Skoči na vsebino

Kompresor klime - R.Megane (2012)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Dober dan.

 

Nima veze z Mazdo, ki se ne kvarijo :), pišem za pridobitev kakšnega konstruktivnega mnenja, ideje oz. predloga.....očetu je na R.Megane (let.2012, 1.5.dci) zaribal kompresor klime.....taki avti se prodajajo od cca.2.800€ do 5.900€ (ki so po slikah vsaj bolje spucani, glede vzdrževanja težko komentiram)....popravilo naj bi bilo cca.2.000€ :), yes pravilno berete....ker je poleg novega kompresorja potrebno še celoten sistem očistiti, nastaviti, polniti, itd....kakorkoli, se ne spoznam na to. Popravilo naj bi se delalo 3.dni ?!?.

Meni vse skupaj ne pije vode, sploh pa ne bi dajal 2k € za popravilo avta, ki je mogoče realno vreden tam nekje 4,5k €. Mnenja, ali je tako popravilo res toliko, sam sem mnenja  da je bolje da to proda v stanju kot je in kupi novejši avto....vsekakor se mi zdi 2k odločno preveč.

 

Pozna še kdo kakega mojstra, ki se s tem ukvarja, da bi dobil drugo mnenje.....(recimo popravilo tja do max.1k bi še razmislil).

 

Hvala za mnenja.

 

(popravljala naj bi mu firma Beja v Smledniku ->)

 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Jaz sem 5 let nazaj na Volvotu menjal kompresor. Treba je bilo menjat še tri cevi in hladilnik klime - ker se noben aluminijast navoj ne odšravfa pri 15 let starem avtu. Rihtal mi je en lokalni mehanik in sem dal 1300€.

Verjetno je sedaj vse dražje. 

 

 

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano

Od moje najdražje Megane III 1,5 dci l.2009 račun menjave kompresorja letos aprila:

kompresor           - 388€

mehansko delo   - 126€

polnjenje klime   - 65€

tesnilo                  - 10,40 €

 

+ ddv 

 

Ampak te cene so na moravškem ker smo 50 let za cajtom.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Luka,

kar nekaj pozitivnih odzivov sem slišal o tej firmi.

 

WWW.AVTOKLIME-PRO.SI

Naj bo avto vedno brezhiben – avtoservis servis klime menjava olja Rezerviraj termin Naše storitve Vse kar je potrebno za vas in vaš avtomobil. Avtoservis Servis · motorja → Prodaja Rezervni · deli →...

 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če bo komu pomagalo za naprej, je uredil v firmi BEJA, zelo profi, tako izvedba/odnos, tako da če bo kdo imel kake težave s klimo, itd....priporočam.....končni strošek 1.300.

Kompresor pa zariba če se ne servisira redno klime, kar pa priporočajo na na cca.3.leta, torej da se tudi vedno dofila plin, itd....ker sicer vsi deli trpijo in sčasoma pride do odpovedi....pojasnjujejo, da imajo pa z novimi(novejšimi avti) veliko tega dela....tam je pa strošek takoj 2k+ €......

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je sportman333 napisal:

Kompresor pa zariba če se ne servisira redno klime, kar pa priporočajo na na cca.3.leta, torej da se tudi vedno dofila plin, itd....ker sicer vsi deli trpijo in sčasoma pride do odpovedi....pojasnjujejo, da imajo pa z novimi(novejšimi avti) veliko tega dela....tam je pa strošek takoj 2k+ €......

Na M2 je klima delala BP 13 let.

Na Fordu sem nekaj vpraševal servis in je izmeril temperaturo in rekel, na lastno odgovornost. Več ko vlačimo plin not-ven, več je olja v sistemu in slabše hladi.

 

Kar celo verjamem, ker bi se naj ob servisu kompresorja,menjal tusi sušilnik.

 

Komu kaj verjet, je pa lastna presoja.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

no meni pa ti majstri ravno obratno, sem jih prav vprašal zakaj zariba kompresor.....premalo plina, manj je olja in narašča kompresija in potem gre vse v k....ac....

zdaj ali je to komerciala da vozim avto k njim na servis klime vsake 3 leta in mi vzamejo 100€ ali kaj drugega pa ne vem, nisem strokovnjak na tem delu....no v vsakem primeru pa je drago :) 

Popravljeno od sportman333

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.