Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

Sicer pa Massa ni moj tip dirka?a, ima preve? nihanj( od junaka... do bedaka) in premalo agresivnosti, kadar je potrebno! :blink:

 

?e manj pa je moj tip Lojze,ker je preve? naduvan, ?eprav moram priznat, da kdaj odpelje briljantno,samo kaj ko potem na ves glas oznanja, da je bolj?i od vseh,ki so kdaj vozili formulo... ?zmeden?

 

Se strinjam z obema trditvijama. <_< Ampak ker sn pa? Srebrni po du?i,more bit voznik iz tega mo?tva prvak. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

In tudi BO, sicer zna bit "teli?ek", sam tokrat ve, da rabi samo 6. mesto al tko nekak. Mi je pa pubec v?e?, ker borben pa je fuul in bo vseeno ?el na zmago! Bi blo pa prov zanimiv, ?e bi Massa pa Hemi vozla v istm avtu, jz si kr mislim, kdo je ve?ji talent! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi blo pa prov zanimiv, ?e bi Massa pa Hemi vozla v istm avtu, jz si kr mislim, kdo je ve?ji talent

 

Tu sploh ni dileme. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi blo zanimivo ja. :D Ker avto res predstavlja velik plus,?e deluje tako kot je treba. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ve?ina tave?jih se itak ne strinja tako, da to ni kaprica Ferrarija.

 

?e to naredijo potem za vse te ni ve? nobenega smisla, da dajejo ime na nekaj kar sploh ni Ferrari. Da se jim bo nato dogajalo, da bodo v isti ligi kot Force India, je bolje da nehajo z F1. Ne rabimo ?e enga tekmovanja A1.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e to nardijo, formule sploh ne gledam ve?, ker nebo zanimiva

 

Sva ?e dva. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se strinjamo, da bolj?ega ?tartnega vrstnega reda ne bi moglo biti - tako bo cela zadeva zanimiva ?ist do samega konca. ?e bi bil Hemi na polu bi verjetno bilo ?e vse odlo?eno tako pa.... :bravo: komaj ?akam

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da za dans napovedujejo nevihte, bi znalo bit ?e zanimivo. Vsi vemo kako vozi Massa po de?ju (piruete in podobno) :D

Druga? pa sam upam da bo Hamilton obdr?al 4. mesto in osvojil prvenstvo. Sicer bomo pa vidli ?ez pribli?no 7 ur :danzoman:

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he,kon?no pravica. :bravo: Sn ?e mislo,da je ni,pa mislim,da nisn edini,ki je mislo,da malemu ?rnemu SPET ni ratalo. :D Bemti,je blo pa napeto...... :huh:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da je ?el Hamilton najprej h Glocku in mu poljubil podplate... Vettel v Toro Rosu !!! je namre? dobesedno poni?al Hamiltona, ki ga nekateri imenujejo kralj de?ja - kralj de?ja my ass.

 

Tole ni bila vo?nja za potrditev naslova svetovnega prvaka ampak je bila vo?nja v upanju da se mu bo nasmehnila sre?a - ?al se mu je.

 

Osvojiti naslov zgolj za eno samo to?ko ve? od Masse, ki je bil v za?etku sezone ?t. 2 svojega mo?tva, ki je moral 3x odstopiti zaradi tehni?nih te?av - 1x celo samo 3 kroge pred koncem, ko je vodil in celo z eno uni?eno dirko zaradi napake mo?tva, res ni ne vem kak?en dose?ek.

 

Prekleto veliko sre?e je bilo v leto?njem letu na strani Hamiltona, veliko ve? kot pameti in sposobnosti.

 

Massa je danes dokazal, da bi naslov moral biti njegov in upam, da naslednje leto to potrdi saj je dozorel v dirka?a, ki se lahko kosa z vsemi in vsakim. Danes je pokazal, kako se dirka in vsaka ?ast, tole danes je bilo v slogu Michaela Schumacherja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.