Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

ali se je komu na armaturni plošči Mazde (letnik 2023 ali 2024) že izpisovalo opozorilo "Okvara telematike. Poskrbite za pregled vozila" skupaj z zvočnim signalom?

Če ja, ali ste šli na servis? Kako ste tam zadevo uredili?

Hvala za odgovore. Lp

  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Napisano

Opozorilo "Okvara telematike. Poskrbite za pregled vozila" pri Mazdi (letnik 2023 ali 2024) pomeni, da je prišlo do težave z telematskim sistemom vozila. Telematika v avtomobilih vključuje sisteme, ki nadzirajo komunikacijo med vozilom in različnimi napravami ali omrežji, kot so GPS, povezljivost s pametnimi napravami, daljinski nadzor vozila, sistemi za obveščanje o prometu, pa tudi sistemi za varnost in diagnostiko vozila.

Ko se prikaže to opozorilo, lahko to pomeni eno izmed naslednjih težav:

  1. Težava z elektronskimi sistemi ali povezavo: Lahko gre za napako v programski opremi, ki upravlja komunikacijo z vozili ali med posameznimi sistemi v avtomobilu.
  2. Težave z omrežno povezavo: Če vozilo uporablja storitve, ki zahtevajo omrežno povezavo (npr. navigacija, nadzor na daljavo), je morda prišlo do težave z vzpostavitvijo ali vzdrževanjem te povezave.
  3. Težave z GPS sistemom: GPS, ki je del telematskega sistema, morda ne deluje pravilno.
  4. Diagnostična napaka: Morda se pojavlja težava pri spremljanju podatkov vozila, kar pomeni, da sistemi ne morejo pravilno diagnosticirati stanja vozila ali pošiljati podatkov za spremljanje.

Kaj narediti? Priporočljivo je, da čim prej obiščeš pooblaščenega serviserja ali Mazdin servisni center, kjer bodo preverili telematski sistem in odpravili napako. Medtem lahko preizkusiš, ali ponovni zagon sistema ali odklop akumulatorja morda odpravi težavo, vendar je obisk servisa najboljša rešitev za trajno odpravo napake.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni je pred leti na mazdi 6 1.8 (gen 1) pelko menjal batne obrocke, teflone in tesnilo glave. Avto je sel na generalko pri 180.000 km in pri 340.000 km, ko sem ga prodal ni bilo nobenih problemov in ni bilo nikoli potrebno dolivati olje. Nivo olja je pri 340k km na en servisni interval (20.000km) padel malo nad min. Jest takrat nisem imel nobenih simptomom razen tega, da je "zrla" olje. V nekaterih primerih naj bi se lahko to opazilo glede na izpuh in sicer naj bi bil cist crn. Jaz ko sem delal generalko se nisem imel tako hude situacije z dolivanjem olja, ampak, ker sem zelel avto se nekaj casa imeti sem ga dal zrihtat. Se pa prav spomnem Simonove besede, ko sem ga vprasal ali bo potem mir z oljem enkrat ko naredi generalko. Je rekel, da se mi bo prej avto razpadel preden bo potrebno narediti novo generalko. In tocno tako je bilo 
    • Ok...vsak se lahko zmoti😉...   Administratorja prosim,da Ignacijev komentar prestavi v temo "Tole ja pa kr smeh"
    • https://carbuzz.com/why-mazda-skyactiv-x-combustion-engine-flopped/   (Zakaj je Mazdin motor z notranjim zgorevanjem "sveti gral" propadel)  
    • Ta, ki je to spisal, je tudi en "kojon" - Identificaion. 😁
    • Hitro ti to zradiraš, kako bi šele bilo če bi imel X motor namesto dinota, ene sezone ne bi preživele.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.