Skoči na vsebino

Kompresor klime - R.Megane (2012)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Dober dan.

 

Nima veze z Mazdo, ki se ne kvarijo :), pišem za pridobitev kakšnega konstruktivnega mnenja, ideje oz. predloga.....očetu je na R.Megane (let.2012, 1.5.dci) zaribal kompresor klime.....taki avti se prodajajo od cca.2.800€ do 5.900€ (ki so po slikah vsaj bolje spucani, glede vzdrževanja težko komentiram)....popravilo naj bi bilo cca.2.000€ :), yes pravilno berete....ker je poleg novega kompresorja potrebno še celoten sistem očistiti, nastaviti, polniti, itd....kakorkoli, se ne spoznam na to. Popravilo naj bi se delalo 3.dni ?!?.

Meni vse skupaj ne pije vode, sploh pa ne bi dajal 2k € za popravilo avta, ki je mogoče realno vreden tam nekje 4,5k €. Mnenja, ali je tako popravilo res toliko, sam sem mnenja  da je bolje da to proda v stanju kot je in kupi novejši avto....vsekakor se mi zdi 2k odločno preveč.

 

Pozna še kdo kakega mojstra, ki se s tem ukvarja, da bi dobil drugo mnenje.....(recimo popravilo tja do max.1k bi še razmislil).

 

Hvala za mnenja.

 

(popravljala naj bi mu firma Beja v Smledniku ->)

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Jaz sem 5 let nazaj na Volvotu menjal kompresor. Treba je bilo menjat še tri cevi in hladilnik klime - ker se noben aluminijast navoj ne odšravfa pri 15 let starem avtu. Rihtal mi je en lokalni mehanik in sem dal 1300€.

Verjetno je sedaj vse dražje. 

 

 

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Od moje najdražje Megane III 1,5 dci l.2009 račun menjave kompresorja letos aprila:

kompresor           - 388€

mehansko delo   - 126€

polnjenje klime   - 65€

tesnilo                  - 10,40 €

 

+ ddv 

 

Ampak te cene so na moravškem ker smo 50 let za cajtom.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Luka,

kar nekaj pozitivnih odzivov sem slišal o tej firmi.

 

WWW.AVTOKLIME-PRO.SI

Naj bo avto vedno brezhiben – avtoservis servis klime menjava olja Rezerviraj termin Naše storitve Vse kar je potrebno za vas in vaš avtomobil. Avtoservis Servis · motorja → Prodaja Rezervni · deli →...

 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če bo komu pomagalo za naprej, je uredil v firmi BEJA, zelo profi, tako izvedba/odnos, tako da če bo kdo imel kake težave s klimo, itd....priporočam.....končni strošek 1.300.

Kompresor pa zariba če se ne servisira redno klime, kar pa priporočajo na na cca.3.leta, torej da se tudi vedno dofila plin, itd....ker sicer vsi deli trpijo in sčasoma pride do odpovedi....pojasnjujejo, da imajo pa z novimi(novejšimi avti) veliko tega dela....tam je pa strošek takoj 2k+ €......

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je sportman333 napisal:

Kompresor pa zariba če se ne servisira redno klime, kar pa priporočajo na na cca.3.leta, torej da se tudi vedno dofila plin, itd....ker sicer vsi deli trpijo in sčasoma pride do odpovedi....pojasnjujejo, da imajo pa z novimi(novejšimi avti) veliko tega dela....tam je pa strošek takoj 2k+ €......

Na M2 je klima delala BP 13 let.

Na Fordu sem nekaj vpraševal servis in je izmeril temperaturo in rekel, na lastno odgovornost. Več ko vlačimo plin not-ven, več je olja v sistemu in slabše hladi.

 

Kar celo verjamem, ker bi se naj ob servisu kompresorja,menjal tusi sušilnik.

 

Komu kaj verjet, je pa lastna presoja.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

no meni pa ti majstri ravno obratno, sem jih prav vprašal zakaj zariba kompresor.....premalo plina, manj je olja in narašča kompresija in potem gre vse v k....ac....

zdaj ali je to komerciala da vozim avto k njim na servis klime vsake 3 leta in mi vzamejo 100€ ali kaj drugega pa ne vem, nisem strokovnjak na tem delu....no v vsakem primeru pa je drago :) 

Popravljeno od sportman333

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.