Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

Ne vem ?e je kdo gledal na RTL studio po kvalifikacijah. Imeli so gosta inzinerja, ki je delal v mclarnu za mercedes, nemec seveda.

 

Ko so ga vpra?ali zakaj Schumi zadnje dirke odpoveduje, medtem ko se Rosberg se bori je dejal:

 

Vsi ki spremljajo formulo 1 vedo, da imamo tu opravka z verjetno najbolj intelegentno osebo kar se ti?e planiranja - to je Ross Brown.

Kar se dogaja sedaj ni ni? drugega kot to, da Ross Brawn pametno s Schumijem razvija dirkalnik - kako? Schumi se pravzaprav trudi da se ne uvrsti med 10 kvalifikantov, videli smo da je odpeljal en ?as za 14 mesto in to je bilo vse, prav pazi da je izven 10. Zakaj? Zato ker lahko tako spreminjajo nastavitve dirkalnika in s tem testirajo dirkalnik in nove dele.

Rosberga pa spu??a v boj, da vidi napredek - torej so uspehi Rosberga odraz dela Schumija.

Prav tako ve Brawn da ima nekdo z nastavitvami nastavljenimi za dan dirke z 11,12,13 mesta ve? ?ans kot nekdo ki im bolid s sobote na 8,9 mestu....

 

Ko dodamo temu tudi to, da se drugo leto po vsej verjetnosti vra?a dolivanje goriva je brawn nekaj korakov pred drugimi, vendar ne za to leto. ?e nikoli nismo videli Schumija na vrhu prvo leto v novem mo?tvu, ker so testiranja prakti?no nemogo?e Brawn izkori??a to v upanju da se bodo drugo leto smejali vsem nazaj....

 

drzimo pesti da res :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Boss naslednji vikend je Time Attack na Racelandu, kjer se z profesijonalno opremo meri ?ase. Treba najti samo ?e enega dirka?a :)

 

OK, super - sam ne vem kaj bomo dokazovali? :ne vem: Verjetno ne tisto, kar tukaj razlagam saj predvidevam, da ne bo renomiranega dirka?a s katerim bi se pomeril tko, da razen adrenalina in kompleta uni?enih gum ne bomo dokazali ni?esar.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem mnenju noben amater nima nobenih ?ans dirkat s profesionalcem kot je MS pa tud ?e ima 100KM v avtu ve?.V ovinku bi te tko zakajlal z poznim zaviranjm, da bi se lahko odpeljal samo naravnost ne pa v ovinek,v bistvu bi te zrinil s ceste, ker pa? takih manevrov nismo vajeni!

Boss, malo bi ti zadek avta po?latal v ovinku, pa bi se zavrtel kot marioneta... :D

Pa ?e dikanje iz davnih ?asov- ko so nas policaji lovili s stoenko po makadamu (mi v fi?kotu), so bili v hrib tik za ritjo z vsemi mo?nimi lu?mi in sirenami, ma v dolino jih je prijatu ki je dirkal z gokartom tko nascal, ?e zdej ne vem, kje so zarili...... :P je pa? znal, jaz zihr nebi... ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po mojem mnenju noben amater nima nobenih ?ans dirkat s profesionalcem kot je MS pa tud ?e ima 100KM v avtu ve?.

 

o pajade... a ti sploh bere? kar sem napisal v zadnjih nekaj postih? Tom Cruise je amater pa je nalomu vse F1 drajverje v komaj 19KM mo?nej?em avtomobilu.

 

?e Cameron Diaz je bla tam tam in je zaostala za F1 drajverji za manj kot sekundo - prehitela pa je recimo Demona Hilla.

 

Mah sej sploh ne vem zakaj ?e kaj razlagam - o?itno ste pa? nekateri prepri?ani, da so profiji pa? vsi povrsti izvenzemeljski supermani. Pa pustmo tako naj idoli ostanejo nepremagani. :harhar:

 

Am, mislil sem v smislu, da ni treba najemat dirkali??a za dvoboj :)

 

Zdajle res ni noben dirka? prijavljen, so pa eni posamezniki, ki res dobro vozijo.

 

Logi?no da so dobri in bolj?i od mene ampak ?e vedno je vpra?anje le in samo koliko je material pomemben na dirka?eve dose?ke.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

o pajade... a ti sploh bere? kar sem napisal v zadnjih nekaj postih? Tom Cruise je amater pa je nalomu vse F1 drajverje v komaj 19KM mo?nej?em avtomobilu.

 

?e Cameron Diaz je bla tam tam in je zaostala za F1 drajverji za manj kot sekundo - prehitela pa je recimo Demona Hilla.

 

Mah sej sploh ne vem zakaj ?e kaj razlagam - o?itno ste pa? nekateri prepri?ani, da so profiji pa? vsi povrsti izvenzemeljski supermani. Pa pustmo tako naj idoli ostanejo nepremagani. :harhar:

 

Halo, pa moja stara mama je bila tudi zraven in je rasturila vse F1 dirka?e, ma dajmo no, verjemi Tomu Krucefikseju kako je vozu F16 ........Hrana za folk, sorry, in Super Tom je imel garant 19,333 konja ve?....

:vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Halo, pa moja stara mama je bila tudi zraven in je rasturila vse F1 dirka?e, ma dajmo no, verjemi Tomu Krucefikseju kako je vozu F16 ........Hrana za folk, sorry, in Super Tom je imel garant 19,333 konja ve?....

:vskalo:

 

 

:whatever:

 

ignorance is bliss :closedeyes:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tale dana?nja dirka je bila grozna sploh zarad komentatorjev POPTV-ja, ki o?itno nimata blage veze o F1 in sta iz tekme v tekmo bolj neumna in nerazgledana. Na koncu sploh nista vedla kera dirka je naslednja.

 

Hvala bogu za WTCC, da sem si popravu slab okus po tem POPTV-jevskem dreku od komentiranja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Komentar na forumu 24 ur o manevru MS-ja:

vsaj en k dirka na no? kot v starih dobrih ?asih, ne pa te skomercializirani vlakci zadnjih 10let - ?e ve? tacga dirkanja ho?mo, ?e ni placa, nej pa bremza! Najbol? da se zdej vsak prehitevan umakne ?ist na drugo stran steze,ne? tako misle?i res gledate F1 najve? 10let - mal pobrskajte po starih posnetkih, ko se je v F1 ?e dirkalo. Go Schumi, Kalimero (Rubens) pa itak joka ?e vso kariero!

:P se podpi?em..... :bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Komentar na forumu 24 ur o manevru MS-ja:

vsaj en k dirka na no? kot v starih dobrih ?asih, ne pa te skomercializirani vlakci zadnjih 10let - ?e ve? tacga dirkanja ho?mo, ?e ni placa, nej pa bremza! Najbol? da se zdej vsak prehitevan umakne ?ist na drugo stran steze,ne? tako misle?i res gledate F1 najve? 10let - mal pobrskajte po starih posnetkih, ko se je v F1 ?e dirkalo. Go Schumi, Kalimero (Rubens) pa itak joka ?e vso kariero!

:P se podpi?em..... :bravo:

 

in schumi je dobil kazen 10 mest na naslednji dirki.....

 

O?itno bo treba prepovedati prehitevanje, oziroma uvesti spu??anje naprej......KAj DELA TA FIA to ej noro!!!!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

in schumi je dobil kazen 10 mest na naslednji dirki.....

 

O?itno bo treba prepovedati prehitevanje, oziroma uvesti spu??anje naprej......KAj DELA TA FIA to ej noro!!!!

 

Sam res... nej mal pogledajo kaj se recimo po?ne v WTCC-ju pa ?e kje drugje, kjer se res ?e dirka.

 

Po dana?nji dirki sem resno podvomil, da bi ?el v Monzo :angry2:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam res... nej mal pogledajo kaj se recimo po?ne v WTCC-ju pa ?e kje drugje, kjer se res ?e dirka.

 

Po dana?nji dirki sem resno podvomil, da bi ?el v Monzo :angry2:

 

Jebesh dirko, va?no da v kampu dogaja in da se borat sprehaja pred ograjo. :bravo:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men se pa zdi, da je SCH namerno spravljal (hitrej?ega) Barikela v ?ivljenjsko nevarnost ko ga je rinu u ograjo, kar pa je FIA nagradila, temu primerno oz. premalo kaznovala! :blush:

 

P.S. - Volk menja dlako, navad nikoli! :angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Men se pa zdi, da je SCH namerno spravljal (hitrej?ega) Barikela v ?ivljenjsko nevarnost ko ga je rinu u ograjo, kar pa je FIA nagradila, temu primerno oz. premalo kaznovala! :blush:

 

P.S. - Volk menja dlako, navad nikoli! :angry2:

 

A levo pa barichelo ni imel 40m dovolj prostora?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislm d gre tle bolj za psiholo?ki efekt, ki si je ?umel mislu, da tale Rubinjo me pa ne bo prehitu (pazte to, s slab?im avtom), pa magari greva oba v steno! :harhar::angry2:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mislm d gre tle bolj za psiholo?ki efekt, ki si je ?umel mislu, da tale Rubinjo me pa ne bo prehitu (pazte to, s slab?im avtom), pa magari greva oba v steno! :harhar::angry2:

 

Nisva gledala iste dirke....Rubens je bil na popolnoma novih gumah, in je shumija ujel poprej v ovinku, ravnina je bila rutina...

 

Po dana?nji dirki sem resno podvomil, da bi ?el v Monzo :angry2:

 

Bom jest kar rekel lepo za une ta male karte, ker bistvo bo start, drugo v Monzi je pa samo gas....

Va?no je tisto poprej, vmes...itd.

V?eraj sva z Uklopkotom razmi?ljala kako peljati kompresor - no kljuko imam :jupiii: Navor pa ima da vle?e vse bike in ?e ?talo poleg :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj sva z Uklopkotom razmi?ljala kako peljati kompresor - no kljuko imam :jupiii: Navor pa ima da vle?e vse bike in ?e ?talo poleg :hudicek:

 

Gremo z 2ma puhalnikoma ? <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prejle mi je kolega (biv?i) navija? 7-kratnega ?ampinjona, pojamru, da temu majstru verjetno niti ne bodo uspelo v celoti + 10 ?tartnih mest pribit v Belgiji, ker se bo ?e itak kvalificiru slab?e kokr na 14. mesto! Je blo prov tragi-komi?no poslu?at to razmi?ljanje! :P:harhar:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gremo z 2ma puhalnikoma ? <_<

 

Men je cist vseeno, sami veste kaka je tam situacija, res pa da mam edini karavana in to s prtljaznikom + truga :ne vem:

 

No kljuka je tud :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja Klopko je za?el butat z glavo v zid tko kot smejko :vskalo: . :hohoho:

 

Lahko gremo z dvema avtoma. Ne bo bistveno dra?je bomo pa la?je ?e kak?en pisker ve? s sabo vzel al pa mrbit ro?tilj pa obrnemo kak mesek.

 

Kolk bi nas pa avtodom pri?el?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.