Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Ampak skrbijo pa za humor .... sploh mali ?rni, ki je uletu na kavico k biv?emu mo?tvu, dokler mu ni potegnilo, da je zdaj pri Mercedesu, ki je imel boks dve mesti naprej. V glavnem komedija. :punk:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alfonzo je mel pretiraval se mi zdi, kar malo ?koda, ker z njim bi bila dirka ?e zanimivej?a. Sem pa vesel, da sta Mercedes iz Zamor?ek v solidni formi. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo te gume pa res mejijo na komedijo, pa saj so bili vsakih 10 krogov v boksih - na sre?o je bil ?e dokaj hladen asfalt, kaj bi ?ele bilo, ?e bi bila pripeka <_<

 

Glede na videno pri Massi, Alonso danes ne bi mogel dr?ati koraka z Red Bullom in Mercedesom. Sicer mi je pa v?e?, da je ta sera ?panska dobila po kljun?ku, in to dobesedno. Drugi? naj malo manj vrti jezik in naj se osredoto?a na svoje dirkanje. Tudi sicer ga letos Massa pere v kvalifikacijah, in to celo v de?ju (pa vsi vemo, da je Massa le povpre?en dirka? na mokrem), pa tak ?ber voznik naj bi bil.

 

Ali ?e pogledamo druga?e, Hamilton je bil Alonsu ?e v prvi sezoni povsem enakovreden, da ne re?em kaj huj?ega, sedaj Hamiltonu lepo parira Rozika, pa ima Hamilton za sabo ?e kar nekaj sezon. Torej je Rosberg na ravni Alonsa oziroma Ferdo sploh ni "all that special"... :hudicek:

 

Mene pozitivno presene?a Rozika, da lahko dr?i korak oz. je v dolo?enih delih dirke celo hitrej?i od Hamiltona. Sem mislu, da ga bo Hamilton ?ist povozil.

 

Tudi Hulk je danes vrhunsko odpeljal, Kimi pa obujal spomine na rally :D McLaren je letos tam, kjer je bil lani Mercedes, lahko kar za?nejo razvijat avto za naslednjo sezono, letos ne bo ni?, pa tudi Perez je zgre?ena nalo?ba - Hulka bi vzeli, bi Button spet farbal in iskal izgovore.

 

Komentiranje je pa polom, Vettel s Ferrarijem, pa zamenjevanje Kimija in Grosjeana, itd. Mi je prav ?al, da sem si posnel prenos RTV, naslednji? dam snemat prenos ORF ali RTL.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja, kaj pa to k prletijo iz Webbrove gara?e z gumami, pa re?e da gre Vettel v bokse? Itak je to zadnja sezona pomoje nasploh slovenskih prenosov, glede na to da je Mirko tut ?isto oku*cal rtv, ker so predvajali planico...

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najbjsa je una na startu, mislim da so vsi na gumah za rahel dez, lahko pa da je kdo tvrgal, na ekranu pa velik napis vseh dirkacev in pri vseh zelen znak.

Totalno je nesposoben 7 krogov je GRO napadal PER po njegovo pa je slo za KImija, pol je prvil da je oba dirkaca mclarna tezko spoznat ker imata oba rumene celade (mercedes)...

 

Tezko je gledat formulo z njim. Da o team radiju ne zgubljamo beaed

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz si dirke ?e nekaj casa ogledujem na ORF. Ceprav je moje znanje nemscine slabo, pa med dirko izvem vec, kot pa pri Mirkotu. Drugace pa ga je Vettel danes pihnil mimo, pa tudi Hamilton je verjetno zelel drugace na prve stopnicke z Mercko.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tale zadeva Vettel - Webber je odvisna od tega, kako vsak gleda na formulo ena. Pravilnega in napa?nega odgovora ni.

 

?e je F1 posami?ni ?port, potem je Vettel storil prav. Pomemben je dirka? in ne mo?tvo, zato se na stezi vsak bori najprej zase in ?ele potem za ekipo.

?e pa je F1 ekipni ?port, potem Vettel ni storil prav. Ogrozil je ekipo, ki bi lahko ostala brez obeh dirka?ev, kar tudi glede na preteklo dogajanje med njima sploh ne bi bilo ni? ?udnega. Izigral je mo?tvenega kolega in prekr?il dogovor, ki so ga o?itno sklenili pred tekno.

 

Kot re?eno, je vse odvisno od tega, kako gledate na F1. Meni je bli?je, da je to ekipni ?port, zato Vettel po mojem ni storil prav. Tudi sicer bi pa? pred tekmo moral re?i, da bo dirkal na polno do konca. Tako pa je zagotovil nekaj, za kar je sigurno vnaprej vedel, da bo prekr?il, ?e bo pa? treba.

 

Zakaj je recimo pri kolesarstvu vnaprej jasno, kdo ima kak?no vlogo. Tam gre to celo tako dale?, da se eni vra?ajo na konec kolone k spremljevalnim avtomobilom, da drugim prinesejo pija?o in druge zadeve. V ciljnih ?printih eni drugim rihtajo ugodne pozicije ali pa prej 95% dirke garajo in vle?ejo svoje favorite - pa vse to ni problem.

Ali pa recimo primerjava s konjskimi dirkami. Nisem nek poznavalec, ampak tam se menda stavi na konja, gospod jockey pa je samo sredstvo, ki tega konja priganja do zmage. Ta konj ima svojega lastnika, ki je menda najve?krat kdo drug kot pa tisti, ki na njem sedi na dirkah.

 

F1 je ekipni ?port, v katerega so vlo?ene stotine milijonov, zato je pa? treba dat prednost ekipi. Dirka?i so samo sredstvo, da ekipa pride na vrh.

 

Evo, pa sem izlil tole nekam :P

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hehe, sam tudi menim, da je to ekipni ?port in da je na prvem mestu najbolj?i mo?ni razplet za ekipo in ne za posameznika. Je pa res, da ?e je eden od dirka?ev vprednosti oziroma z bolj?imi mo?nostmi za kon?no zmago, da se temu tudi podredi taktika vendar ne na za?etku sezone, kjer ?e niti ni jasno kako so karte razporejene.

 

Najbolj je pa sme?no pri vsem tem, da neko? je to izvajal Ferrari n ?umi je zaradi tega vedno izpadel kot neka pizda, da se vse rihta za njegov uspeh... zdaj pa ?edalje bolj tudi vsi drugi po?asi za?enjajo razumeti kaj pomeni F1 kot mo?tven ?port in da v?asih, ?e je prilika pa? naredi? tako, da zmaga tisit, ki ima ve? ?anse in ne dovoli?, da bi nadmudrivanje in merjenje ti?ev kakorkoli ogrozilo mo?tveni uspeh.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res je kot pravita, in tudi da tukaj odgovora ni. V prehitevanje Vettla se ne bom spu??al, ker hvala bogu da se v dana?njih cajtih sploh kej prehiteva, ampak njegovo jokanje da naj sprednjega umaknejo, to je zame vi?ek. 20 let nazaj kej takega nisi sli?al... :blink:

 

No malo sem nostalgi?en, predvsem ker gledam na YT videe

 

http://www.youtube.com/watch?annotation_id...p;v=qg_gPlAnfDQ

 

Pa je ravno pri temi elektronika, da ali ne...tudi tukaj ne more? najti odgovora. Ker po eni strani je prav da je dirka? samostojen, po drugi je pa tudi prav da se ekipa in tehnologija razvija. In ko gledam o Williamsu FW15c...uau :)

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V F1 je prvak lahko samo eden in tega se tudi mo?tva zavedajo. Jasno je tudi, kdo je kje v Red Bullu in koga Helmut Marko najbolj favorizira. To se je videlo ?e po tem, da niso Webru par krogov pred koncem dali mehkih gum. Weber v Red Bullu ne bo nikoli prvak (kje drugje pa tudi ne).

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jebes formulo

 

1 99 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 341.7 1'56.685

2 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha + 0.058

3 46 Valentino ROSSI ITA Yamaha Factory Racing Yamaha +0.071

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jebes formulo

 

1 99 Jorge LORENZO SPA Yamaha Factory Racing Yamaha 341.7 1'56.685

2 35 Cal CRUTCHLOW GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha + 0.058

3 46 Valentino ROSSI ITA Yamaha Factory Racing Yamaha +0.071

 

Ne izzivaj :harhar:

 

No sej tut MotoGP bom letos mal bolj podrobno spremljal...ima da doktor kej poka?e od sebe...

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Tole pa kr ratuje farsa... zadnji trije v zadnjem delu kvalifikacij ali sploh niso odpeljali kroga ali pa glih toliko, da je rezultat pa ?eprav s pol minute zaostanka. To ni cool, ker tako taktiziranje samo ubija tekmovalni duh in spreminja kvalifikacije v butalske igre dobre volje.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole pa kr ratuje farsa... zadnji trije v zadnjem delu kvalifikacij ali sploh niso odpeljali kroga ali pa glih toliko, da je rezultat pa ?eprav s pol minute zaostanka. To ni cool, ker tako taktiziranje samo ubija tekmovalni duh in spreminja kvalifikacije v butalske igre dobre volje.

 

zgolj in samo zaradi pirelija...

 

druga?e pa je Me?ka tukaj vedno najmo?nej?a, edino ?e bo vreme ali hudo vro?e ali hudo mokro...jutri bo zmagal al kimi ali pa kak 'eksot' - ala force india

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne vem ce kdo uziva v tejle formuli gum.....samo to je vazno nic drugega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vettel nikjer pol pa zamenja gume pa 3 sekunde hitrejsi...ja pejd spat no. Mecka pa itak v veocini pojedla gume v stirih krogih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dost zanimiva dirka, upam da se MB ?e malo popravi kot dirkalnik, pa bo po?asi ?e kak?na zmaga. :cheers:

 

Gume pa niso vredne komentarja, ste vidli kak?na je bila pista po koncu dirke, kot neko smeti??e? :ninja:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gume pa niso vredne komentarja, ste vidli kak?na je bila pista po koncu dirke, kot neko smeti??e? :ninja:

 

jbg, ?e je recesija pa uporablajo pocen material :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kljub temu, da so moji zmagal se mi je zdela rahlo bebasta dirka. ?e najbolj je bilo tisto, ko sta mimo Hemija z leve in desne padla oba Ferrarija.

 

Ampak, da pa spet gume kreirajo vrstni red je pa bolano. Nej ?e hitrost omejijo na standardne cestne omejitve pa bodo stre?ni tako razni lojziji kot naravovarstveniki pa ?e gume bi pol znale zdr?at celo celo dirko. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.