1.

g. After shift position indicator light flashes twice, shift the selector lever from M position to P position and stop the engine.

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.

 

 

Najlepša hvala za poslana navodila😊

Napisano (urejeno)

Treba najprej preverit iz kje izhaja cukanje ponavadi je težava na motorju, če je zlo zamašen bo cukal. Pa TCM reset narest. In PCM komplet reset.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

A če narediš pcm reset, ti zbriše tudi kode od injektorjev? Meni je to enkrat uspelo, ne vem pa kaj sem pognal Al to kar si omenjal ali pa reset all adaptations emoji849.pngemoji4.png

Kode ne pobrišeš, zbrišeš ša učenje injektorjev, narediš samo ponovno učenje injektorjev.

Reset all adaptations, druge izbire itak nimaš, Sem pa imel ene par primerov k so z launch testerjem marsikej zakuhal.

Tud sam na thingdiag sm si zakuhal, k sm probavu če gre isto k z originalom. K na drugih znamkah gre super z launch.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano
dne 23. 5. 2024 ob 11:11 je SpEkTr napisal:

Ok, se pravi olje ne bi smelo biti težava, če je pravo in količinsko zadostno. Naredi učenje menjalnika, da vidiš če bo kaj boljše.

 

 

Še enkrat najlepša hvala, zadeva je delovala in avto ne »cuka« več.😊

Napisano
pred 29 minutami je zeus1234 napisal:

Še enkrat najlepša hvala, zadeva je delovala in avto ne »cuka« več.😊

Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔

Napisano
pred 13 urami je Bini napisal:

Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔

 

Pa sej je to logično... če sem raztresen mi tud ročni menjalnik cuka. 🤪 Moram tud unga "automatika" na sedežu "naučit", da naj se zbere. Pol gre pa ko po putru.

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
dne 29. 5. 2024 ob 19:11 je SpEkTr napisal:

No super emoji106.png

Ja😊 

dne 29. 5. 2024 ob 19:41 je Bini napisal:

Torej je bila končna rešitev težave cukanja, učenje A menjalnika... 🤔

Res je

  • Všeč 2
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.