Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ima morda kdo tukaj Mazdo MX-30 doma? Zanimajo me praktične izkušnje. Morebitne težave, prednosti, realen doseg, itd.

Hvala.

Napisano

V družinski lasti jo imamo eno leto in pol. Kupljena kot drugi avto pri hiši in zaenkrat zelo zadovoljni z njo. Realen doseg poleti med 180-190 km. Pozimi 140-150. V tem času naredili okrog 25000 km.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Malo pozno se spet oglašam, ampak vseeno. 

Torej ste vzeli letnik 2023, ki ima že trifazno polnjenje. Polni z 11kW ali 10kW na AC polnilnici?

Polnite kaj na DC? Kolikor sem gledal gre krivulja polnjenja zelo hitro dol in si pod 25kW moči.

Še vprašanje: ima morda kdo slovenski katalog in cenik za MX-30? Ker se ne prodaja več, so ga žal umaknili iz spletne strani.

Napisano
pred 15 minutami je mtl napisal:

Malo pozno se spet oglašam, ampak vseeno. 

Torej ste vzeli letnik 2023, ki ima že trifazno polnjenje. Polni z 11kW ali 10kW na AC polnilnici?

Polnite kaj na DC? Kolikor sem gledal gre krivulja polnjenja zelo hitro dol in si pod 25kW moči.

Še vprašanje: ima morda kdo slovenski katalog in cenik za MX-30? Ker se ne prodaja več, so ga žal umaknili iz spletne strani.

 

 

Cenike najdeš v tejle temi >> 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

@mtl veliko varnih kilometrov in naj ti služi. Mi zaupaš prosim kaj te je prepričalo, da si se odločil ravno za Mazdo MX-30?

Napisano (urejeno)

Moja mx-30 je letnik 2021. Pripeljala iz Francije. Imam jo dve leti in v tem casu naredil 30tisoc km. Na Ac se polni z 6,6kw. Na DC pa z 36kw. Po 80% napolnjenosti počasi pada do 28kw. Jaz zelo malo polnim na javnih polnilnicah. Avto se polni doma. Preko noči se napolni na 80-90%. 

 

Takole izgleda, sveže očiščena.

20240405_192558.jpg

Popravljeno od Pavle
Napisano (urejeno)

Hehe, identična barva kot moja :).

Jaz sem namensko iskal po 6.2022 ravno zaradi trifaznega polnjenja. Sicer bo zelo malo služilo, ampak ko bo, bo pa kar razlika.

Tudi DC polnjenje je hitrejše, sem bil prav presenečen. Začne z 52kW in vleče 45kW nekje do 60 ali 70% potem pa pade na pod 30kW. Pri 94% (če se prav spomnim) pade na 9kW. Sem polnil 6x na poti iz Nemčije in so bila polnjenja krajša, kot sem pričakoval. Tudi ABRP mi je naračunal 7 polnjenj, pa ni bilo potrebe ;). Povprečno porabo sem imel 14,2kWh, ob tem, da je bila tretjina avtoceste, tretjina pa prelazov, kjer sem ga, če je le bilo prosto, recimo ''dinamično'' vozil. 😎 Na AC pa tempomat 95km/h, razen del med dvema Ionity polnilnicama, kjer sem pa stestiral končno hitrost. Je pa tam baterijo kar požrlo, verjetno je bila poraba 30kWh in več.

  

dne 30. 5. 2025 ob 17:43 je samSimon napisal:

@mtl veliko varnih kilometrov in naj ti služi. Mi zaupaš prosim kaj te je prepričalo, da si se odločil ravno za Mazdo MX-30?

Cena rabljene. Enostavno ni konkurence za to ceno in tak avto s tako opremo. Z vključeno še 3 letno polno tovarniško garancijo. Začel sem z eGolfom in potem pristal na njej, saj sem za enako ceno dobil avto s konkretno manj kilometri, garancijo in 2 leti mlajši avto in še večinoma več opreme.

Doseg bo sprejemljiv, bi si seveda želel več, ampak za drugi avto je dovolj.

 

 

Popravljeno od mtl
Napisano
pred 30 minutami je mtl napisal:

Na AC pa tempomat 95km/

😵‍💫

 

Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.

 

Drugače pa 👍 in po moje boljša izbira kot e-Golf.

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
pred 52 minutami je godlike napisal:

😵‍💫

 

Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.

 

Drugače pa 👍 in po moje boljša izbira kot e-Golf.

To je primerna hitrost, da med vožnjo lahko skočiš na wc in spotoma še  v trgovino. Potem dohitiš svoj avto če malo pospešiš s tekom. In potem se čudite, ko prehitevajo nekateri električarji  kamione z 98km/ uro dva kilometra in pol. Zato pa prihaja do zastojev na cesti. 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je godlike napisal:

😵‍💫

 

Lani sem prevozil 1400km v dveh etapah. Ca 1250km avtoceste. Mislim, da me pri 95km/h peljejo v norišnico na pol poti.

Sam imam drugačno logiko. Jaz si lepo ruknem podcaste in ravno počasi dohitevam tovornjake. Meni je AC popolnoma brezveze. In ko prehitevam tovornjake vedno pospešim, tako da nikogar ne zadržujem za sabo. Sicer je bilo pa AC ravno cca. tretjino čez Nemčijo (namerno, ker časovno krajša pot bi bila praktično cel čas AC, bruh), najboljše je bilo čez 3 prelaze, sploh čez enega, ko nisem imel nikogar spredaj :). Čez 1 prelaz so se pa policisti pred mano peljali.😒

 

Morda še kratek dodatek, da ne bo nesporazumov. Mazda ni padla, ker je bila najcenejša med vsemi. Sam sem precej poseben in mi je lega na cesti zelo pomembna. Najprej sem pričel z eUpom, ker bo to res drugi avto, ampak ko sem prvega vozil, sem zaključil zgodbo. Za pol cene Mazde bi še razmišljal, za 90% cene Mazde se le nasmehnem. Zato sem potem šel na eGolfa, ki se odlično pelje, saj je v osnovi navaden avto in šele potem električen. Enako kot MX-30 :). Golfa sem takoj, ko sem MX-30 peljal in se usedel noter, črtal ven zaradi cenovne nekonkurenčnosti. In kar mi je še posebej res všeč v MX-30 je kvaliteta notranjosti, ki je definitivno nad svojim cenovnim razredom za nov avto, kaj šele sedaj. Tako da, pred vsem tem sem izločil ostale poceni tekmece (recimo MG, itd.)

Je pa stvar taka, po cca. 1000km. Pelje se res dobro ZA EV, ko se usedem v svoja druga vozila, se samo nasmehnem. Fizike ne moreš premagati in teža in višina jo ubijeta. Saj kar drži smer, ampak čutiš, da prednje gume delajo na polno. In pa recimo neravnine na cesti: ostali moji avtomobili gredo čez ali v, ta gre pa skozi :). Ne vem še ali je to dobro ali slabo, je pa bolj udobna kot sem pričakoval.

Še nekaj plusov: HUD je fenomenalen, ravno tako implementacija CarPlaya in fizičnega gumba. Enostavno čudovito in varno. Manj sem zadovoljen s tipkami za klimo, recimo v Octaviji so 10x boljše. Super mi je nastavljanje rekuperacije, manj super, da se vsakič, ko vključiš ACC, le to ponastavi na osnovno nastavitev. Radarski tempomat dela dobro, edino če se ti kdo vrine spredaj precej agresivno zavira. Recimo 10 let stara Octavia v takem primeru (če ima vrivač večjo hitrost in se oddaljuje) enostavno pusti hitrost pri miru. In pa največji flop in to zelo nevaren: ACC ne zazna kolesarjev. To mi pa res ni jasno, saj 10 let stara Octavia to že obvlada.

Aja, fizične tipke na volanu so super, hvala bogu, da ni nič tistega touch sranja. In pa dokaj nepregledna je in še najpomembnejše. V bistvu je to stilski avto za dva, ki se uporablja po mestu. V tej vlogi je odličen. Zadaj je namreč izredno temno, tako da, saj ni problema tudi 184cm visok bo sedel ok, samo ni to to. Pa lahko novinarji rečejo kar želijo. Za freestyle vrata se pa še moram odločiti ali so ok ali ne. Bolj ne kot ja.

Kakorkoli, še kar ne morem verjeti, da so tile avti tako poceni in zakaj jih več ljudi ne kupuje, temveč kupujejo starejše eUpe in eGolfe s 100.000 in več km in brez garancije.

Aja, še en minus: servis enkrat letno ali 20.000 km. Večina EVjev ima servis na 2 leti.

Popravljeno od mtl

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mi rabmo zrihtat 2. Tretjega so pa neki poflikal pri Jestu
    • Lepo, da si se potrudil in opisal situacijo ampak ravno tu je catch. Kdor se pelje 130km/h na tempomat je bistveno bolj nevaren kot tisti, ki se vozi 150km/h in sem prepričan, da ne na tempomat, ker tukaj moraš že bit pri stvari. To sem videl pri sebi, da te tempomat tak otopi, da ga zdaj tako redko sploh še uporabim in bi bil komot brez njega. Res, da je radarski in zna upočasnjevat in pospeševat, ampak to je še bolj zavajujoče za voznika, ki je še manj pri stvari. Radarski tempomat ni človek in ne zna predvidevat, ne vidi, da se nekdo pripravlja skočit predte. Še ko odreagira je navadno tudi tako, da odreagira premočno in ogrozi nekoga za tabo.   V glavnem, reakcijski čas tri sekunde, je za vzet vozniško. Maksimalno ampak res mora nekdo odreagirat v dveh sekundah in prepričan sem, da tisti hitri pri 150km/h bo odreagiral bližje eni sekundi kot dvema, ker še enkrat... pri takih hitrostih že kr moraš biti pri stvari in ne kinkaš za volanom, še manj pa da voziš na tempomat.   Torej ta s 130km/h na tempomatu na suhi cesti s 3 sekundnim reakcijskim se bo ustavil 170m skupne zavorne, če vzamem, da z dobrimi gumami se od 100 do 0 ustaviš v 35m. Tisti s 150km/h brez tempomata pa da je nekoliko počasnejše sorte bo rabil 1,5 sekunde za reakcijo pa dobrih 140m skupne zavorne.   Bottomline...  biti pri stvari je mnogo bolj varno kot biti odsoten za volanom.      
    • Čist vredu bo, če je tako kot praviš. Malo slabše potegne kot M3 a vseeno nebo oviral prometa....  Jaz sem jo vozil kot testni avto avtomatika in nadomestni ročni. Jaz bi vzel ročnega. 👌😉
    • Joj ne, pa sploh nisem mislil tebe, le kako si lahko tako prebral? Govorim o ljudeh, ki se spravijo kampirat na prehitevalni pas s 130km/h in ne jebejo žive sile, ker so poosebljenje šerifa, dušebrižnika in ne vem česa še vse. Sem 100% prepričan, da ti kej takega res ne počneš.    da bo bolj jasno... če že naredimo prekršek naj bo vsaj tak, da s tem nismo nikogar ovirali še manj pa ogrožali... pa še 1x, ne podpiram kršenja zakonov ampak žal smo vsi krvavi pod kožo.
    • A ti te pravljice še zmeraj verjameš?   Vidim,da ne gledaš videe,ki jih objavim...tega sem že enkrat,pa ga očitno tudi nisi pogledal...ti priporočam ogled... Hint-stopnic v bistvu ni,ker je to le shematski prikaz. Zelooo zanimiv video👍  Sicer pa...ce bi bilo res,kar trdiš,bi v studijih še zmeraj uporabljali trakove namesto DSD.. se ti ne zdi?    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.