Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Se strinjam z @Janez007.

 

in bi rekel spravi v tovarniško stanje. In potem delaj diagnostiko.

 

Kaj pa če dela regeneracijo in ker ni dpf-a leti to skozi....?


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

 

Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.

 

DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjen zmanjšanju emisij škodljivih delcev iz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija je zajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva. 

 

Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.

 

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20  (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).

 

Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.  

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

Nisi ne.

 

Sem spremljal temo. Si dal dpf nazaj? Si vklopil EGR? Si vklopil temperaturni senzor?

 

Če bo potem napaka, se raziskuje. Tudi jaz ne maram mahinacij. Moji avto so stock.

 

Drugače pa, če Pelko ni rešil, ti samo @miha20 ostane.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ...

Se ne bi mogel bolj strinjati 👍

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.

 

DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjen zmanjšanju emisij škodljivih delcev iz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija je zajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva. 

 

Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.

 

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20  (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).

 

Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.  

Moje izkušnje s ta prvo dizelco, 136 konjsko, letnik 2004 in uradnim servisom so porazne. Že takoj na začetku se je prižgala check engine lučka. Peljal sem ga na servis prvič. Avto je bil v garanciji.Me pokličejo čez teden dni, da lučka ne gori več. Vprašam jih, kaj so našli? V bistvu nič, nekaj so šarili po EGR ventilu. Čez tri mesece se lučka ponovno prikaže. Zooet teden dni pri njih. Usta zgodba. 

Avto v garanciji. Čez pol leta se zgodba ponovi... 

... In tako, dokler ni pretekla garancija. In lučka je svetila, dokler ni vzel avta v roke naš bivši Mazdaš Batko. V desetih minutah  je našel napako na elektroniki od EGR ventila (moja verzija je imela gor elektronski EGR) In je on rešil zadevo  za vedno. 

 

.. 

 

 

Napisano
pred 11 urami je godlike napisal:

Nisi ne.

 

Sem spremljal temo. Si dal dpf nazaj? Si vklopil EGR? Si vklopil temperaturni senzor?

 

Če bo potem napaka, se raziskuje. Tudi jaz ne maram mahinacij. Moji avto so stock.

 

Drugače pa, če Pelko ni rešil, ti samo @miha20 ostane.

DPF Filter dela odlično egr, če nočeš pucat sesalnga nardiš off, je pa emisijsko egr tok našponan, da se poraba opazno zniža z egr off. Glede tehniškega zaenkat ni težav. Edino letnik od 2021 merijo emisije prek OBD tm bi se pa znal kej zaplest, ampak tud za to že obstajajo rešitve, da jim pokaže OK kljub temu da je egr izklopljen.

Ampak motorji nad 2018 mazdini delajo odlično. 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Menjava olja, oljnega filtra in filtra goriva je odpravla težavo. Kaj, kako, zakaj... 🤷‍♂️

Hvala vsem za pomoč in mnenja 🙂

Bi pa izpostavil Simona Pelka. Strokovnost, odzivnost in pripravljenost prisluhnit stranki. 5/5 zvezdic 

Lp

Napisano

Če jaz to prav razumem: od vseh zagroženih nekaj tisoč evrov stroškov, ki so jih napovedovali, si zadevo popravil za vsega nekaj 100€?

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Mjurie napisal:

Menjava olja, oljnega filtra in filtra goriva je odpravla težavo. Kaj, kako, zakaj... 🤷‍♂️

Hvala vsem za pomoč in mnenja 🙂

Bi pa izpostavil Simona Pelka. Strokovnost, odzivnost in pripravljenost prisluhnit stranki. 5/5 zvezdic 

Lp

 

Meni pa je pred leti na CD175 ravno menjava olja pri dr. zadevo pokvarila (interval regeneracije se je prepolovil),verjetno naključje ...

 

Se pa strinjam z oceno 5/5 in bi še z veseljem peljal avto k njemu, a zaenkrat Mazda bencinarka potrebuje le sveže olje in filter.  

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 18. 3. 2025 ob 11:38 je Slivka napisal:

Če jaz to prav razumem: od vseh zagroženih nekaj tisoč evrov stroškov, ki so jih napovedovali, si zadevo popravil za vsega nekaj 100€?


Tako nekako... 

Kar je bilo "odvečnega" je bil factory reset na interclass cars in novo reprogramiranje odklopa egrjev in dpf-ja. Tukaj je bil edini nepotreben minus. 

Ampak sedaj je mir in počasi ji bom nazaj zaupal 🙂

Napisano
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Tako nekako... 

Kar je bilo "odvečnega" je bil factory reset na interclass cars in novo reprogramiranje odklopa egrjev in dpf-ja. Tukaj je bil edini nepotreben minus. 

Ampak sedaj je mir in počasi ji bom nazaj zaupal 🙂

Večino problemov povzročajo nesposobni  "kao" mehaniki. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.